موتور پرده برقی-پرده هوشمند

موتور پرده برقی یک از اجزای اصلی پرده برقی محسوب می شود که وظیفه ی آن به حرکت در آوردن پرده به صورت اتوماتیک است بدون اینکه نیروی دستی دخالت داشته باشد.

باز و بسته شدن پرده برقی به سه صورت انجام می شود : توسط گیربکس ، سیم بکسل و موتور. که مشاوران ما با بررسی های لازم در نظر می گیرند که کدام یک از آن ها برای شما مناسب تر است. 

البته قضیه ی خانه های هوشمند کاملا متفاوت است البته برای آنها هم از موتور برقی استفاده می شود ولی به صورت دیگر که بتواند با سیستم هوشمند تطابق پیدا کند و مشکلی برای باز و بسته کردن آن پیش نیاید. 

از وقتی که پرده هوشمند وارد خانه ها شده است دیگر لازم نیست وقتتان را صرف باز کردن پرده یا بستن آن بکنید میتوانید وقتتان را برای انجام کارهای با ارزش تری بگذارید.

 

موتور پرده برقی

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

انواع مختلف موتور پرده برقی

موتور پرده برقی انواع مختلفی دارد که براساس نیاز شما عزیزان انتخاب و نصب می گردد البته به نوع نیاز شما دارد ک چه نوع موتوری برای شما مناسب است. 

از عمده ترین انواع آن می‌توان به دو نوع زیر اشاره کرد:

1-موتور با ریسیور داخلی

2-بدون ریسور(به خانه هوشمند متصل می شود.) 

موتور پرده برقی که به صورت ریسیور است توسط دو رشته سیم که داخل آن وجود دارد و فرمانی که توسط ریموت کنترل به موتور داده می شود قادر به حرکت در آوردن پرده است. 

در مدل بدون ریسیور شما می توانید برنامه ای به پرده هوشمند بدهید که مثلا در ساعت 8 صبح پرده باز شود و در ساعت 12 ظهر بسته شود به همین ترتیب با دادن یک برنامه ی مشخص به راحتی میتوانید کنترل پرده برقی را به صورت خودکار کنترل کنید. 

این نوع موتور باعث می شود افرادی که حواسشان نیست پرده را ببندند و از خانه خارج شوند دیگر نگران این موضوع نباشند که ممکن است دزد یا همسایه داخل خانه شان را ببینند چون پرده برقی هر موقع که شما از خانه خارج شوید به صورت خودکار بسته می شود. 

انواع مختلف موتور پرده برقی

انواع روش های کنترل موتور پرده برقی

پرده برقی را می توانید به روش های زیر تحت کنترل قرار دهید.

کنترل با تلفن همراه

کنترل با تلفن همراه

کنترل نصب شده روی دیوار

کنترل نصب شده روی دیوار

کنترل با ریموت

کنترل با ریموت

کنترل با سنسور اتوماتیک

کنترل با سنسور اتوماتیک

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

قابلیت های مختلف موتور پرده برقی

از اولین قابلیت های موتور پرده برقی می‌توان به تشخیص ابتدا و انتهای میله ی پرده اشاره کرد.

یعنی وقتی شما پرده برقی زبرا را باز می‌کنید در یک جای مشخصی به صورت کاملا اتوماتیک آن را در انتهای میل پرده و جایی که شما مشخص کرده اید نگه می دارد.

از قابلیت های دیگر موتور پرده برقی به این مورد می توان اشاره کرد که موتور دارای سنسور دماست. اگر شما براساس دما پرده رومن را برنامه ریزی کرده باشید آن سنسور به همان دستور العمل که برنامه ریزی کرده اید عمل می کند.

بعضی اوقات پیش می آید که تعداد دفعات باز و بسته شدن پرده زبرا بالا می رود و همین امر باعث می شود که دمای موتور بالا رود و مشکلی برای موتو پرده پیش بیاید ولی نگران نباشید سنسور دمایی که روی موتور نصب شده است برای چند لحظه پرده را متوقف می سازد تا خنک شود و دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد.

برای داشتن خانه ای بی نقص و مدرن پرده برقی نصب کنید!

همه ی ما دنبال این هستیم که خانه ای که در آن سکونت داریم کاملا بی نقص و در عین حال مدرن باشد.

برای این کار اول از همه ی وسایل های تزئینی، مبلمان های شیک، کاغذ دیواری مدرن و سایر تجهیزات دیگر را داخل منزل قرار می دهیم و از ظاهر خانه تا حدودی رضایت پیدا میکنیم ولی مهمترین تجهیزاتی که روی ظاهر خانه تاثیر می گذارد و در انتخاب آن باید خیلی دقت کنید پرده است.

پرده های برقی را باید با دقت بسیار بالا خریداری کنید چون در دکوراسیون منزل به شدت تاثیر گذار است مخصوصا اگر پنجره های بزرگی داشته باشید به شما عزیزانی که در انتخاب پرده حساس هستید و میخواهید بهترین انتخاب را داشته باشید، پرده برقی را پیشنهاد میکنم.

چرا؟ چون میتوانید با هزینه ی بسیار کم پرده شید را هر چند وقت یک بار عوض کنید ، شستشوی آن بسیار راحت است و لازم نیست نگرانی این را داشته باشید که دسترسی به پرده ندارید و نمی توانید آن را باز و بسته کنید چون با ریموت کنترلی که دارید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

پس نتیجه می گیریم که بهترین گزینه می تواند نصب پرده برقی باشد.

نصب پرده برقی
نظر سنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =