پرده برقی باند

پرده برقی باند از نظر مواد اولیه و نوع حرکت پرده مانند پرده های سیلوئت است اما بافت تیغه های آن متفاوت می باشد. این پرده به دلیل شکل ظاهری که دارد به پرده باند معروف است و به علت کار با موتور برقی آنرا جزو دسته پرده های برقی میدانیم.

پرده باند از طرفی به پارچه توری متصل شده و از طرف دیگر به باندهای کوچک که از این جهت آنرا به این اسم می نامند. 

زمانی که پرده در وضعیت سایه روشن قرار دارد پشت پرده را تور گرفته است و امکان ورود نور و دید به بیرون از پنجره را به شما می دهد. اما در وضعیت سایه انداختن روی پنجره تیغه ها موازی با هم قرار میگیرند و نمایش یک تکه دارند.

پرده باند به طور کلی به صورت بالا رونده حرکت میکند و حول میله و محور متصل در بالای پرده جمع میشود. میتوانید این کار را به صورت دستی انجام دهید. اما برای تنظیم اسان تر تور و سایه و جمع کردن پرده، نصب موتور برقی آنرا کاربردی تر می نماید. 

با نصب هوشمند سازی وسیله ها، هرچیزی را میتوانید کنترل کنید. بعد از آن با لمس یک دکمه به راحتی امکان تنظیم آنها وجود دارد. با پیشرفت دنیای فناوری داشتن یک خانه هوشمند بسیار ضروری است. در گذشته هوشمندسازی خانه ها کاری لوکس محسوب میشد اما امروز وسیله های هوشمند بخشی از زندگی ما هستند و بدون آنها کارها دشوار است. 

به لطف پرده های برقی میتوانید وارد دنیای مدرن و هوشمند شوید و زندگی را در خانه ای راحت تر و بهتر تجربه کنید. سیستم هوشمند و کنترل از راه دور به شما این امکان را میدهد تا پوشش پنجره های خود را به آسانی کنترل کنید و از مزایای آن بهره ببرید. 

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

پرده برقی باند - 4

عملکرد موتور برقی چگونه است؟

در مورد عملکرد موتور باید گفت که از یک طرف به سوکت دیواری شما متصل میشود تا تنظیم آسان انجام گیرد. این برنامه از راه دور قابل کنترل است و حتی وقتی از خانه دور هستید میتواند دستورات را از روی تلفن همراه شما دریافت کند.

با لمس یک دکمه و فشار دکمه به اسانی میتوانید پرده برقی باند را باز و بسته کنید. دقیقا سطح نور طبیعی در خانه شما از هرجا که هستید کنترل میشود و حریم خصوصی شما حفظ خواهد شد. در یک خانه خوشمند همه وسیله ها به وسیله ریموت قابل تنظیم و کنترل هستند. شما هرچیزی از پرده ها تا صفحه نمایش و حتی چراغ ها را میتوانید همزمان کنترل نمایید.

پرده برقی باند - 5

این سیستم تمام وسیله های هوشمند خانه شما را در یک ردیف قرار میدهد و به شما امکان تنظیم زمان برای کارکرد آنها را خواهد داد. میتوانید حداکثر از روی چهار تلفن هوشمند این وسیله ها را کنترل نمایید.

لازم نیست دیگر نگران این باشید که چراغ ها را خاموش کرده اید یا اگر از خانه دور هستید نگران آسیب نور به مبلمان نخواهید بود. کنترل پرده ها و چراغ ها در دست شماست و فارغ از اینکه کجا هستید میتوانید آنها را تنظیم کنید. ما اینجاییم تا کمک کنیم شما در یک خانه هوشمند با پرده های مدرن و برقی زندگی کنید. 

پرده برقی باند - 3

مقایسه پرده معمولی با پرده برقی باند

وقتی صحبت از پرده ها میشود، انواع ساده، توری، پلیسه دار در زمان های مختلف از محبوب ترین مدل های پرده بوده اند. سبکی که مناسب شما باشد، به سلیقه شما و سبک خانه شما بستگی دارد. در اینجا میخواهیم مقایسه ای بین پرده های ساده و پرده های برقی داشته باشیم تا شما تصمیم بهتری بگیرید.

پرده برقی باند، یک پرده مدرن است که در آن میتوانید نور و سایه را همزمان داشته باشید. لبه های تور و پارچه در کنار هم هستند و این یک انتخاب محبوب و پرطرفدار در بین معماران و طراحان داخلی است.

این پرده نیاز به نصب پارچه در پشت ندارد و در هر حالتی قابل تنظیم است. پرده های پلیسه دار قسمتی دارند که در بالا جمع میشود. این باعث میشود تا ظاهری خفه کننده در بالای پرده شما ایجاد شود. چیدمان و دکور سنتی بهترین محل برای این پرده ها است. اما در کل این پرده های دیگر طرفداران زیادی ندارند.

پرده برقی باند ظاهر نسبتا مدرن تری را نسبت به پرده های والوردار ارائه میدهند اما این تنها مزیت آنها نیست. برخی از دلایل که مردم دوست دارند این مدل از پرده را انتخاب کنند، ظاهر بسیار جذاب و کارکرد عالی آنهاست.

این مدل از پرده اتوماتیک به راحتی با چراغ های لمسی و هوشمند شما جفت میشود و هم به اندازه کافی ساده است تا بتوانید در اتاق خواب از آن استفاده کنید و یک دکور ساده داشته باشید.

الگو و رنگ این سبک متنوع است  متیوانید بر اساس سلیقه خودتان آن را انتخاب کنید. این پرده ها ظاهر غیر رسمی دارند و با هر اتاق و دکوراسیونی همخوانی خواهند داشت. با پایین اوردن و بالا بردن تیغه ها میتوانید ظاهری متفاوت برای اتاق خود ایجاد کنید. 

با کیفیت ترین خدمات در پرده برقی متین

کلیه محصولات پرده متین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و رضایت شما گرامیان همواره هدف مجموعه پرده برقی متین بوده است. مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند . 

فواید نصب پرده برقی باند

ذخیره انرژی

حتی مناسب ترین و سازگارترین وسیله برای تهویه مطبوع میتواند انرژی زیادی را مصرف کند. ما میتوانیم با به حواقل رساندن نوسانات دمایی در اتاق شما، مصرف انرژی را کاهش دهیم. پرده ها را ببندید تا نور آفتاب به داخل نیاید و اتاق شما خنک شود.

ضد سرقت

وقتی بیرون از خانه هستید پرده ها را به طور کامل ببندید تا اشیاء با ارزش شما از نگاه افراد کنجکاو محفوظ بماند. با کنترل از راه دور آنها را تنظیم کنید تا به طور خودکار در فواصل زمانی معین باز و بسته شوند. به این ترتیب دیگران گمان میکنند کسی در خانه است.

سنسور نور

پرده ها با داشتن سنسور نور خورشید میتوانند در کاهش مصرف انرژی موثر باشند. با کاهش بار تهویه هوا و گرمایش باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میشوند. میتوانید به آسانی آنها را تنظیم کنید و در طول روز در زمستان پرده ها را باز نگه دارید.

زندگی هوشمند

فناوری کنترل از راه دور برای زندگی روزانه از طریق ریموت و گوشی های هوشمند میتواند پرده ها را راحت تر تنظیم کند. میتوانید انتخاب کنید که اتاق با نور طبیعی و نور خوشید روشن شود یا سایه را در طول روز داشته باشید.

سبک زندگی سالم

یک چرخه تاریکی منظم و نور را میتوانید در اتاق خواب داشته باشید تا ریتم بیداری و خواب شما بهم نخورد. پرده ها میتوانند تنظیم شوند تا شب بسته بمانند و در زمان احساس نور باز شوند. بهتر میخوابید و بهتر بیدار خواهید شد و ریتم خواب شما طبیعی میشود.

پرده برقی باند - 2
چگونه یک پرده هوشمند داشته باشیم؟

میتوانید به جای تعویض، پرده های موجود را تغییر دهید. با جایگزین کردن لوازم قدیمی با مدرن میتوان یک خانه هوشمند داشته باشید. اگر پرده های شما هنوز سالم هستند، میتوانید به راحتی آنها را به پرده برقی تبدیل نمایید.

این کار برای شما مقرون به صرفه است. اما شما تنها در هزینه  های خود صرفه جویی نمیکنید بلکه به جای دور ریختن پرده ها و آسیب به محیط زیست به سلامت آن هم کمک خواهید کرد. ما از 99% پرده ها پشتیبانی میکنیم و میتوانیم پرده شما را به پرده هوشمند تبدیل کنیم. برخی از پرده ها بسیار سنگین هستند و برخی دیگر حجم زیادی دارند. برای تهیه موتوربرقی میتوانید بر اساس مدل و وزن پرده اقدام نمایید.

پرده ها انواع مختلفی دارند و انواع میله ها را میتوان با پرده تولید کرد. کارکرد این پرده بی سیم است و فقط کافی است آن را بکشید و بروید. میله ها مقاوم هستند و ریل گرد به شما امکان میدهد تا به راحتی پرده را در گوشه خم دیوار داشته باشید. برای کسانی که میله های طولانی دارند نیز امکان برقی کردن وجود دارد. اتصال قلاب به ریل ساده است و زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت. 

پرده های دو‌‌‌‌‌طرفه بسیار متدوال هستند و ما در نحوه استفاده از پرده میتوانیم آن را به صورت یک پرده مدرن و برقی داشته باشیم.

برخی پرده ها خیلی کوچک هستند و در آشپزخانه یا اتاق های کوچک مورد استفاده قرار میگیرند. میتوانید به راحتی با نصب موتور برقی آنها را کنترل کنید و برای حرکت دادن آنها راحت باشید. 

نظر سنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 7 =