اخبار, پرده برقی

کنترل نور و سایه با پرده برقی زبرا

کنترل نور و سایه با پرده برقی زبرا

کنترل نور و سایه با پرده برقی زبرا

بهترین کنترل نور و سایه با پرده برقی زبرا ممکن است. در عین حال میتوانید حریم خصوصی خود را در خانه یا محل کار بهتر حفظ کنید و فیلترهای سبکی از نور داشته باشید. پرده ها برای پنجره تنها از نظر متریال متفاوت نیستند و ویژگی ها و کارایی های متفاوتی هم میتوانند داشته باشند. افراد بر اساس نیاز و الزامات خانه خود میتوانند گزینه های مختلفی از پرده را انتخاب کنند. پرده هایی که کاملا نور را محدود کنند یا سایه کمی را ایجاد نمایند. این به انتخاب و سلیقه خود شما بستگی خواهد داشت. 

برخی از افراد به حفظ حریم خصوصی اهمیت زیادی میدهند در حالیکه برخی دیگر عایق شدن پنجره ها برایشان مهم تر است. برخی افراد سایه و روشنایی را را دوست دارند و میخواهند نمای بیرون از پنجره بهتر دیده شود. تمام این ویژگی ها را میتوانید در پرده زبرا مشاهده کنید. 

کاملا مشخص است که تصمیم در زمان خرید برای داشتن سایه یا انتخاب پرده برای خانه یا محل کار شما به نیاز و سلیقه شما بستگی خواهد داشت. مناسب بودن پرده ها برای پنجره با انتظارات شما باید همسو باشد. شاید این باعث تعجب شما بشود که همه این ویژگی ها توامان در پرده های برقی زبرا وجود دارد. زیرا در سایر پرده ها شما مجبور به انتخاب تنها یک ویژگی خواهید بود.  چه به دنبال سایه هستید و میخواهید حریم خصوصی تان حفظ شود، یا میخواهید مانع گرم شدن زیاد اتاق ها شوید و هدر رفت انرژی را کاهش دهید، در هر صورت این مدل از پرده میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد و انعطاف پذیری مناسب را در اختیار شما قرار خواهد داد. 

امکانات پرده برقی زبرا چیست ؟

کنترل نور و سایه با پرده برقی زبرا - پرده برقی

در حالی که حفظ حریم خصوصی، تصفیه نور، کنترل نور و سایه با پرده برقی زبرا ،  انجام میگیرد، انواع مختلفی از سایه ها وجود دارد که تجربه مشابهی را ارائه میدهند در حالیکه نیازهای قبلی شما همچنان برطرف میشوند. سایه های این پرده بسیار منحصر به فرد هستند و اگر حتی شما نور را هم ترجیح میدهید، میتوانید به صورت یکپارچه آنرا داشته باشید. در عین حال که منظره بیرون از خانه را هم از دست نخواهید داد. 

سایه و نور به وسیله دو رنگ در پرده کنترل میشوند. این قابلیت دوگانه از طریق بافت پرده هم تامین میشود. با میزان روشنایی متفاوت در دو لایه جداگانه از پرده به شما این امکان را میدهد تا از طریق گردش پرده نور را به صورت یکپارچه یا سایه یکدست را داشته باشید.

همچنین که میتوانید هر دو را همزمان روی پرده مشاهده کنید. خرید این مدل از پرده برقی هزینه مقرون به صرفه است. زیرا دیگر نیاز به پارچه برای پشت پرده ها نخواهید داشت. 

علاوه بر این شما دیگر به کشیدن نخ ها ندارید و تنها کافی است یک دکمه را از روی ریموت کنترل فشار دهید. میتوانید این مکان را روی گوشی و تبلت هوشمندتان هم داشته باشید و به راحتی از هرجای منزل پرده ها را کنترل کنید. 

سایر امکانات پرده های برقی

 

🔵 کنترل نور و سایه با پرده برقی زبرا به وسیله نصب موتور برقی امکان پذیر میشود. 

🔵 دو نوار موازی سایه در حال اجرا و در عین حال شکاف ها نور و محافظت از شما در برابر نور خورشید

🔵 روش های نصب متنوع، سریع و آسان و بدون نیاز به سوراخ کردن دیوارها

🔵 امکان نصب در دفتر کار، پاسیو، حیاط خلوت و اتاق خواب و …

🔵 عملکرد بدون نیاز به شارژ و عمر طولانی مدت پرده ها 

🔵 مصرف بهینه انرژی و موتور بی خطر و در عین حال با عمر طولانی مدت 

🔵 کنترل پرده به وسیله لمس دکمه ریموت یا برنامه از روی گوشی های هوشمند 

🔵 امکان کنترل چندین پرده برقی به طور همزمان و ریموت چند کاناله 

کنترل نور و سایه با پرده برقی زبرا

ویژگی های خاص پرده زبرا

پرده برقی با طرح زبرا از مواد ضد آب مانند پلی استر و پارچه کتانی تهیه میشود. دوام این پارچه ها بالاست و فضای زیادی را اشغال نمیکنند. میتوانید از نمای پنجره نهایت بذت را ببرید. پارچه زبرا به خوبی از نور طبیعی محافظت میکند و ریل سر آن از جنس فلز مرغوب است. میله پایین سبک است و وزن زیادی ندارد تا بالا و پایین آوردن آن راحت باشد. 

کنترل نور و سایه با پرده برقی زبرا آسان است و در عین حال زیبا و شیک می باشد. کاربردی و مقرون به صرفه است و به ویژه برای دفاتر کار و اتاق خواب مبتواند مناسب باشد. علاوه بر این رنگ های متنوعی برای این مدل از پرده وجود دارد که میتوانید بر اساس دکور و سلیقه تان آنرا انتخاب کنید. 

اگر ساختمان شما از خیابان دید داشته باشد و میخواهید که حریم خصوصی تان حفظ شود، میتوانید در عین دریافت نور طبیعی، دید خانه را کاهش دهید. فضا به دلیل وجود سایه های بی نظیر میتواند بسیار بذت بخش و زیبا باشد و این به لطف جنس و متریال خوب پرده ها است. 

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پانزده =