اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده زبرا

استفاده از پرده زبرا در مدارس

استفاده از پرده زبرا در مدارس

استفاده از پرده زبرا در مدارس یکی از راهکارهای بسیار کاربردی است که علاوه بر حفظ حریم شخصی، از ورود نور نیز جلوگیری خواهد کرد. مدارس یکی از اصلی ترین مکان هایی است که وجود نور در آن اهمیت بسیاری دارد.

در ادامه شما را به صورت کامل با این پرده های زیبا برای مدارس آشنا خواهیم کرد.

 

شکل ظاهری پرده زبرا

پرده زبرا به صورت خطوط افقی طراحی می‌شود و با کمی فاصله از یکدیگر قرار می‌گیرند. پرده های زبرا از نظر ظاهر شبیه به پرده های کرکره ای هستند و تنها تفاوت آن ها در جنس پارچه این پرده ها می باشد.

در واقع پرده های زبرا تکمیل شده پرده های کرکره ای هستند و نواقص و عیب های پرده های کرکره ای در پرده های زبرا از بشکین رفته است.

پرده های زبرا دو لایه می باشند و به صورت دستی و یا کرکره ای باز و بسته می شوند. استفاده از پرده زبرا در مدارس رواج بیشتری دارد و به دلیل ویژگی های خاص برای این مکان مناسب است.

استفاده از پرده زبرا در مدارس - قیمت پرده زبرا

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

سبک های مختلف پرده زبرا

پرده زبرا مدارس در سبک های مختلفی تولید می شود که سبک کلاسیک یکی از این سبک ها می باشد. پرده های دوبل یا همان زبرا از تور و پارچه ساخته می شوند و به شکل راه راه در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

با استفاده از پرده برقی زبرا می توانید میزان ورود نور در خانه را کنترل کنید. هنگامی که شما از پرده های زبرا برای مدارس استفاده می کنید نه تنها نور کافی در فضا دارید، بلکه فضای بیرون را تحت نظر خواهید داشت.

این پرده ها خصوصا در اتاق مدیریت بسیار ایده آل می باشد.

از پرده زبرا ساده در مدارس استفاده کنید

پرده های زبرا از نظر ساختار و ظاهر به انواع مختلف پرده های زبرا ساده، پرده زبرا ترکیبی،  زبرا طرح دار، پلیسه، سیلوئیت و فانتزی تقسیم بندی می شوند. معمولا برای مدارس از پرده زبرا ساده استفاده می کنند چرا؟

با استفاده از پرده زبرا  می توان میزان نور ورودی به فضای کلاس درس را تنظیم کرد. البته انتخاب نوع پرده به دکوراسیون کلاس نیز بستگی دارد و شما می توانید به صورت آزادانه این پرده ها را انتخاب نمایید.

استفاده از پرده زبرا در مدارس - سفارش پرده زبرا مدارس
شستشو پرده زبرا مدارس

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید پرده های زبرا مدارس باید مورد توجه قرار دهید، قابل شستشو بودن پارچه این پرده ها می باشد.

با توجه به این که پرده های زبرا همواره در معرض آلودگی قرار می گیرند، باید بتوان آن ها را به راحتی تمیر کرد.

از موارد مهمی که باعث می شود شستشو پرده زبرا مدارس راحت شود کیفیت پارچه است. سعی کنید از مواد شوینده مناسب پارچه پرده زبرا تهیه کنید تا شستشو پرده آسان شود.

پیشنهاد برای مطالعه بیشتر:

شستشو پرده زبرا در خانه و مراحل آن

علت انتخاب پرده زبرا مدارس
  • پرده های زبرا ساده به صورت کامل جمع می شوند و در بالا قرار می گیرند.
  •  کاهش مصرف انرژی
  • مانع از هدر رفتن انرژی در فصل زمستان
  • نهایت استفاده از نور
  • دوام و عمر بالا
  • حفظ حریم خصوصی کلاس
  • راحتی و زیبایی خاص
  • وزن پایین و حمل آسان
  • نصب ساده و سریع
  • تنظیم میزان نور فضا
استفاده از پرده زبرا در مدارس - پرده زبرا متین

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

پرده زبرا مدارس را چگونه کنترل کنیم

پرده های زبرا را می توان به دو روش دستی و برقی کنترل کرد. پرده های زبرا دستی دارای زنجیر در کنار پرده می باشد که با بالا و پایین کردن این زنجیر می توان میزان نور ورود را تنظیم کرد.

در روش کنترل پرده اتوماتیک این کار با استفاده از موتورهای تعبیه شده در آن و نیروی برق صورت می گیرد. این پرده ها دارای ریموت هستند که شما در هر زاویه ای با استفاده از آن می توانید پرده را باز و بسته کنید.

قیمت پرده زبرا مدارس

ابعاد پرده، کیفیت آن، جنس پارچه، نحوه باز و بسته شدن، ساختار پرده و … از جمله مواردی است که قیمت پرده زبرا برقی را تغییر می دهد.

پرده برقی متین یکی از مراکز ارائه دهنده بهترین پرده های موجود در بازار است؛ کیفیت پرده های این فروشگاه بسیار بالا است. 

مراحل خرید پرده زبرا مدارس

برای خرید پرده زبرا برای مدارس در مرحله اول باید به دکوراسیون مدرسه توجه کرده و پرده را بر اساس دکوراسیون خریداری کنید.

همچنین جنس و کیفیت پرده ها نیز در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد زیرا در صورت بی کیفیت بودن هزینه بالایی را برای شما به دنبال دارد.

پرده برقی متین ارائه دهنده انواع پرده های زبرا دستی و برقی است. پرده های برقی موجود در این فروشگاه دارای گارانتی بوده تا کیفیت آن تضمین شود.

شما می توانید نمونه هایی از شیک ترین و جذاب ترین پرده های زبرا را در سایت پرده برقی متین مشاهده کنید. جهت سفارش تماس بگیرید.

نظر سنجی
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 8 =