اخبار, پرده برقی

پرده برقی همسان با تکنولوژی

پرده برقی همسان با تکنولوژی روز-پرده برقی ها

در پرده برقی از چه تکنولوژی استفاده شده است؟

با مطالعه ی متن بالا متوجه شدید که در زمان های قدیم با پرده های منزل چه مشکلاتی داشتیم. حالا دیگر آن مشکلات را حل شده بدانید چون پرده ی قدیمی دوره اش تمام شد و پرده برقی به بازار آمد. 

پرده برقی از تجهیزاتی تشکیل شده است که شما دیگر نیازی به نیروی دستی برای باز و بسته کردن پرده ها نخواهید داشت. تنها با یک کلیک به واسطه ی ریموت یا تلفن همراهتان قادر به کنترل پرده تان خواهید بود.

حالا چطور پرده برقی به صورت اتوماتیک کار می کند؟ میخواهیم از تکنولوژی که در این پرده به کار رفته شده است صحبت کنیم. 

در پرده برقی یک موتور برقی به کار رفته شده است که همه کار هایی که شما از پرده تان انتظار دارید را انجام می دهد آن هم به صورت کاملاً اتوماتیک ، موتوری که در پرده به کار برده شده است دارای سنسوری است که میتواند سیگنال هایی از وای فای ، ریموت ، سیستم هوشمند ( که اکثراً در خانه های هوشمندسازی شده مورد استفاده قرار می گیرد)  دریافت می کند و دستور شما را همانطور که میخواهید اجرا خواهد کرد. 

پرده برقی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

پرده برقی مانند دیگر وسایل ها دارای اجزای مختلفی است. این اجزا شامل :

*موتور برقی :

موتور پرده از اجزای اصلی پرده برقی محسوب می شود و دو نوع دارد : 1-گیربکسی ، 2- سیمی 

هر کدام از این دو نوع موتور کارایی مختص به خود را دارند و در کنترل پرده بهترین عملکرد را از خودشان نشان می دهند. ولی تشخیص اینکه کدام موتور برای پرده ی شما مناسب است توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار میگیرد. 

*پرده :

پرده هم خودتان از بازار تهیه کنید یا اینکه از محصولات ما دیدن کنید و پرده ی مورد نظرتان را از ما با قیمت مناسب خریداری کنید. 

*ریل پرده برقی : 

ریل پرده برقی هم باعث می شود که پرده به راحتی بتواند حرکت کند و باز و بسته شود. ولی در پرده برقی نوع های مختلفی دارد که برای انتخاب بهترین ریل مشاوران ما به شما کمک می کنند. 

پرده برقی همسان با تکنولوژی روز-پرده هوشمند

مزیت های پرده برقی را بدانید!

👈 سهولت و راحتی کار در باز و بسته کردن پرده
👈 جمع شدن با چین های مرتب
👈 استفاده از نور طبیعی پشت پنجره
👈 کاهش مصرف انرژی برقی
👈 سالم ماندن پرده برای سال های طولانی
👈 زیبایی دکوراسیون خانه با نصب پرده برقی
👈 لذت تماشای آسان نمای خارج خانه بدون هیچ دغدغه ای

👈جلوگیری از صدمه دیدن وسایل منزل در اثر تابش آفتاب

تمام مزیت های بالا برای پرده برقی است که وقتی آن را خریداری و نصب کنید از تمام مزیت های آن استفاده می کنید و از اینکه از شرِ پرده های قدیمی خلاص شده اید نفس راحت می کشید و زندگی راحت را تجربه می کنید. 

تعویض دکوراسیون منزل با پرده برقی

اگر فکر میکنید که ممکن است با نصب پرده برقی دکوراسیون منزلتا بهم بریزد بهتر است این فکر را از ذهنتان بیرون کنید چون همچین اتفاقی نخواهد افتاد. دکوراسیون منزل با نصب پرده برقی بسیار زیباتر می شود و اینکه میتوانید به دوستان و فامیلتان پُز بدهید.

و یک نکته ی جالبی که باید راجع به پرده برقی بدانید این است که قدیما اگر یادتان باشد نمیتوانستید با توجه به چوب پرده های بی کیفیت پرده هایی که وزن بالایی داشتند نصب کنید بنابراین از خرید پرده ای که دوست داشتید منصرف می شوید.

ولی پرده برقی ریل بسیار محکمی دارد و می تواند هر پرده ای با هر وزنی را تحمل کند. پس هر نوع پرده ای که مد نظرتان هست را میتوانید خریداری کنید بدون اینکه نگران باشید.

پرده برقی همسان با تکنولوژی روز-پرده اتوماتیک

بهترین پرده برقی را از ما خریداری کنید!

اگر ترغیب شدید که پرده برقی تهیه کنید و از پرده ی قدیمی تان خلاص شوید می توانید با اطمینان کامل از کیفیت و تنوع پرده ها از شرکت پرده برقی هر مدل پرده ای که خواستید را تهیه کنید. 

برای سفارش پرده برقی مورد نظرتان میتوانید همین حالا با ما در ارتباط باشید.

1/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =