پرده برقی زبرا - پرده برقی

برای خانه یا محل کار داشتن یک پرده با سبک تیره و روشن یا نور و سایه دلخواه میتواند دلچسب تر باشد. از این جهت توصیه ما خرید و نصب پرده برقی زبرا است تا از نور و سایه در زمان دلخواه بهره مند باشید. این محصول یک پرده غلتکی با قابلیت کنترل از راه دور است.

با نصب این پرده برقی نه تنها نور خورشید را از بین نمیبرید بلکه لوکس بودن، حفظ حریم شخصی و زیبایی را خواهید داشت. پرده زبرا با قابلیت کنترل از راه دور فضای متمایزی در محل زندگی شما به وجود می آورند و برای نمای خانه انتخاب به جایی هستند.

با داشتن پرده های برقی ، شیوه زندگی شما ارتقاء و تغییر پیدا میکند زیرا در حرکت و تنظیم بسیار انعطاف پذیر هستند. اگر به دنبال زیبا تر کردن فضای منزل یا محل کارتان هستید این پرده ها میتوانند بهترین انتخاب باشند.

به کارگیری تکنولوژی موتور برقی این روزها تنظیم این پرده هوشمند را آسان تر کرده است. مکانیزم حرکت بدون دخالت دست و بی صدا توانسته مزایای زیادی را برای خانه ها به ارمغان بیاورد. این پرده کاملا بی صدا است و راحت و روان حرکت میکند.

برای کنترل سایه ها میتوانید به آسانی قسمت های تیره پرده را در امتداد هم قرار دهید و برای داشتن نور از قسمت های روشن پرده میتوان استفاده کرد.  به راحتی و با ریموت میتوانید میزان نور و سایه دلخواه را داشته باشید. این یک راه حل هوشمندانه است تا تجربه یک زندگی لوکس را به شما هدیه کند. 

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند. 

✔️ موثر در جلوگیری از نور:

میتوانید میزان دلخواه از نور را بدون آسیب اشعه ماوراء بنفش داشته باشید. 

✔️ جنس محصول: 

پرده  زبرا معمولا از جنس پلی و نایلون است که جلوه های زیبایی از نور را برای شما ایجاد میکند. 

✔️ تنظیم هوشمند: 

میتوانید در زمان ترک خانه آنرا به طور هوشمند تنظیم کنید تا به طور خودکار بسته یا باز شود. 

امکانات پرده زبرا 

پرده متین - پرده برقی

✔️ شست و شوی آسان:

میتوانید به آسانی با یک دستمال یا حوله خشک و بخار آب آن را پاک کنید. 

✔️ کنترل و تنظیم از راه دور:

با یک ریموت کنترل میتوانید هر پرده را به طور جداگانه یا همزمان چند پرده را تنظیم نمایید. 

✔️ انعطاف پذیری:

در صورتی که جریان برق قطع شود، امکان تنظیم دستی پرده ها وجود خواهد داشت. میتوانید به آسانی آنها ببندید یا باز کنید. 

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند. 

محل مناسب برای نصب پرده برقی زبرا

پرده برقی را میتوانید در هر اتاقی یا حتی آشپزخانه ها و راهرو ها داشته باشید و از مزیت آن بهره ببرید. تفاوتی ندارد که انتخاب شما برای دفتر کار، سالن کنفرانس یا اتاق نشیمن و بالکن و … باشد. به هر صورت این پرده ها میتوانند به عنوان یک محافظ ارزشمند با روشی آسان باز و بسته شوند. 

تاثیر جلوگیری از نور با پارچه انعطاف پذیر میتواند در زمان استراحت در روز سایه و نور مناسب را در اختیار شما بگذارد.

اگر نیم سایه را انتخاب کنید میتواند یک نور نرم و شفاف را در خانه داشته باشید که برای مطالعه بسیار دل انگیز است. در خانه های هوشمند امکان تنظیم پرده زبرا با سایر وسیله های هوشمند وجود دارد تا آزادانه بتوانید آنرا حرکت دهید و بالا یا پایین کنید. 

دیگر نیاز به زنجیر و حلقه نیست تا شاهد گره خوردن و یا پاره شدن آن باشید. ایمنی و سالم ماندن پرده ها خیلی مهم است و میتواند به عنوان بهترین محصول مورد استفاده قرار بگیرد. پرده اتوماتیک را می توانید برای مهد کودک ها و اتاق کودک استفاده کنید. 

تنها کافی است تا ابعاد و اندازه چهارچوب پنجره ها را داشته باشید یا از مشاوران شرکت پرده برقی بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.

پرده برقی زبرا - پرده متین
پرده های برقی - پرده برقی زبرا
لزوم خرید و نصب پرده زبرا چیست؟

اگر به دنبال متنوع ترین و کار آمد ترین راه حل برای تنظیم نور در دکوراسیون منزل تان هستید، خرید و نصب پرده برقی زبرا با زیبایی و کارایی فوق العاده یک انتخاب عالی برای شماست. این سایه ها به دلیل داشتن پوشته های شفاف و ساختار منحصر به فرد خود بسیار جذاب و محبوب هستند.

تنوع رنگی مناسب و بافت پرده برقی، این پرده را به یک انتخاب درجه یک و مناسب برای هر پنجره تبدیل کرده است.

با پوشش مناسب پنجره ها و ظاهر شیک، پرده های برقی میتوانند زیبایی فضای محل زندگی شما را بالا ببرند. جنس پرده ها مانند یک عایق عمل میکند و همیشه دمای اتاق را متعادل نگه می دارد. این جنس پارچه نمیگذارد انرژی سرمایشی یا گرمایشی به هدر برود. 

زمانیکه نوبت به انتخاب جنس پارچه میرسد فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. اینکه چه نوع پارچه ای انتخاب شود یا چه رنگی برای دکوراسیون مناسب تر است و گزینه های بی شمار دیگری که باید در نظر گرفت.

نگهداری از پرده زبرا برقی

اگر میخواهید برای سالها از پرده برقی زبرا استفاده کنید باید به طور مرتب آنرا تمیز نمایید. به ویژه اگر پنجره شما رو به یک خیابان شلوغ است، گرد و غبار زیادی روی پرده ها خواهد نشست.

پس باید به تمیزی میله ها و پارچه ها توجه کنید. ماندن گرد و غبار و گوگرد روی پرده میتواند موجب آلرژی و آسم بشود. 

بهترین راه برای تمیز کردن  و نگهداری از  پرده زبرا  استفاده از بخار آب است شما میتوانید جهت مطالعه بیشتر بر روی لینک این کلمه کلیک نمایید. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد اما اگر به دنبال یک راه حل آسان و ساده هستید میتوانید بخار آب را انتخاب کنید. بخار تولید شده از آب نه تنها ذرات گرد و غبار را از بین میبرد، بلکه میکروب های بیماری زا را هم نابود خواهد کرد. 

اگر پرده اتوماتیک را بدون اینکه نیاز داشته باشند باز و بسته کنید طول عمر مفید موتور برقی کاهش پیدا می کند.

پرده برقی زبرا - پرده هوشمند

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند. 

خانه هوشمند با پرده زبرا برقی

پرده برقی زبرا - پرده اتوماتیک

تکنولوژی وارد زندگی ما شده و بدون آن تقریبا زندگی دشوار است، پرده برقی هم جزئی از تکنولوژی روز به حساب می آید که توانسته جایگزین بسیار مناسبی برای پرده های ساده باشد. 

پرده های ساده را کمتر در خانه ها و ساختمان های اداری می بینید چراکه باز و بسته کردن آن ها سخت است.

خانه هوشمند تشکیل شده از ابزارهایی که به کمک آنها می توانید کنترل تمام وسایل برقی و مکانیکی را در دست داشته باشید و کاهش هزینه های مصرف انرژی، افزایش ایمنی و آسایش را به ارمغان آورید.

 به عنوان مثال میتوانید امنیت خانه را با پرده های برقی تامین کنید چگونه؟ 

میتوانید پرده برقی زبرا را طوری برنامه ریزی کنید که وقتی از خانه خارج می شوید پرده ها بسته شوند با اینکار اگر هم یادتان برود که پرده را ببندید خیالتان راحت است که پرده خودش به طور اتوماتیک بسته می شود و کسی نمی تواند به داخل خانه دید داشته باشد. 

اگر هم بودجه ای کافی برای ساخت خانه ای هوشمند ندارید با نصب پرده های زبرا میتوانید همان حس زندگی مدرنیته و هوشمند را داشته باشید.

پرده برقی زبرا - پرده برقی
پرده برقی زبرا

چرا به پرده برقی زبرا نیاز داریم؟

آسایش و راحتی به عنوان یک  اولویت، شیوه زندگی ما را در مورد انجام کارهای روزانه تغییر داده است. خانه ای با دستگاه های دارای قابلیت فعال سازی هوشمند، خیال شما را از بابت انجام کارهای روزانه راحت خواهد کرد. در اینجا چند دلیل استفاده از پرده برقی زبرا را بررسی میکنیم. 

ارتباط از طریق ریموت با موتور پرده برقی ، امکان ایجاد اختلال یا خرابی را در پرده ها کمتر میکند. مگر اینکه بخواهید با دخالت دست کار خودتان را سخت کنید.

زیر ساخت های بی سیم، پرده را قادر میسازد تا به صورت دیجیتالی و بی سیم کنترل شود. اگر دخالت انسان در کار نباشد، ارتباط سریع تر و حرکت پرده ها را آسان تر خواهد بود. 

ویژگی تنظیم هوشمند برای پرده های برقی تاثیرات خارجی دیگری هم دارد. یک سیستم هوشمند میتواند در زمان مورد نظر شما پرده ها را باز و بسته کند. پس میتواند کنترل خوبی برای انرژی باشد و امنیت منزل را در زمان عدم حضور شما تامین کند. 

تنظیم نور و سایه با پرده برقی زبرا

با نصب پرده برقی زبرا امکان تیره کردن اتاق و تنظیم نور وجود دارد. اگر عاشق تاریکی هستید و میخواهید هوای داخل اتاق خنک بماند یا جلوی تابش خیره کننده خورشید را بگیرید، میتوانید پرده را روی لایه های تیره آن تنظیم کنید. 

لایه های تیره برای جلوگیری از تابش نور خورشید و پرتوهای UV بسیار مناسب هستند و خانه شما را به محلی زیبا تبدیل میکنند. 

اگر به حفظ حریم شخصی خود نیاز دارید این پرده برقی بهترین راه برای این کار هستند تا دید بیرون را به خانه شما کاهش دهند.

شما میتوانید از این پرده برای اتاق خواب، رختکن و دفتر کارتان استفاده کنید تا از پرتوهای خشن نور در امان باشید.

این پرده ها گرمای زیاد در تابستان یا سرمای شدید زمستان را مسدود میکنند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری میکنند. مطمئنا شما از مزایایی که پرده اتوماتیک به شما ارائه میدهند لذت خواهید برد.

 

پرده هوشمند پرده برقی زبرا
پرسش و پاسخ های متداول

بله همکاران ما میله های پرده برقی را مناسب با محل نصب خم و یا کج میکنند. 

بله امکان کنترل پرده برقی به صورت دستی هم برای شما وجود خواهد داشت. 

امکان چاپ طرح های دلخواهتان بر روی پرده برقی زبرا وجود دارد ، اگر طرح های ساده را نمیپسندید می توانید طرح مورد نظر خودتان را روی پرده برقی به چاپ برسانید. 

نظر سنجی

8 دیدگاه در “پرده برقی زبرا

  1. فاطمه گفت:

    سلام من از شما پرده زبرا خریدم خیلی هم راضیم آشپزخونم و خیلی مرتب کرده جنسشم خیلی خوبه ممنون

  2. زهرا گفت:

    روزتون بخیر! من توی خونم میله های پرده برقی رو دارم ولی الان که کاربرد های پرده زبرا رو خوندنم، تمایل پیدا کردم که واسه عید این پرده رو جایگزین کنم! سوالم اینه که میشه رو همون پایه های قبلی اینکارو کرد یا باید دوباره عوض بشن؟ مرسی

  3. نسرین گفت:

    ممنون از مقالات خوبتون! من تو مطالبتون خوندم که پرده زبرا نسبت به بقیه پرده ها قیمتش مناسب تره. میشه در این زمینه بیشتر راهنمایی م کنید؟ با تشکر

    1. فرحزادی گفت:

      سلام
      برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما با مشاوران ما تماس بگیرید. 02122361050

  4. کیانا گفت:

    سلام. من امسال عروسی می کنم. بنظرتون این پرده برای خونه تازه عروس مناسبه؟

  5. لادن گفت:

    سلام و وقت بخیر.
    اول خواستم تشکر کنم بابت مطالب جالبتون.
    میخواستم بپرسم که ایا این پرده واسه آشپزخانه هم مناسب هست یا خیر.

  6. سارا ملکی گفت:

    سلام
    عالی بود .خیلی قشنگه خیلی هم کیفیت خوبی داره نصبش فوق العاده راحت و سریعه

  7. طناز مبارکی مقدم گفت:

    سلام
    خواستم تشکر کنم بابت مطالب جالبتون. ومیخواستم بپرسم که ایا این پرده واسه آشپزخانه هم مناسب هست یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 6 =