اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده های برقی, پرده هوشمند

پرده هوشمند مناسب دیوارهای بژ

پرده هوشمند مناسب دیوارهای بژ

پرده هوشمند مناسب دیوارهای بژ کدام اند؟

پرده هوشمند مناسب دیوارهای بژ را باید طوری انتخاب کنید که برای دکوراسیون فضای داخلی خانه هارمونی رنگی جذابی را ایجاد کند.

با این حال ، بیشتر ما بارها و بارها برای دیوارهای منزلمان به رنگ بژ خوب و قدیمی برمی گردیم. تن کرم ، وانیل و بادام هنوز در اتاق های نشیمن کلاسیک و اتاق های ناهار خوری شیک و مینیمال حکمرانی می کنند و در عین حال اصلاً اذیت کننده نیستند. 

با این حال ، راز محبوبیتی که برای دهه ها پابرجا مانده است کاملاً مشهود است. رنگ بژ دقیقاً به دلیل قابلیت انعطاف پذیری و بی طرفی با سایر رنگ ها بی نظیر است.

نسبت به رنگ سفید کمتر صاف و گیرا است و ملایم تر ، سبک تر است. این یک فضای خارق العاده از گرما ، ظرافت و راحتی ایجاد می کند و به یک پس زمینه عالی برای هر دو تبدیل می شود .

آخرین مزیت دقیقاً مربوط به توانایی رنگ بژ است که تقریباً با هر رنگ و توناژ پرده هوشمند ترکیب می شود.

با این حال ، این بدان معنا نیست که هنگام انتخاب پرده برقی برای دیوارهای بژ  نباید دقت لازم را برای انتخاب رنگ انجام دهید.  اگر اشتباه کنید ، مطمئناً فاجعه بزرگی اتفاق نخواهد افتاد ، اما فضای داخلی می تواند کسل کننده ، عجیب و غریب یا فقط ناهماهنگ به نظر برسد.

و با این حال ، نگران نباشید: در انتخاب پرده برقی برای دیوارهای بژ ، طراحان با الگوهای خاصی را شناسایی کرده اند ، و اکنون ما توصیه می کنیم از اسرار آنها استفاده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه :

پرده برقی مناسب پنجره های بلند

ویزگی های خاص پرده برقی

معیار اصلی انتخاب پرده برقی

دیوارهای بژ رنگ با وجود همه ی انعطاف پذیر بودنش ، در انتخاب پرده اتوماتیک برای پنجره ها نیاز به توجه زیادی دارند. واقعیت این است که پرده های برقی در خانه های کوچک و بزرگ در مرکز توجه قرار دارند و به طور کلی در دکوراسیون منزل یا محل کار تاثیر بسزایی می گذارند.

در این مورد ، طراحان توصیه می کنند که بر روی چندین فاکتور اصلی تمرکز کنید :

درجه اشباع و توناژ رنگ بژ : پالت بژ کاملاً گسترده است و از رنگ شیری گرفته تا رنگ هلویی متفاوت است. همچنین دارای سایه های گرم ، خنثی و سرد است ، بنابراین انتخاب رنگ پرده برقی به دقت کافی نیاز دارد.

روشنایی اتاق : بسته به سناریوی نورپردازی ، دیوارهای بژ می توانند متفاوت به نظر برسند.

به همین دلیل طراحان توصیه می کنند نه تنها رنگ پرده های برقی بلکه بافت آنها را نیز در نظر بگیرند. به عنوان مثال ، اگر پرده برقی زبرا با پارچه کتان در نور شدید مناسب و ساده و در نور کم ، مختصر و نامحسوس به نظر می رسند ، در عوض ، ساتن ها ، به یک اتاق کاملاً روشن را ایجاد می کنند و در صورت کم نور بودن ، به عنوان یک عنصر شیک محسوب می شود.

وجود یا عدم وجود الگویی بر روی پرده های برقی :

رنگ بژ با پرده اتوماتیک تک رنگ و تزئینات هماهنگی بسیار خاصی برقرار می کند. در عین حال ، یک الگوی متضاد می تواند ریتم متفاوتی را ایجاد کند ، بنابراین لازم است تعیین کنید که چقدر چنین راه حلی با اهداف شما جهت چیدمان دکوراسیون مطابقت دارد.

انتخاب رنگ مناسب برای پرده اتوماتیک

صحبت در مورد سازگاری سطوح بژ با یک طرح رنگی خاص چندان منطقی نیست . لیست رنگ های مناسب برای پرده اتوماتیک با رنگ بژ بسیار گسترده است به طوری که در نظر گرفتن همه آنها ، از جمله تفاوت های ظریف مانند بافت و رنگ ، ممکن است بیش از یک مقاله طول بکشد .

صحبت در مورد انتخاب پرده برقی بسته به اینکه چه رنگی را برای دیوارها انتخاب کرده اید – گرم ، سرد یا خنثی.

رنگ قهوه ای برای پرده برقی  :

می تواند رنگ مناسبی باشد اما طراحان همچنان توصیه می کنند روی اندازه اتاق تمرکز کنید. بنابراین ، در اتاق های بزرگ ، هم رنگ روشن و هم رنگ نزدیک به شکلاتی بسیار مناسب خواهد بود.

در مقابل ، در اتاق های خواب کوچک و اتاق های نشیمن ارزش این است که با کارامل شروع کنیم و به تدریج به سراغ چیزی سبک و خنثی برویم – مثلاً رنگ کاپوچینو یا بذر کتان.

پرده هوشمند به رنگ زرد و طلایی :

هرچقدر که متناقض به نظر برسد ، دقیقاً این رنگ پرده ها است که باید با دقت برای دیوارهای گرم و بژ انتخاب شود. 

پرده برقی رنگ بژ :

در این حالت ، لازم است از ترفند انتخاب ست کردن اجتناب کنید ، زیرا به نظر می رسد فوق العاده صاف و کسل کننده است ، و حتی حجم و بافت ابن وضعیت را تغییر نمی دهد. علاوه بر این ، به سلیقه ی شماست ، با خیال راحت می توانید پرده هوشمند با رنگ تیره یا روشن را انتخاب کنید.

پرده برقی رنگ قرمز :

پانل های نارنجی و قرمز شرکای عالی برای دیوارهای بژ گرم هستند. با انتخاب طیف قرمز با همان درجه حرارت ، مانند هویج از ایجاد رنگ های سرد جلوگیری کنید.

 

مطالب پیشنهادی :

پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی

بهبود سبک زندگی با پرده هوشمند

برای خرید پرده برقی با کیفیت مناسب اقدام کنید!

برای خرید پرده برقی با کیفیت مناسب و رنگ و طرح های منحصربفرد می توانید با ما در ارتباط باشید. 

برای سفارش انواع پرده برقی ، پرده زبرا ، پرده شید و انواع دیگر پرده ها می توانید با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده بالا با ما تماس بگیرید. 

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =