پرده برقی اسکرین خورشیدی

پرده برقی اسکرین خورشیدی مانند دیگر انواع پرده برقی بالارو می باشد و هم می توان به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک از آن استفاده کرد. شما می توانید این نوع پرده را در رنگ های متنوع در بازار مشاهده کنید و بر اساس دکوراسیون منزل یا اداره خود آن را نصب کنید.

پرده برقی اسکرین با پرده برقی شید دارای تقاوت های زیاد می باشد. طراحی این نوع پرده برقی به صورت تک مکانیزم می باشد و به صورت تک رنگ در بازار موجود می باشد البته همانطور که گفته شد شما می توانید بر اساس نمای خانه ی خود رنگ پرده را انتخاب کنید و خریداری کنید. 

پرده برقی اسکرین اتوماتیک مجهز به ریموت کنترل و یک موتور الکتریکی می باشد و به وسیله این دو مورد می توان پرده برقی را باز و یا بسته کرد حتی شما این امکان را پیدا خواهید کرد در فاصله ای دور بایستید و پرده برقی خود را باز و بسته کنید.

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

پرده برقی اسکرین خورشیدی - پرده های برقی

چرا پرده برقی اسکرین خورشید بخریم؟

این که بیشتر افراد بین انتخاب یک پرده برقی شید با یک پرده برقی اسکرین خورشیدی می مانند تنها تفاوت آن ها می باشد. پرده های برقی شید در بیشتر موارد مناسب برای آشپزخانه ها می باشند اما شما پرده برقی سان اسکرین را در محیط پذیرایی و اتاق استراحت هم می توانید استفاده می کنید.

بزرگترین تفاوت این دو نوع پرده برقی در بافت و جنس پارچه می باشد. خب باید گفت که پارچه ی پرده سان اسکرین از ضخامت بالاتری برخوردار می باشد و به همین دلیل است که می تواند مانع تابش نور خورشید به داخل خانه شود اما پرده برقی شید نور را به راحتی از خود عبور می دهد.

به همین دلیل عموما برای این که همسایه های روبرویی به خانه ی آن ها دید نداشته باشند از انتخاباتشان پرده برقی سان اسکرین می باشد.

دلیل دیگر انتخاب این نوع پرده برقی این است که اگر شما در فصل تابستان هم که باشید با وجود این نوع پرده برقی نیازی ندارید لوازم سرمایشی را تمام مدت روشن بگذارید در این صورت می توانید در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید.

اگر پرده اتوماتیک اسکرین خورشیدی را خریداری کنید حتی شما هم نمی توانید به بیرون دید داشته باشید و این باز هم به دلیل وجود پارچه آن می باشد که از ضخامت بالایی برخودار می باشد. 

ویژگی پرده برقی اسکرین خورشیدی

این نوع پرده برقی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که یکی از این ویژگی ها که می توان به آن اشاره کرد غیر قابل عبور نور می باشند یعنی نور نمی تواند از این نور پرده برقی عبور کند.

هیچ فردی با وجود این نوع پرده هوشمند نمی تواند از بیرون به خانه یا محل کار شما دید داشته باشد پس بدون هرگونه مشکلی از زندگی خود لذت ببرید.

این نوع پرده برقی همچنین از اتلاف انرژی جلوگیری می کند یعنی گرمای بیرون از ساختمان هیچ تاثیری بر روی دمای داخل فضای شما نخواهد گذاشت.

پرده برقی اسکرین ضد حریق می باشد یعنی اگر خدایی نکرده خانه ی شما آتش گرفت پرده به هیچ عنوان آتش نخواهد گرفت و سالم باقی خواهد ماند.

این نوع پرده در بازار هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک یافت می شود. پس در هنگام خرید به این نکته توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید.

پرده برقی اسکرین خورشیدی - پرده برقی

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

پرده برقی اسکرین خورشیدی - پرده هوشمند

طرح های مختلف پرده برقی سان اسکرین

به پرده برقی اسکرین خورشیدی، پرده برقی سان اسکرین هم گفته می شود اگر زمانی این نام را جایی شنیدید خیلی تعجب نکنید هر دو آن ها به یک نوع پرده اشاره می کنند.

این نوع پرده برقی نیز همانند انواع دیگر پرده برقی یک مزیت بزرگ دارند و آن هم چاپ طرح های  مختلف می باشد.

خیلی ها علاقه ندارند طرحی چاپ کنند زیرا فکر می کنند که خانه را شلوغ تر از حد معمول نشان می دهد و پرده هوشمند تک رنگ روی می آورد هر دو می تواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد اما چیزی که واضح است این است که بر اساس نیاز افراد خرید پرده برقی انجام شود.

پرده برقی سان اسکرین را می توانید در طرح ها و اندازه های مختلف در بازار خریداری کنید.

پرده برقی یکی از محصولات پرطرفدار می باشد که کارایی آن بیشتر از پرده های معمولی می باشد برای مثال همین چاپ طرح دلخواه را می توان نام برد در پرده های عادی پارچه به صورت آماده می باشد و نمی توان تغییری در آن ایجاد کرد اما پارچه پرده های برقی این قابلیت را دارند که شما قبل از نصب طرح موردنظر خود را بر روی آن چاپ کنید.

قابلیت شستشو پرده برقی

یکی از قابلیت هایی که پرده اتوماتیک به صاحبان خود می دهد در زمینه ی شستشوی پارچه می باشد. شسشتو پرده برقی نسبت به پرده های عادی بسیار راحت تر می  باشد.

پرده ساده دارای گیره می باشد به همین دلیل برای شستن آن باید گیره ها را در آورد و بعد از پایان شستشو گیره ها را دوباره وصل کرد این کار امری زمان بر می باشد در صورتی که پرده برقی هیچ گیره ای ندارد به راحتی می توانید آن را از ریل جدا کنید و شروع به شستشو کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که برای شستن پرده برقی باید از مواد شوینده مخصوص استفاده کنید تا آسیبی به پارچه وارد نشود و همچنین شما بتوانید سال ها از پرده هوشمند خود استفاده ی لازم را ببرید بدون این که مشکلی برای پرده برقی شما پیش بیاید.

پرده برقی اسکرین خورشیدی - پرده اتوماتیک
نظر سنجی

1 دیدگاه در “پرده برقی اسکرین خورشیدی

  1. ایمانی گفت:

    انقدر کیفیت محصولاتتون بالا هست آدم میمونه چجوری ازتون تعریف ممنون بابت این همه دوام و کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 4 =