اخبار, پرده برقی

زندگی راحت با پرده برقی

زندگی راحت با پرده برقی - پرده برقی

زندگی راحت با پرده برقی

داشتن زندگی راحت با پرده برقی میتواند به شما یک زندگی رویایی را ارائه کند که وقتی صبح میشود پرده ها به صورت اتوماتیک کنار میروند خورشید نور بسیار ملایمی روی صورت شما می اندازد و کم کم شما چشمانتان را باز میکنید و بیدار می شوید. 

برای داشتن یک زندگی راحت و رویایی لازم نیست هزینه کنید کافیست با کمترین هزینه بهترین زندگی آسان را داشته باشید. با کمک تلفن همراه یا سیستم هوشمند منزلتان میتوانید پرده برقی را کنترل کنید. 

تکنولوژی این روزها زندگی همه را راحت کرده است از تلفن همراه گرفته تا خانه های هوشمند که به عنوان بهترین خانه ها محسوب می شوند. چراکه بدون انجام کاری به صورت اتوماتیک چراغ های خانه در یک ساعت معینی خاموش میشوند پرده ها بسته میشوند و در یک ساعتی هم چراغا روشن و پرده ها باز میشوند به نظرتون زندگی از این قشنگ تر و راحت تر هم داریم ؟

اگر هم منزلتان همچنین قابلیتی نداره لازم نیست ناراحت باشید میتوانید با نصب پرده برقی تکنولوژی را به منزلتان بیاورید و با تکنولوژی روز همراه شوید. 

با پرده برقی حریم شخصی اتاقتان را حفظ کنید!

همانطور که میدانید پرده برقی در انواع و اقسام مدل ها وجود دارد و اینکه شما به چه میزان می خواهید نور وارد محل مورد نظرتان بشود و چقدر دید داشته باشد میتوانید پرده ی مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

پرده برقی سیلوئت میتواند به عنوان گزینه ای مناسب برای شما باشد چراکه میتوانید هم میزان نور و هم میزان دید شما به بیرون و بالعکس را به راحتی تنظیم کنید. 

این مدل پرده برقی دارای دو پارچه است که روی هم قرار گرفته و در صورت نیاز میتوانید با کمک ریموت آن را باز و بسته کنید و هر مقداری که بخواهید میزان نور را معین کنید.

این پرده برقی برای اتاق خواب ها ، اتاق های جلسه و مدیریت برای شرکت ها ، آشپزخانه میتواند مفید واقع شود. 

و از همه مهمتر این است که هر طرحی بخواهید روی پرده به راحتی چاپ می شود یعنی مدل محدودی ندارد دست شما در انتخاب طرح پرده بسیار باز است. 

پرده برقی برای پنجره های کوچک و بزرگ قابل نصب است!

مهم نیست که اندازه ی پنجره ی شما چقدر باشد ما به شما این اطمینان را میدهیم که میتوانید پرده برقی در هر اندازه ای را برای پنجره تان نصب کنید. 

برخی از شما مشتریان عزیز هستید که فکر میکنید چون پنجره های منزلتان خیلی کوچک است نمیتوانید پرده برقی نصب کنید ولی این فکر اشتباهه هر اندازه ای که شما بخواهید میتوانید پرده اتوماتیک را نصب کنید. 

ما این توانایی را داریم که از کوچکترین پرده هوشمند تا بزرگترین پرده را برای شما تولید و نصب کنیم. پس جای نگرانی نیست وقتی از ما سفارش دهید لازم نیست نگران نصب و اندازه ی پرده باشید. 

راه های مختلف برای کنترل پرده برقی

گزینه های زیادی برای کنترل پرده برقی وجود دارد. میتوانید هر راهی برایتان ساده تر است را انتخاب کنید و از آن برای کنترل کردنش استفاده کنید. 

از سوئیچ گرفته تا ریموت ، تایمر و دستور العمل ها ما میتوانید راه حلی ساده برای تنظیم نور ، سایه و دمای اتاق ها به شما ارائه کنیم. با یک برنامه داخل تلفن هوشمند یا ipad خود قادر به کنترل پرده برقی از راه دور خواهید بود یا اینکه آن را برنامه ریزی کنید تا مطابق با طلوع و غروب خورشید باز و بسته شود ، یا اینکه به آن زمان بدهید در این ساعت باز شو و در این ساعت بسته شود. 

در هرجایی که باشید ما این امکان را به شما میدهیم تا بتوانید کنترل پرده برقی را در دست داشته باشید ، راحتی کنترل پرده برقی آنقدر بالاست که مثل آب خوردن میماند.  شما با داشتن سایبان اتوماتیک میزبان بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز از جمله : 

• سازگاری پرده با اتوماسیون منزل
• استفاده از سوئیچ های دیواری
• کنترل از راه دور
• کنترل با انرژی خورشیدی
• سنسورهای نور و دما
• تایمر

زندگی راحت با پرده برقی - پرده هوشمند

کنترل چندین پرده اتوماتیک با یک ریموت

برای کنترل چندین پرده اتوماتیک نیازی نیست مثلا 5 تا ریموت داشته باشید به واسطه ی یک ریموت به راحتی پرده برقی ها را کنترل کنید. برای خانه های هوشمند هم همچنین امکانی وجود دارد که چندین پرده اتوماتیک را به راحتی بتوانید کنترل کنید. 

عملکرد اینگونه ریموت ها به اینصورت است که در موتور پرده برقی سنسوری وجود دارد که سیگنالهایی از ریموت دریافت میکند و همین موضوع موجب کنترل راحت پرده برقی میگردد. 

همانطور که در متن قبل گفتم کنترل پرده هوشمند مثل آب خوردن است کار با ریموت هم اگر بلد نباشید متخصصین ما در حین نصب پرده به شما آموزش های لازم را میدهند تا به راحتی پرده را کنترل نمایید. 

اگر هم میخواستید هر پرده برقی یک برنامه خاصی را پیروی کند میتوانید به ما بگویید تا اینکار را برای شما انجام دهیم. ما به شما یک زندگی راحت و لاکچری را ارائه خواهیم داد. 

تجربه ی زندگی لاکچری با پرده برقی

اگر فکر میکنید که هزینه های وسایلی که برای تعویض دکوراسیون منزل بسیار زیاد است و از انجام اینکار پشیمان میشوید لازم نیست نا امید شوید چون پرده برقی اینجاست تا یک زندگی لاکچری را به شما هدیه دهد.

با کمترین هزینه برای خرید پرده اتوماتیک به راحتی تجربه ی زندگی لاکچری را حس کنید و به خواهر شوهرتان پُز بدهید. پرده برقی علاوه بر اینکه زندگی لاکچری را به شما هدیه میدهد زندگی لذت بخشی هم برای شما فراهم می کند. 

برای سفارش پرده برقی همین حالا اقدام کنید تا بهترین پرده اتوماتیک را داشته باشید. برای سفارش روی دکمه ی زیر کلیک کنید 👇

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =