پرده برقی کرکره چوبی، سنتی و زیبا هستند. آنها می توانند زیبایی را به هر فضایی اضافه کنند. از آنجا که ما می دانیم که پنجره هایی با پرده های چوبی متناسب با هر فضایی نیستند پس اطمینان حاصل کرده ایم که به شما انتخاب های بیشتری بدهیم، پرده برقی کرکره چوبی برای هر دکوراسیون و سبک زندگی مناسب است و نمیتوان فقط گفت برای خانه هایی با سبک کلاسیک است. 

پرده برقی کرکره ای از نوع چوبی یا فلزی میتواند حتی برای خانه های هوشمند بسیار مناسب باشد.

با پرده برقی کرکره چوبی زندگی متفاوتی را تجربه کنید، مزه ی زندگی راحت و متفاوت را با ما بچشید.

پرده برقی کرکره چوبی

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند. 

پرده برقی کرکره چوبی - پرده برقی

اولین مزیتی که می توان برای این مدل پرده کرکره برقی عنوان کرد این است که نظافت آن مثل آب خوردن است یعنی آنقدر راحت است که میتوانید پرده را جدا کنید آن را با مواد شوینده مناسب بشویید و دوباره به راحت نصب کنید یا اینکه از پارچه ای نم دار (نه آنقدر خیس که آب از دستمال بچکد و نه آنقدر خشک که اصلا تمیز نشود.) استفاده کنید و آرام روی رده های پرده بکشید تا خراب نشود.

از دیگر مزایای پرده میتوان به تنوع رنگی و طرحی اش اشاره کرد، آنقدر رنگ و طرح دارد که گیج میشوید کدام یکی را انتخاب کنید. البته در انتخاب پرده کرکره ای دقت کنید که با دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد که مبادا وقتی نصب شد توی ذوقتان بزند. میدانید که دکوراسیون هر اتاقی از خانه باید جذابیت منحر بفرد خودش را داشته باشد تا برای افراد خانواده خسته کننده نباشد.

میتوانید طرح های مختلفی را باهم ترکیب کنید لازم نیست پرده یکدست و یک مدل باشد چند طرح را باهم ترکیب کنید تا هارمونی جذابی برقرار شود.

پرده برقی کرکره چوبی علاوه بر اینکه زیبایی پنجره های شما را تامین می کند در دکوراسیون هر قسمتی از منزل که به کار برده شود میتواند بسیار فوق العاده نمای آن محدوده را تغییر دهد بهترین گزینه برای افراد سخت پسند این مدل پرده برقی است.

چرا که پرده را با توجه به سلیقه خودتان میتوانید انتخاب کنید چوب هایی که در این نوع پرده استفاده شده 100 درصد از چوب خالص است، وقتی نصب کنید خودتان متوجه کیفیت بالای آن خواهید شد.

اگر از سبک های مختلفی در تزئین منزل یا محیط کارتان استفاد کرده اید با نصب این نوع پرده دکوراسیون را کامل کنید.

پرده برقی کرکره ای - پرده برقی

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

لذت وعده های غذایی روزانه، مهمانی ها و دورهمی ها، جمع های خانوادگی در یک محیط با زیبایی منحصر به فرد و نوری ملایم، فضایی همراه با آرامش را میتوانید با پرده کرکره چوبی تجربه کنید. 

خودتان در عکس های زیر ببینید و قضاوت کنید 😊

پرده برقی کرکره چوبی در آشپزخانه
پرده برقی کرکره چوبی در اتاق خواب
پرده برقی کرکره چوبی در اتاق پذیرایی

شما میتوانید بهترین انتخاب را برای دکوراسیون منزل یا محل کار خود داشته باشید. چون شما ارزش داشتن محیطی جذاب را دارید.

نظر سنجی

2 دیدگاه در “پرده برقی کرکره چوبی

  1. Fateme گفت:

    سلام. این پرده کرکره های چوبی اگه تو پنجره ی آشپزخونه که پشت سینکه نصب بشن، امکانش هست که بخاطر رطوبت و نم خراب شن؟

    1. فرحزادی گفت:

      سلام ، پرده کرکره چوبی که شما از فروشگاه ما تهیه میکنید کیفیت مرغوبی دارد و هیچ نوع آسیبی در برابر رطوبت و نم نمی بیند. پس با اطمینان کامل از ما پرده چوبی را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + ده =