اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی کرکره, پرده کرکره

انواع پرده کرکره اپن آشپزخانه

انواع پرده کرکره اپن آشپزخانه

انواع پرده کرکره اپن آشپزخانه

انواع پرده کرکره اپن آشپزخانه از جمله تجهیزات پرکاربردی می باشد که به منظور حفظ حریم شخصی و همچنین زیباتر شدن محیط مورد استفاده قرار میگیرد.

این پرده ها نه تنها از نظر جنس، بلکه از نظر طرح و نحوه باز و بسته شدن نیز با هم تفاوت دارند.

گروه پرده برقی در ادامه انواع کرکره آشپزخانه برای نصب روی اپن را معرفی خواهد نمود و قیمت و نحوه خرید را بررسی می کند.

مزایای پرده کرکره اپن آشپزخانه

در طراحی داخلی مدرن برای آشپزخانه ها برخلاف گذشته دیوار و درب ورودی در نظر گرفته نمی شود.

به جای آن بخشی بالایی از دیوار ورودی حذف شده و اصطلاحا آشپزخانه ها اپن میشوند.

این سبک آشپزخانه به شدت مورد توجه قرار گرفت، به طوریکه در حال حاضر به ندرت آشپزخانه با چهار دیوار کامل و درب ورودی می توان پیدا کرد.

پرده کرکره اپن آشپزخانه یکی از تجهیزات مورد استفاده در این قبیل محیط ها می باشد که چند دلیل برای استفاده از آنها وجود دارد.

این دلایل عبارتند از:

  • به دلیل ارائه این پرده کرکره ها در طرح و رنگ و مدل های مختلف، استفاده از آنها منجر به زیباتر شدن محیط می شود. مخصوصا اینکه، فضای آشپزخانه ها از سالن پذیرایی و سایر بخش ها کاملا قابل رویت است.
  • به منظور ایجاد نظم بهتر در فضا نیز می توان از این پرده کرکره ها استفاده نمود. با استفاده از پرده کرکره عمودی و افقی برای آشپزخانه می توان در شرایط لزوم برای حفظ نظم آنها را در حالت باز قرار داد تا فضای داخل قابل مشاهده نباشند.
  • در فرهنگ ایران حفظ حریم شخصی اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند افراد داخل آشپزخانه در حین آشپزی و غیره از فضای سالن پذیرایی قابل مشاهده نباشند. در این شرایط استفاده از پرده کرکره اپن می تواند یکی از بهترین گزینه ها به شمار رود.

انواع پرده کرکره اپن آشپزخانه

در حالت کلی تنوع در تجهیزات مورد استفاده برای دکوراسیون بخش های مختلف منازل بسیار زیاد می باشد.

به طوریکه می توان متناسب با سبک طراحی داخلی محیط و میزان روشنایی و همچنین ارتفاع سقف و غیره گزینه های متعددی را انتخاب نمود.

برای انتخاب پرده کرکره برای اپن نیز با حق انتخاب نسبتا بالایی روبرو خواهید بود که از رایج ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرده کرکره عمودی

از رایج ترین مدل ها و انواع پرده کرکره اپن آشپزخانه می توان به نوع عمودی یا لوردراپه اشاره نمود.

این پرده کرکره ها که برای پشت پنجره نیز کاربرد زیادی دارند، از تایل های پارچه ای تشکیل شده و به صورت عمودی بر روی ریل فلزی در قسمت بالایی متصل هستند.

حرکت این تایل های پارچه ای به صورت عمودی و با کشیدن نوار آویز کنار آنها قابل انجام می باشد.

علاوه براین، درجه نور و روشنایی را نیز می توان با ایجاد تغییر در درجه این تایل ها تنظیم نمود.

لازم به ذکر است که پرده کرکره عمودی اپن آشپزخانه از نظر طرح و رنگ دارای تنوع بسیار زیادی بوده و می توان متناسب با محیط گزینه های متعددی را انتخاب کرد.

انواع پرده کرکره اپن آشپزخانه
پرده کرکره چوبی برای اپن آشپزخانه

از جدیدترین و البته گران ترین نوع کرکره برای اپن آشپزخانه ها می توان به پرده کرکره چوبی اشاره نمود.

این کرکره ها از تیغه های افقی از جنس چوب تشکیل شده اند و از نظر قیمت گران تر از سایر انواع پرده هستند.

چوب های مورد استفاده برای این کرکره ها از نوع مصنوعی و فرآوری شده بوده و به همین دلیل در برابر نم و رطوبت موجود در محیط می توانند مقاومت ایده آلی داشته باشند.

کرکره چوبی اپن آشپزخانه به دو صورت دستی و برقی قابل نصب می باشد و بر همین اساس نیز قیمت های متفاوتی برای آنها ارائه می گردد.

نوع برقی این کرکره ها از راه دور و کاملا بدون صدا باز و بسته شده و درجه تیغه ها نیز قابل تنظیم می باشد.

پیشنهاد میکنیم که مقاله ی پرده کرکره طرح دار بخریم یا ساده را مطالعه کنید.

پرده کرکره فلزی

در شرایطی که به دنبال کرکره های ارزان با تنوع رنگی بالا هستید، یکی از گزینه های مناسب بدون شک پرده برقی کرکره فلزی خواهد بود.

این کرکره ها که در گروه کرکره های افقی قرار دارند، از تیغه های فلزی با عرض های متفاوت تشکیل شده و با استفاده از نوار کنار قابل باز و بسته شدن هستند.

این کرکره ها چند مزیت مهم به همراه دارند که مهم ترین آنها، استحکام بالای تیغه ها، قیمت ارزان و تنوع رنگ زیاد می باشد.

انواع پرده کرکره اپن آشپزخانه

پرده کرکره اپن سه بعدی

زیبایی و جلوه ظاهری کرکره نصب شده بر روی اپن به دلیل قابل رویت بودن از فضای سالن پذیرایی بسیار مهم می باشد و نباید از آن غافل شد.

اگر به دنبال کرکره ای منحصر به فرد برای این بخش از آشپزخانه خود هستید، کرکره سه بعدی می تواند از بهترین گزینه ها به شمار رود.

این کرکره ها می توانند از نوع فلزی و افقی باشند یا عمودی با تایل های پارچه ای!

پرده کرکره پارچه ای برای اپن

کرکره های پارچه ای دارای تنوع زیادی هستند و بر اساس مدل می توان آنها را در انواع مختلف پرده زبرا، شید و رومن تقسیم بندی نمود.

این پرده ها که همگی دارای بدنه پارچه ای هستند، به صورت افقی باز و بسته میشوند. تنوع طرح و رنگ و جنس این پرده های بسیار زیاد بوده و متناسب با شرایط محیط می توانید بهترین نمونه ها را خریداری نمایید.

انواع پرده کرکره اپن آشپزخانه

قیمت پرده کرکره اپن آشپزخانه

در تعیین قیمت پرده کرکره اپن آشپزخانه عوامل متعددی نقش دارند که از مهم ترین آنها می توان به جنس بدنه و تیغه های کرکره اشاره نمود.

به طوریکه نوع چوبی گران ترین گزینه می باشد. علاوه براین، طرح و مدل و همچنین اندازه و ابعاد پرده و دستی یا برقی بودن نیز از دیگر مواردی می باشد که بر قیمت نهایی تاثیر زیادی خواهد داشت.

خرید پرده کرکره اپن آشپزخانه

پرده برقی یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده انواع کرکره اپن آشپزخانه در طرح و مدل و رنگ های متنوع می باشد که بدون واسطه محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند.

به دلیل تنوع زیادی که در این کرکره ها وجود دارد، کارشناسان فروش پرده برقی مشاوره رایگان قبل از خرید را برای تمام مشتریان خود ارائه می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان این مجموعه از طریق کلیک برروی دکمه ی زیر در ارتباط باشید.

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هفده =