اخبار, پرده برقی, پرده های برقی, پرده هوشمند

کاربرد پرده برقی

کاربرد پرده برقی

کاربرد پرده برقی

کاربرد پرده برقی در کنترل نور و سایه و برای انواع دکوراسیون می باشد. در بهار و تابستان میتوانید به راحتی تابش نور را کنترل کنید و در زمستان مانع از هدر رفت انرژی گرمایشی بشوید. با وجود تغییرات آب و هوایی دائمی، میتوانید کنترل آسانی برای پرده ها داشته باشید. فضای دلخواه خود را پرده مورد نظر بپوشانید و به راحتی از راه دور آنرا کنترل کنید. 

انتخاب این مدل از پرده ها میتواند کاملا با کف پوش، دیوارها و دکور شما هماهنگ شود، زیرا از تنوع خوبی برای طرح و رنگ و مدل برخودار است. در حقیقت شما میتوانید هر مدل پرده را در خانه یا دفتر کار تان تبدیل به یک پرده هوشمند کنید. پس میتوانید اطمینان حاصل کنید که بیشترین استفاده را از نور در روز و هوای ابری خواهید داشت. با بالا رفتن دما و تابش خورشید هم میتوانید شدت نور را به خوبی کنترل کنید. 

موتور پرده برقی هوشمند است و تنها با فشار یک دکمه از روی ریموت امکان تغییر حالت انواع پرده وجود دارد. خواه اینکه پرده شما از پارچه های صاف و توری باشد و یا برای خانه خود پرده های رومن را انتخاب کرده باشید. ظرافت پرده های عمودی با موتور برقی تطبیق دارد و حتی پرده های معاصر ومینیمال امکان هوشمندسازی را دارند. یک دستگاه کنترل از راه دور بی سیم باعث ایجاد اطمینان در تنظیم پرده ها خواهد شد. 

پرده ها در تمام خانه و اتاق ها به راحتی از راه دور و حتی به طور همزمان کنترل میشوند. این به شما اطمینان میدهد که پرده ها را به صورت تکی یا گروهی تنظیم کنید. نور بزرگ ترین عنصر در هر اتاق است و داشتن کنترل بر شدت آن به شما این امکان را میدهد که شخصیت فضای خود را حفظ کنید. 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

 

چرا پرده برقی بخریم؟
کنترل نور و سایه با پرده برقی زبرا

پرده برقی برای چه پنجره ای مناسب است ؟

چه خانه شما مجلل باشد، چه هتل باکیفیت و چه محل برگزاری کنفرانس، کاربرد پرده برقی برای اواع پنجره وجود دارد. پرده ها در این نوع و مدل میتوانند برای انواع پنجره نصب شوند و کارایی فضا را افزایش دهند. موتور برقی بسیار محکم و بادوام است و حتی میتواند در پشت پرده پنهان شود. هیچ چیز به اندازه پرده تاثیر بصری در اتاق ها ایجاد نمیکند. 

پرده های برقی به آرامی حرکت میکنند و تا طول ده متر تنها به لمس یک دکمه نیاز خواهید داشت. پیچیدگی خاصی برای این محصول هوشمند وجود ندارد و به شکل ساده و با موتور قدرتمند زندگی را آسان تر خواهند کرد. 

موتور برقی دارای منبع تغذیه یکپارچه است و امکان کنترل تعداد زیادی از پرده را به شما خواهد داد. انواع پرده سبک و سنگین را میتوانید به آسانی هوشمند کنید و کار با انرا آسان تر نمایید. کنترل پرده ها به وسیله گوشی های هوشمند و از دور هم امکان دارد. تنها کافی است برنامه مربوط به کنترل آنها را نصب نمایید. 

کاربرد پرده برقی

ویژگی موتور پرده برقی

مجموعه پرده اتوماتیک به زیبایی طراحی شده است و با ظرافت و آسانی از راه دور قابل کنترل می باشند. اگرچه که تنها این پرده ها فقط در خانه مورد استفاده نیستند و میتوان انها در هر اتاقی نصب کرد. امکانات چنین محصول هوشمندی یک مزیت بسیار قابل توجه است و میتوانند کاربری هر فضایی را بیشتر کنند. 

یک هدف مشترک از نصب و کاربرد پرده برقی و پوشیدن پنجره ها وجود دارد به ویژه کاهش دید از بیرون و حفظ حریم خصوصی است. این مهمترین دلیل نصب پرده ها بعد از کنترل و تنظیم نور است. این موضوع میتواند دید بیرون را کاهش دهد و شاید شما تمایل داشته باشید که این دید را از دست ندهید. پس میتوانید انواع مختلفی از پرده را انتخاب کنید که دید خوب به همراه نور مناسب را به شما بدهد. 

علاوه بر این برای مکان های آموزشی، نصب پرده های شید و برقی یک مزیت بزرگ دارد. میتوانید برای نمایش عمس و فیلم و سایر مدیاها از این پرده استفاده کنید و پرژکتور را روی آن بتابانید. ضمن اینکه آنرا تیره تر کنید و به عنوان صفحه نمایش استفاده نمایید. برای بازشگت نور طبیعی به اتاق همه پرده ها دوباره با فشار یک دکمه کنار میروند و نیازی به لمس انها نخواهد بود. 

حتی برای کارایی بهتر امکان نصب سنسور هم وجود دارد تا بتوانید برای زمان مناسب حرکت پرده را تنظیم کنید. دیر نیازی به کشیدن سیم ها و زنجیر پرده نخواهید داشت. اکنون این مدل از پرده ها قسمت جدا نشدنی خانه  های هوشمند هستند و پنجره و دکور ایده آلی را برایتان میسازند. 

مزیت نداشتن نخ و زنجیر برای پرده به ویژه برای کسانی که در خانه بچه کوچک دارند یا از حیوان خانگی مراقبت میکنند حسن بزرگی است. زیرا دیگر نگران کشیده شدن ناگهانی یا پاره شدن پرده ها نخواهید بود. خرید این محصول به زیبایی و ارزش محل زندگی شما اضافه میکند و یک محصول چشم گیر و مدرن و مقرون به صرفه است. 

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهار =