اخبار, پرده برقی, پرده های برقی, پرده هوشمند

چرا پرده برقی بخریم؟

چرا پرده برقی بخریم؟

چرا پرده برقی بخریم؟

 چرا پرده برقی بخریم؟ شاید سوال خیلی افراد این باشد که چرا پرده های ساده منازل خود را جایگزین پرده های برقی بکنیم! از گذشته تا به امروز برای پوشاندن پنجره از پارچه یا همان پرده  استفاده می شده است. شاید در گذشته هدف اصلی استفاده از پرده برای جلوگیری از ورود نور خورشید به منازل بود اما امروزه از پرده برای انجام اهداف دیگری نیز استفاده می شود.

با خود فکر کرده اید که باز و بسته کردن پرده های ساده چقدر سخت می باشد تا نباید جلوی آن چیزی قرار داد زیرا در این صورت دیگر نمی توان آن را باز و بسته کرد. استفاده از چندین لایه برای پوشاندن نور کار درستی می باشد اما خب برای این که بتوان این مشکل بدون وجود چندین لایه برطرف کرد خرید پرده برقی پیشنهاد می شود. پرده برقی تنها از لایه تشکیل شده است که همان یک لایه وظایف تمام لایه های پرده های ساده را به خوبی انجام می دهد. امروزه پرده ها قیمت های بالاتری پیدا کرده اند اما چرا؟ در ادامه مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کامل را درباره ی پرده برقی به دست آورید و با این محصول متفاوت آشنا شوید.

چرا پرده برقی بخریم؟ - پرده اتوماتیک

تغییرات دکوراسیون منزل با پرده برقی

سوالی که در بالا مطرح شد این بود که چرا این روزها قیمت پرده ها نسبت به گذشته بالاتر رفته است در جواب باید گفت در گذشته تنها مزیتی که پرده ها داشتند جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل منزل بود اما امروزه اینطور نیست پرده ها مزایای خاص خود را پیدا کرده اند یکی از این مزیت ها که می توان نام برد در زمینه ی دکوراسیون می باشد. اگر یادتان باشد پرده ها در گذشته یک رنگ و یک طرح داشتند در صورتی که این روزها هر مدل پرده که بخواهید می توانید در بازار پیدا کنید. یکی از این نوع پرده ها، پرده برقی می باشد.

پرده برقی همانطور که از نامش پیدا می باشد به کمک یک موتور الکتریکی کار می کند. شاید مجبور بوده اید تغییرات دکوراسیون را با توجه به جای پرده انجام دهید تا دسترسی کامل به پرده داشته باشید تا راحت باز و بسته کنید اما با وجود پرده برقی خانه را هر طور که دوست دارید بچینید. شاید فکر کنید پرده برقی تنها مخصوص منازل می باشد اما اینطور نیست شما در محل کار، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و هر جای دیگری که بخواهید می توانید از پرده برقی استفاده کنید. پرده برقی به دلیل ساختاری مناسی که دارد می تواند تا سال ها برای مالک خود کار کند و مالک خود را غرق لذت کند!

چرا پرده برقی بخریم؟ - پرده های برقی

قابلیت شستشو پرده برقی

خیلی ها با شنیدن نام پرده برقی یا پرده هوشمند این تصور را با خود می کنند که این نوع پرده ها را نمی توان شست چون برقی هستند! در صورتی که اینطور نیست شما هر زمان که اراده کنید می توانید پرده را از ریل جدا کنید و آن را بشویید حتی پرده برقی شستشو را هم برای شما راحت کرده است. پرده ساده را تا بخواهید باز کنید زمان می برد بعد از باز کردن باید تک تک گیره ها را در بیاورید و بعد از آن درون ماشین بگذارید یا با دست بشویید بعد از شستن دوباره باید گیره ها را نصب کنید اما پرده برقی هیچ گیره ای ندارد پس کار شما برای شستن راحت تر می شود.

البته بهتر است برای شستن پرده های برقی از مواد شوینده مناسب استفاده کنید تا مشکلی پیش نیاید و پارچه آسیبی وارد نشود. بعد از شستن پرده برقی بهتر است به پارچه زمان بدهید تا خشک شود پارچه ی نم دار بر روی ریل وصل نکنید با این که امکان برق گرفتگی صفر است اما با این حال تمام جوانب را باید رعایت کرد تا مشکلی پیش نیاید.

چرا پرده برقی بخریم؟ - پرده هوشمند

آیا پرده های عادی را می توان برقی کرد؟

سوالی که برای خیلی ها مخاطبان پیش می آید که آیا می توان پرده های عادی را تبدیل به یک پرده برقی کرد؟ در جواب به این سوال باید گفت بله امکان این کار هم وجود دارد و شما می توانید این کار را بدون هیچ مشکلی انجام بدهید. شما حتی با این کار می توانید در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید چی از این بهتر؟ شما با تنها مقداری هزینه هم از شر پرده های عادی منزل خود راحت می شوید و هم صاحب یک پرده برقی می شوید.

پرده هایی مانند زبرا، شید، کرکره ای و… را هم می توانید بدون هیچ مشکلی تبدیل به یک پرده برقی کنید.  امکانی که پرده اتوماتیک به شما می دهد این است که شما می توانید هم پرده برقی داشته باشید و هم در زمان رفتن برق پرده را به صورت دستی باز و بسته کنید!

سفارش پرده برقی باداوم

چرا پرده برقی بخریم؟ با جواب این سوال آشنا شدید؟ برای سفارش پرده برقی می توانید با شرکت پرده برقی در ارتباط باشید. شرکت پرده برقی انواع پرده برقی را براساس نیاز شما تولید می کند تا شما بتوانید به کمک آن ها مشکلات خود را حل کنید. اگر می خواهید سال ها از پرده برقی استفاده کنید بهتر است پرده برقی با کیفیت مناسب خریداری کنید. برای سفارش پرده برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =