پرده برقی بامبو

همه ما عاشق وسیله های کوچکی هستیم که زندگی را برای ما آسان تر میکنند. مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها و برنامه هایی که باعث کاهش وزن ما میشوند و آن را کنترل میکنند. تقریبا هر آنچه که بتواند به ما در زندگی و راحت زندگی کردن کمک کند، مورد توجه ما قرار میگیرد. تابه‌حال فکر کرده اید که میتوانید یک پرده برقی بامبو داشته باشید؟

این روزها زندگی میتواند به طرز باور نکردنی سخت و پرمشغله باشد. اگر بخواهید برای سایه انداختن داخل اتاق در ساعت های روشن روز از پرده های بامبو استفاده کنید، حتما میدانید که بالا و پایین آوردن آنها اصلا آسان نیست. نخ ها همیشه برای ما دردسر ایجاد میکنند و کشیدن و بستن پرده معمولا سخت میشود.

اگر دائما محبور به تنظیم پرده باشید خواهید دید که یک پرده برقی چقدر زندگی را ارحت تر میکند. این محصول یک تولید عالی برای کسانی است که از این پرده زیبا و خاص استفاده میکنند اما همیشه با کارکرد آن مشکل دارند.

پس جای تعجب نیست که ریموت کنترل در تمام دنیا برای انواع و اقسام فناوری ها و محصولات وجود دارد که هرکدام بتواند زندگی را برای ما آسان تر نماید.

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

چرا به پرده برقی بامبو نیاز داریم؟

پرده برقی - پرده برقی بامبو

پرده های برقی را میتوانید برای هر پنجره ای داشته باشید بدون توجه به اینکه ابعاد و اندازه پنجره شما چقدر است. تنها کافی است از یک متخصص نصب این مدل از پرده های مدرن بخواهید که ابعاد محل پنجره شما را اندازه بگیرد و پرده مناسب خود را انتخاب کنید.

فقط کافی است شما بخواهید این وسیله هوشمند را در خانه داشته باشید. تلویزیون را روشن کنید و به راحتی از روی مبل کانال ها را عوض کنید.

همزمان پرده را ببندید تا نور روی صفحه تلویزیون نباشد. به همین سادگی، شما چند وسیله هوشمند را کنترل کرده اید. دیگر نیاز به حرکت و تکان دادن پرده ها نیست تنها با فشار یک دکمه از روی ریموت میتوانید به راحتی همه چیز را کنترل کنید. 

اغلب به نوع پرده ها در خانه توجه نمیشود و به این نکته که این وسیله میتواند تفاوت چشم گیری در خانه شما ایجاد کند.  به عنوان مثال اگر دوست دارید نور طبیعی بیشتری در اختیار داشته باشید، نباید پرده ضخیم انتخاب کنید.

یا اگر میخواهید بتوانید نور را ویژه و با تللوء خاص همراه با سایه دریافت کنید، میتوانید پرده های بامبو را بخرید. اما در حالت عادی این پرده تنها یک پارچه ساده هستند. با الحاق یک موتور برقی، کارکرد آنها بهتر و آسان تر خواهد شد. 

پرده های برقی - پرده برقی بامبو

نصب پرده برقی بامبو 

این مدل از پرده اتوماتیک به راحتی قابل نصب است و به خصوص برای استفاده در خانه هایی با طراحی هوشمند در نظر گرفته میشود. این محصول یک پکیج کامل است از چیزهایی که یک وسیله هوشمند به آن نیاز دارد. فقط کافی است از استحکام سقف و مدل میله پرده مطمئن باشید و قلاب های استاندارد برای آن تهیه کنید. 

میتوانید این مدل از پرده را در سه مدل با ریموت بی سیم، کنترل از راه دور و تایمر تنظیم و حرکت بدهید. تایمرها قابل برنامه ریزی هستند و امکان این را به شما میدهند تا زمان باز و بسته شدن را برای پرده روی آن تنظیم کنید.

به این ترتیب به طور خودکار و در زمان دلخواه شما پرده حرکت کرده و باز یا بسته خواهد شد. این مزیت میتواند در مصرف انرژی و کنترل نور بسیار موثر باشد.

پرده برقی بامبو 5

ویژگی های پرده بامبو و نصب آن

👈 نصب آسان بدون نیاز به اتصال برق

👈 دارای عملکرد صاف، سریع و بیصدا 

👈 امکان خم کردن میله های پرده برقی بامبو

👈 ضمانت تولید محصول  و کیفیت آن 

👈 سازگار با سیستم خانه های هوشمند 

👈 امکان حرکت دادن پرده به صورت دستی در زمان قطعی برق 

👈 امکان طراحی و تولید محصول با توجه به استاندارهای محل نصب 

👈طراحی و تولید بر اساس ابعاد و اندازه محل نصب 

👈 امکان نصب سنسور نور 

👈 کنترل از اره دور با ریموت و گوشی ها و وسائل هوشمند

نگهداری و تمیز کردن پرده های بامبو

 تمیز کردن پرده برقی بامبو کار دشواری نیست و روش آن به نوع ماده مورد نظر شما برای نظافت بستگی خواهد داشت. برخی از این پرده ها را میتوانید به راحتی با آب بشویید و این راحت ترین روش تمیز کردن آن ها است. پس تمام چیزی که به آن نیاز دارید آب و یک حوله برای خشک کردن خواهد بود. 

شما باید یک پارچه نرم و ماده شوینده را آماده کنید و به راحتی شروع به تمیز کردن این پرده نمایید. برخی از پرده های بامبو باید با بخار آب تمیز شوند. آب ممکن است آنها را خراب کند و از بین ببرد. پس بهتر است از بخار آب برای تمیز کردن لکه ها و کثیفی های روی پرده کمک بگیرید. این پرده ها شکننده هستند و هرگز نباید با شلنگ آب آنها تمیز کنید. برای جلوگیری از تغییر شکل و فرم آنها بهتر است از لوازم جانبی مانند برس پرده استفاده نمایید. 

نکته مهم دیگر در مورد این پرده های برقی این است که باید هدفتان را از نصب آن بدانید. اینکه نور محل زندگی شما چگونه است و کدام مدل از پرده برای آن مناسب تر می باشد. اینکه میخواهید یک پنجره کاملا تاریک داشته باشید و یا کمی نور در خانه نیاز دارید. محل نصب این پرده ها نباید در معرض آب باشد زیرا میتواند به مرور پوسیده شود. تنها برای تمیز کردن آنها میتوانید از آب استفاده نمایید. 

نکته آخر اینکه با خرید و نصب پرده بامبو میتوانید زیبایی و سبک و رنگ اتاق های خود را تغییر دهید و آنرا دلپذیر تر و جذاب تر نمایید. تعداد بیشماری از سبک ها و مدل ها برای پرده وجود دارد. اما انتخاب باید بر اساس نیاز شما به نور و سایه انجام شود.

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

پرده برقی بامبو 6
سایر ویژگی های یک پرده هوشمند 

 سهولت در حرکت 

پرده برقی با کمک موتور میتواند به راحتی و فشار یک دکمه از روی ریموت یا گوشی موبایل به راحتی حرکت کند. پرده ها روش موثری برای کاهش نور خورشید و جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی هستند. علاوه بر این امکان قرار دادن آنها روی حرکت خودکار وجود دارد تا در زمان خاص باز و بسته شوند. 

بهینه سازی مصرف انرژی

ترکیب پرده های برقی با سایر وسیله های هوشمند، میتواند کمیت مصرف برق را کاهش دهد. پرده برقی بامبو را میتوان برنامه ریزی کرد تا همسان با نور خورشید و دما حرکت کند. به علاوه پرده های اتوماتیک در زمان بسته بودن میتوانند امنیت خوبی برای خانه های شما ایجاد کنند. 

 تطابق با آب و هوا 

سنسورهای هوشمند از داده های یکپارچه برای مشخص کردن اینکه در چه زمانی پرده باز یا بسته شود استفاده میکنند. با نصب این سنسور ها میتوانید در کاهش مصرف انرژی، نور و آب و هوا کاملا هوشمندانه عمل کنید. به این ترتیب دما، نور و برق را کنترل کرده و هزینه مصرف انرژی را کاهش می دهید. 

خانه لوکس با پرده برقی 

خانه جایی است که جهان ثابت است. پس باید راحت ترین مکان برای زندگی باشد و ترکیبی از زندگی راحت و مدرن را به تصویر بکشد. در شهرهای بزرگ مردم طراحی داخلی خانه ها را با پرده های برقی آغاز کرده اند.

از آن به بعد سفارشات این محصل در کشور ما هم زیاد شده است.  پرده برقی بامبو نه تنها خوب به نظر میرسد، بلکه در کارکرد هم کارآمد است. علاوه بر این به دلیل زیبایی مردم ترجیح میدهند که از این پرده برای پوشاندن انواع پنجره استفاده کنند. به این دلیل که نگهداری از این پرده ها دشوار نیست و اشتباه نیست اگر بگوییم به حداقل توجه و رسیدگی نیاز دارند. 

تنها کافی است به میزان خاکی که روی آن مینشیند توجه کنید و سریعا آنرا پاک نمایید. پرده های هوشمند میتوانند به اصلی ترین جزء خانه ها تبدیل شوند زیرا علاوه بر کارایی، زیبایی خاص هم دارند. تکنولوژی تقریبا در همه جای زندگی ما رخنه کرده است.

از کنترل درب ها تا مدیریت آشپزخانه همه چیز در حال خودکار شدن است. این زندگی مدرن مردم را به شمت تحول و روش زندگی متفاوت میبرد. با یک طراحی داخلی مدرن و زیبا برای پنجره ها میتوانید عمر و دوام لوازم خانه را هم افزایش دهید.

به طور ویژه برای خانه های هوشمند این کار باعث میشود تا از لحاظ ذهنی همه چیز دارای یک رویه منظم باشد. برای سفارش این محصول و مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید. 

پرده برقی بامبو 3
پرده برقی بامبو 4

پرده هوشمند برای چه فضاهایی مناسب است؟

این زمانه، زمانه استفاده از هوش و تکنولوژی است و نه استفاده از وسیله های پر زحمت. غالبا گفته میشود که هوشمندی یک روند جدید در زندگی است. از موبایل ها و سعات های هوشمند همه استفاده میکنند. اما آخرین مورد و و سیله در لیست ابزار هوشمند، پرده هوشمند است.

خانه های هوشمند جایی هستند که فعالیت های اصلی در آنها مانند کار با لوازم الکترونیکی، روشنایی، تلفن و تهویه مطبوع و حتی صدا از طریق ریموت و قابل کنترل است. این ها همه از طریق اتوماسیون خانگی امکان پذیر است و میتوان کارها را از راه دور کنترل کرد. 

مردم میخواهند همه چیز را در خانه بدون هیچ زحمتی کنترل کنند. همچنین میخواهند جدا از کار هوشمندانه، زندگی هوشمندانه هم داشته باشند. پس استفاده از تکنولوژی پرده برقی در خانه ها امروز مسئله مهمی برای طراحان داخل دکوراسیون می باشد.

برای استفاده از این تکنولوژی نیازی به یک عمارت بزرگ یا خانه تازه ساز ندارید. هر خانه قدیمی و جدید، کوچک یا بزرگ میتواند هوشمند و خودکار باشد. تنها کافی است تمام لوازم خانگی با نرم افزاری از طریق تلفن هوشمند کنترل شوند. 

تهویه مطبوع خودکار، سیستم پرده اتوماتیک، روشنایی خودکار، لوازم آشپزخانه خودکار و … همه گی در لیست تهیه برای ی خانه مدرن قرار دارند. حتی میتوانید زمان خاصی را برای استفاده از این ابزارها و لوازم در نظر بگیرید.

به طور مثال بعد از ورود به خانه پرده ها به طور خودکار باز شوند. با داشتن تکنولوژی این پرده ها خواهید دید که این محصول برای هر خانه ای مناسب است. 

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

پرده برقی برای هتل ها

یکی از درآمد زا ترین صنایع در کل دنیا هتل ها و گردشگری است. بخاطر سبک زندگی متفاوت و تنوع آب و هوایی کشور ما میتوانیم پذیرای مردم شهرهای مختلف در ایران و کل دنیا باشیم. به این جهت لازم است تا از تکنولوژی روز برای تزئین اتاق ها در هتل و مسافرخانه استفاده کنیم.

وقتی در مورد هتل ها و دفاتر اداری صحبت میشود یک سبک یکسان به ذهن می آید. هر ساختمان دارای پنجره های زیادی است و باید تقریبا برای همه انها پرده تهیه کرد. 

هر پنجره به پوشش با اندازه و شکل مشخص نیاز دارد تا فضای داخلی را در برابر نور شدید خورشید، باران و ذرات گرد و غبار مصون نگه دارد. اینجاست که نصب پرده ها ضروری است.

پرده ها اما تنها نقش تزئینی ندارند و عملکرد آنها هم مهم است. پس بهتر است برای افزایش کاربری پنجره و راحتی مسافر به فکر نصب پرده های برقی بود. 

دامنه تنوع ظاهری و جذاب این پرده ها باعث میشود تا بهتر از پرده معمولی عمل کنند. دیگر شما تنها با یک پوشش پارچه ای طرف نیستید و یک محصول مدرن و ویژه در هتل دارید.

میتوانید از مدل پرده برقی بامبو برای پنجره های کافه، رستوران، راهروها و حتی اتاق ها استفاده کنید و این به سبک طراحی داخلی هتل شما بستگی خواهد داشت. 

خرید پرده برقی بامبو 

حالا که مزایا و ویژگی های یک پرده برقی بامبو را دانستید شاید برایتان سوال پیش بیاید که حالا باید این پرده را از کجا تهیه کرد؟

راه های زیادی برای خرید این مدل از پرده ها وجود دارد. اما شما کافی است به سایت فروشگاه پرده برقی مراجعه کنید و محصول مناسب خود را انتخاب نمایید. بهتر است ابعاد و اندازه محل نصب را بدانید تا راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید. 

انتخاب پرده اکنون نمایانگر زیبایی و استاندارد است. هر طراح داخلی وقتی از او تقاضا میشود تا فضای یک خانه را طراحی کند، توجه ویژه ای به پرده ها خواهد داشت. پرده در خانه به گونه ای انتخاب میشود که احساس آرامش و امنیت را به وجود بیاورد. نصب پرده های برقی میتواند فضای محیط کارتان را تابان کند و باعث حفظ حریم خصوصی بشود. سایه را ایجاد کند و از شما در برابر سر و صدای محیط بیرون محافظت نماید. به این ترتیب پرده از تطبیق پذیری خاص برخوردار است و این باعث میشود که فضای شما در بهترین حالت ممکن به نظر برسد. پرده در قدیم تنها یک پارچه بود که برای پوشاندن پنجره مورد استفاده قرار میگرفت تا مانع از ورود نور باشد. اما امروزه با اضافه شدن تکنولوزی هوشمند و کنترل از راه دور به اضافه طراحی های متفاوت برای آن میتواند یک وسیله منحصر به فرد و زیبا حساب شود که جزء جدانشندنی هر خانه است. 

اگر به دنبال هر مدل از پرده های اتوماتیک ما هستید امکان مشاوره و تماس از طریق لینک های موجود در صفحه نیز فراهم شده است. تنها کافی است با همکاران ما در ارتباط باشید و درباره نوع محصول ، قیمت و نحوه خرید مشاوره بگیرید. سابقه ما در تولید،ضامن کیفیت محصولات ما خواهد بود و دوام انها را تضمین کرد. ما تلاش کرده ایم با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا، موتور برقی، زندگی آسان تر و بهتری را برای شما فراهم کنیم. 

نظر سنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =