پرده برقی روز و شب

درباره ی پرده برقی روز و شب چه می دانید؟ آیا تا به حال با پرده برقی کار کرده اید یا نام آن را در جایی شنیده اید؟ پرده برقی همانند همان پرده های ساده منازل می باشد با این تفاوت که پرده برقی با استفاده از یک موتور برقی باز و بسته می شود.

پرده برقی روز و شب این امکان را به صاحبان خود می دهد در روز پرده ضخیم رویی را بیندازند تا در برابر نور خورشید از خود محافظت کنند و پرده زیری که یک پرده نازک می باشد مناسب شب می باشد و کمک می کند در شب خانه ی شما روشن از حالت عادی دیده شود.

همچنین این قابلیت به شما کمک می کند تا بتوانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و لامپ کمتری را روشن کنید! شما پرده ی منزل خود چه انتظاری دارید پرده برقی تمام آن ها را برآورده خواهد کرد.

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

مزایای پرده برقی روز و شب

پرده برقی روز و شب دارای مزایای بسیاری می باشد که تبدیل به یک محصول پرطرفدار شده است. در این قسمت به مزایای این نوع پرده برقی اشاره خواهیم کرد:

✅ نصب این نوع پرده برقی بسیار آسان می باشد.

پرده زبرا برقی بهترین جایگزین برای پرده های لوکس و گران قیمت می باشد.

✅ این امکان را می دهد که نور را بر اساس نیاز تنظیم کنید.

✅ پرده برقی در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شود.

✅ پرده برقی به کمک یک ریموت کنترل باز و بسته می شود.

✅ امکان زمان بندی پرده برقی

✅ تغییر دکوراسیون به کمک پرده دابل شید

✅ جلوگیری از دزدی به دلیل پرده اتوماتیک بودن

✅ امکان چاپ طرح موردنظر بر روی پارچه ی پرده

✅ بالا بودن دوام پرده برقی

✅ باز و بسته کردن راحت پرده برقی

✅ این نوع پرده مناسب پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب می باشد.

پرد های برقی را هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک می توانید باز و بسته کنید.

✅ امکان باز و بسته کردن از فاصله 10 متری

✅ قسمت ضخیم پرده به راحتی مانع عبور نور خورشید می شود.

پرده برقی روز و شب - پرده برقی

استفاده از پرده برقی روز و شب

شما در طول شبانه روز بدون ایجاد هر گونه مشکلی می توانید از پرده برقی خود استفاده کنید.

همانطور که گفته شد در روز از پرده رویی که یک پرده ضخیم می باشد استفاده کنید تا از نور خورشید در امان باشید و در شب از پرده نازک ستفاده کنید تا بتوانید به منزل خود نور بیشتری هدیه بدهید.

پرده شب و روز مخصوص افرادی می باشد که همیشه در راه انداختن مهمانی هستند و چون هوا تاریک می شود نیاز به نور بیشتری پیدا می کنند.

چیزی که این نوع پرده را خاص می کند هماهنگ شدن راحت با دکوراسیون می باشد با انتخاب درست تور و رنگ آستر می توان به منزل خود فضای دل نشینی بدهید.

در زمان استفاده نکردن از پرده ی خود پرده درون یک قاب جمع خواهد شد و انگار که از اول شما هیچ پرده ای نصب نکرده اید! شما دیگر از یک پرده برقی چه می خواهید پرده روز و شب تمام آن امکانات را خواهد داشت.

پرده برقی روز و شب

علت خرید پرده برقی روز و شب

علت های مختلفی وجود دارد که باعث شده افراد به فکر خرید پرده برقی روز و شب بیافتند یکی از این دلایل که می‌توان به آن اشاره کرد متفاوت و خاص بودن این نوع پرده برقی زبرا می باشد.

به این نوع پرده که پرده شید گفته می شود از دو پرده که یکی ضخیم و دیگری نازک است تشکیل شده است.

طراحی متفاوت آن باعث می شود تا خانه ی شما یک خانه ی لوکس و جذاب به چشم بیاید. برای لوکس دیده شدن منزل خود نیاز به خرید اضافه ندارید تنها با خرید یک پرده برقی می توانید لوکس دیده شوید.

علت دوم خرید پرده برقی روز و شب این است که با خرید این نوع پرده برقی شما صاحب دو پرده خواهید شد یعنی شما برای یک پرده هزینه می کنید اما صاحب دو پرده می شوید.

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

سوالات متداول درباره ی پرده برقی روز و شب

شاید شما هم به عنوان خریدار پرده برقی روز و شب این سوالات را داشته باشید:

1- از این نوع پرده برای پذیرایی می‌توان استفاده کرد؟

این نوع پرده برقی دارای تنوع بسیاری می‌باشد که شما می‌توانید برای آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب خود از آن استفاده کنید.

2- می توان پرده را به صورت تک لایه استفاده کرد؟

بله این مورد برای شما امکان پذیر است لایه ی زیری را می توانید در بیاورید اما بهتر  است بدانید در شب افراد به راحتی به خانه ی شما دید پیدا خواهند کرد.

3- آیا پرده را به صورت دستی هم می‌توان باز و بسته کرد؟

بله پرده برقی روز و شب به صورت دستی و برقی در بازار وجود دارد. در مدل دستی آن به دو هر لایه یک زنجیر پلاستیکی وصل می باشد که به شما کمک می کند به وسیله آن پرده خود را باز و بسته کنید.

اما نوع برقی آن از 2 موتور جهت بالا و پایین کردن پرده استفاده می شود. یکی از موتورها برای باز و بسته کردن تور مورد استفاده قرار می گیرد و موتور دوم برای باز و بسته کردن حریر استفاده می شود.

4- آیا می توان بر روی پارچه ی پرده تصاویر دلخواه را چاپ کرد؟

بله این نوع پرده این امکان را نیز به شما می دهد بتوانید به طرح موردنظر خود را بر روی پارچه ی پرده چاپ کنید. طرح چاپ شده مانند یک قاب عکس به نمایش درخواهد آمد.

نظر سنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =