پرده برقی لوردراپه

تا به حال نام پرده برقی لوردراپه را شنیده اید؟ شاید این نوع پرده را در منازل یا ادارات و دفاتر دولتی دیده باشید اما نام آن را نمی دانسته اید. اگر می خواهید یک خانه ی شیک و مدرن داشته باشید باید به المان های مختلف آن توجه داشته باشید یکی از این المان ها که برای هر خانه ای از اهمیت بالایی برخوردار می باشد پرده است.

در گذشته افراد برای جلوگیری از دید مزاحمان نسبت به خانه از پرده استفاده می کردند اما از زمانی که پرده ها شکل بهتری پیدا کردند در دکوراسیون نیز از آن ها استفاده می کنند. پرده لوردراپه یکی از انواع پرده برقی می باشد که شما می توانید در هنگام خرید پرده برقی این نوع را انتخاب کنید.

پرده برقی لوردراپه دارای طرح های متنوعی می باشند که شما می توانید آن ها را بر اساس نیاز خود و محل موردنظر خریداری کنید.  این نوع پرده برقی از نوارهای عمودی تشکیل شده است که این نوارها به صورت موازی در کنار یک دیگر قرار گرفته اند.

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

جذابیت ظاهری پنجره ها با پرده برقی لوردراپه

از گذشته تا به امروز از پرده برای پوشاندن پنجره ها استفاده می شود. شاید در گذشته افراد مجبور بودند پرده را تمام وقت بسته نگه دارند در روز که به دلیل تابش نور خورشید به صورت مستقیم بود   و در شب به دلیل این که باز و بسته شدن پرده سخت بود بیخیال این کار می شدند اما چیزی که واضح می باشد و می توان به آن اشاره کرد این است که امروزه با وجود پرده برقی مشکل به راحتی حل شده است.

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد شما می توانید هر نوع پرده برقی را بر اساس نیازی که دارید سفارش دهید اما برای آشنایی بیشتر با پرده برقی لوردراپه باید گفت این نوع پرده برقی در انواع پرده لوردراپه پارچه ای و پرده لوردراپه پارچه ای تولید می شود. 

این نوع پرده برقی دارای تنوع رنگ بسیاری می باشد که باعث می شود در زمان انتخاب رنگ آن دچار چالش بشوید اما چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پرده برقی را بر اساس دکوراسیون منزل خود خریداری کنید زیرا در این صورت نه تنها به منزل خود جذابیت می بخشید بلکه پنجره شما هم دارای جذابیت زیادی خواهد شد.

مدتی پرده های کرکره ای جای پرده های ساده را گرفتند اما به دلیل این که نصب این نوع پرده ها دشوار بودند خیلی ها از خرید آن صرف نظر می کردند بعد از آن پرده کرکره عمودی یا همان پرده لوردراپه به بازار وارد شد. نمونه های مختلفی از این نوع پرده وارد بازار شد که که می توانید بر اساس سلیقه خود آن را سفارش دهید.

پرده برقی لوردراپه - پرده برقی

نصب راحت پرده برقی لوردراپه

پرده لوردراپه زمانی که وارد بازار شد مورد استقبال شرکت ها و دفاتر دولتی قرار گرفت و کمتر در منازل این نوع پرده به چشم می خورد اما بعد از مدتی این نوع پرده به منزل نیز راه پیدا کرد بیشتر از پرده لوردراپه برای پنجره آشپزخانه و اتاق خواب استفاده می شود.

لوردراپه دارای تیغه ای آلومینیومی می باشد که در بالای پرده نصب می شود و جایی را برای قرار گرفتن تیغه پارچه ها فراهم می کند. یکی از مزیت های پرده برقی لوردراپه که می توان به آن اشاره کرد نصب راحت آن است.

شما می توانید لوردراپه را با بیشترین سرعت نصب کنید از طرفی دیگر قیمت این نوع پرده نسبت به پرده های دیگر بسیار کمتر می باشد و در عین حال طرفداران زیادی هم دارد.

پرده برقی لوردراپه - پرده های برقی

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

پرده برقی لوردراپه - پرده برقی متین

مزایای پرده برقی لوردراپه

🟣 قابلیت شستشو پارچه‌ی پرده برقی

🟣 با تنظیم کردن نحوه اسلایدها می توان میزان نور را کنترل کرد.

🟣 نصب سریع و راحت

🟣 قابلیت چاپ طرح های مختلف بر روی پارچه ی پرده هوشمند

🟣 قابلیت چاپ عکس و پیدا کردن شباهت به یک قاب عکس

🟣 باز و بسته کردن به کمک ریموت کنترل

🟣 استفاده به صورت اتوماتیک و دستی

🟣 قابلیت زمان بندی برای باز و بسته شدن

🟣 دارای انواع مختلف

🟣 کیفیت بالا و عمر طولانی

🟣 نصب پرده بر روی پنجره ها در سایز و اندازه های مختلف

🟣 قابلیت تنظیم نور

🟣 باز و بسته شدن راحت

🟣 باز و بسته شدن بدون ایجاد هرگونه سر و صدایی

🟣 دید رهگذران نسبت به خانه از بین خواهد رفت

🟣 باز و بسته شدن راحت پنجره با لوردراپه

🟣 ایجاد سایه روشن با لوردراپه

🟣 سایز نوارهای لوردراپه – و 13 سانتی متری می باشد.

🟣 دارای موتور قوی که وزن بالا پرده را به راحتی کنترل خواهد کرد

🟣 تغییر دکوراسیون به کمک پرده برقی

نظر سنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =