اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی شید, پرده شید, پرده های برقی

انواع پرده شید اتاق کودک رنگی و ساده

انواع پرده شید اتاق کودک

انواع پرده شید اتاق کودک

پرده شید اتاق کودک با طرح های ساده و رنگی و چاپی می تواند انتخاب مناسبی برای زیباتر شدن محیط و تنظیم ایده آل نور و روشنایی آن باشد.

پرده شید که بدون آستر و به صورت تک لایه اجرا میشود، نه تنها از نظر جنس بدنه بلکه از نظر طرح و رنگ نیز تنوع بالایی دارند.

گروه پرده برقی در ادامه انواع پرده شید برای اتاق کودک را معرفی نموده و مزایا و معایب هر یک و قیمت و موارد مهم در خرید آنها را بررسی خواهد نمود.

پرده شید اتاق کودک

استفاده از پرده اتاق در تمام فرهنگ ها و محیط های مسکونی و اداری و تجاری اهمیت زیادی دارد.

تنظیم نور و همچنین حفظ حریم شخصی از جمله دلایل برای استفاده از آنها می باشد. علاوه بر این، نوع پرده هایی که در اتاق استفاده میشود تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و دکوراسیون دارد.

به همین دلیل طرح و شکل و نوع پارچه استفاده شده برای پرده ها نیز اهمیت دارند و نباید از آنها چشم پوشی کرد.

پرده  شید اتاق کودک یکی از زیرمجموعه های کرکره های پارچه ای می باشد که یک لایه پارچه در آنها استفاده شده است. روی این پرده ها دوخت های افقی ایجاد شده و در زمان بالا و پایین رفتن به صورت پلیسه ای روی هم تا میخورند.

جمع شدن افقی و کرکره ای این پرده ها باعث میشود تا بتوان تنظیم نور را به خوبی و متناسب با شرایط محیط ایجاد نمود.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را  دست ندهید:

پرده زبرا شب و روز یا دو مکانیزم چیست؟

پرده کرکره طرح دار بخریم یا ساده ؟

انواع پرده شید اتاق کودک

انواع پرده برقی شید اتاق کودک

پرده برقی شید اتاق کودک مانند سایر انواع پرده شید به صورت دستی و برقی قابل اجرا می باشد. در نوع برقی این پرده ها که دارای موتورهای کوچکی می باشند، با ریموت از راه دور می توان میزان باز و بسته بودن پرده را تنظیم نمود.

علاوه براین دسته بندی، بر اساس نوع پارچه و همچنین طرح و رنگ نیز این پرده ها قابل گروه بندی می باشند.

به عنوان مثال، از رایج ترین و پرکاربردترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پرده شید ساده برای اتاق کودک

برای حفظ سادگی و سازگاری پرده با تمام وسایل موجود در اتاق و سبک چیدمان آنها، اغلب افراد ترجیح می دهند از پرده های ساده شید برای اتاق کودکشان استفاده کنند.

این پرده ها که با پارچه های نازک و نخی و کتان یا پارچه های ضخیم تر قابل اجرا می باشند، برای اتاق هایی مناسب هستند که محدودیت فضای کمی داشته و نور در آنها نیز در سطح کمی قرار دارد.

با این انتخاب می توان از شلوغ تر شدن محیط تا حد زیادی جلوگیری کرد.

با توجه به اینکه کودکان روحیه حساسی دارند و به دنبال محیط های شاد و پر از انرژی هستند، به همین دلیل می توان از پرده برقی رنگی برای اتاق آنها استفاده نمود.

در این شرایط بهترین انتخاب این است که رنگ پرده را با دیوار و روتختی ست کنید تا نتیجه ای فوق العاده را در اتاق بچه مشاهده نمایید.

پرده هوشمند شید چاپی

یکی از بهترین و البته پرطرفدارترین انواع شید اتاق کودک، پرده های چاپی می باشند.

برخی از مراکز فروش این پرده ها امکان چاپ تصویر دلخواه را فراهم می کنند که باعث میشود بتوانید تصویر شخصیت های انیمیشنی مورد علاقه کودکتان را روی پرده اتاقشان اجرا کنید. توجه داشته باشید که استفاده از طرح های شلوغ با تنوع رنگی بالا به مرور باعث خسته شدن چشم و ذهن می شود.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در انتخاب طرح دقت داشته باشید و تا حد امکان طرح های ساده را انتخاب کنید.

پرده شید چاپی اتاق کودک با طرح های شلوغ همچنین باعث میشود تا فضای اتاق کوچک تر جلوه کند.  علاوه براین، نور به خوبی به محیط وارد نمیشود و این دو مساله را بهتر است جدی بگیرید.

انواع پرده شید اتاق کودک

پرده شید سه بعدی اتاق کودک

تکنولوژی به کار رفته در طراحی و چاپ این پرده ها شرایطی را فراهم نموده است تا طرح های سه بعدی را روی آنها اجرا کنید.

پرده شید سه بعدی اتاق کودک زیرمجموعه ای از پرده های چاپی می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. طرح های سه بعدی شخصیت های انیمیشنی و ورزشی و غیره در اتاق دخترانه و پسرانه جلوه بسیار خوبی دارد.

همچنین می توانید از طرح های طبیعت و منظره های زیبا و آرامش بخش نیز در این شرایط استفاده کنید.

لازم به ذکر است که قیمت این پرده ها به دلیل نوع طرح و شیوه چاپ آنها ممکن است کمی با طرح های ساده تفاوت داشته باشد.

قیمت پرده شید اتاق کودک

تنوع بسیار زیادی که در پرده های شید مناسب اتاق بچه ها وجود دارد باعث میشود تا قیمت های ارائه شده برای آنها نیز در طیف گسترده ای تغییر کنند.

یکی از مهم ترین مواردی که باعث میشود تا برخی از این پرده های برقی گران تر از بقیه باشند، نوع و جنس پارچه مورد استفاده در آنها می باشد. به همین دلیل است که پرده های نخی و کتان ساده ارزان تر می باشند.

علاوه براین، چاپی و سه بعدی بودن برخی از این پرده ها می تواند تاثیر زیادی بر قیمت داشته باشد و باعث گران تر شدن آنها شود.

از دیگر موارد بسیار مهم در تعیین قیمت پرده شید، دستی یا برقی بودن آنها می باشد. به دلیل استفاده از موتور و یراق آلات مختلف در این پرده ها، نوع برقی آنها گران تر از دستی می باشد.

انواع پرده شید اتاق کودک

خرید پرده شید اتاق کودک

برای داشتن انتخابی ایده آل و استفاده از قیمت های مناسب و ارزان، به نحوه خرید باید توجه زیادی داشت.

با امکان خرید اینترنتی شید اتاق کودک نه تنها فرصت برای خرید آسان فراهم میشود، بلکه حق انتخابتان نیز تا حد زیادی بیشتر خواهد شد.

با خرید آنلاین این انواع پرده برقی مثل پرده کرکره ای ، پرده زبرا ، پرده رومن و .. می توان از نظر طرح و رنگ و جنس و قیمت با هم مقایسه نمود و در نهایت خرید بهتر و مناسب تری خواهید داشت.

گروه پرده برقی با ارائه انواع پرده شید اتاق کودک ساده و رنگی، چاپی و سه بعدی به صورت دستی و پرده برقی، به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه شرایط را برای خریدهای ارزان قیمت فراهم نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پانزده =