اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده برقی رومن, پرده رومن

خرید پرده رومن در تبریز

خرید پرده رومن در تبریز

خرید پرده رومن در تبریز از جمله خدمات ارائه شده توسط گروه پرده برقی می باشد که خانه ای لوکس و مدرن را برایتان فراهم می کند. این پرده ها در گروه پرده کرکره ای پارچه ای قرار گرفته و به صورت عمودی در جهت پایین به بالا باز و بسته میشود.

با توجه به تنوع زیاد در مدل و جنس و رنگ بندی این پرده ها، گروه پرده برقی در ادامه راهنمای خرید را برای خریداران از تبریز ارائه می دهد.

خرید پرده رومن برای خانه های مدرن

پرده رومن نوع خاصی از پرده های پارچه ای می باشد که به صورت یک لایه تهیه میشوند. روی این پرده برقی ها دوخت هایی در جهت افقی با فاصله های برابر صورت میگیرد.

بخش های جدا شده از هم با دوخت، در زمان جمع شده پرده به صورت پله ای روی هم قرار میگیرند. این پرده ها از نظر ساختار و شکل کلی دارای تنوع زیادی بوده و برای خانه های مدرن می توانید نوع تخت و مسطح را خریداری کنید.

با توجه به اینکه پرده های مسطح رومن دارای سطح کاملا صاف و یکدست بوده و رنگ بندی در آنها بسیار زیاد است، به همین دلیل می توان برای خانه های مدرن آنها را انتخاب کرد.  

خرید پرده رومن در تبریز برای منزل کلاسیک

مانند سایر شهرهای ایران، خانه های تبریز نیز اغلب به سبک های کلاسیک چیدمان میشوند و برای خرید پرده رومن برای آنها، پرده اتریشی گزینه ایده آلی خواهد بود. پرده رومن اتریشی نوع خاصی از پرده های رومن می باشد که روی بدنه آنها به صورت عمودی دوخت انجام شده است.

با توجه به اینکه این پرده ها دارای چین خوردگی زیادی هستند، سطح برجسته و چین خورده دارند. به همین دلیل با خانه های کلاسیک کاملا سازگار خواهد بود.

علاوه براین، پرده رومن آبشاری نیز می توانند گزینه دیگری در زمان خرید پرده رومن در تبریز باشند. قسمت وسط هر یک از شیارهای ایجاد شده روی پرده در لحظه جمع شدن کمی به پایین انحنا پیدا می کنند. با توجه به انحنای ایجاد شده در قسمت مرکزی پرده و خمیدگی لایه های پرده به سمت پایین، جلوه منحصر به فردی ایجاد شده و فضا را زیباتر می کند.

خرید پرده رومن در تبریز

خرید پرده رومن درجه یک

پارچه های استفاده شده برای این پرده های رومن تنوع زیادی دارند و می توانید در طرح و رنگ بندی های مختلف آنها را انتخاب کنید. اما واقعیت این است که نباید زیبایی را تنها ملاک برای انتخاب این پرده ها در نظر بگیرید.

اگر به دنبال گزینه های درجه یک برای خرید پرده رومن در تبریز هستید، پیشنهاد می کنیم از کیفیت پارچه غافل نشوید. پارچه های استفاده شده برای این پرده ها می توانند از نوع نخی و کتان گلدار باشد یا حریر و گیپور، مهم این است که کیفیت آنها تضمین شده باشد.

این مساله مخصوصا در خرید پرده رومن برای آشپزخانه اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد. چون پرده های استفاده شده در آشپزخانه بیشتر از سایر پرده های منزل نیاز به شستشو دارند.

تا حد امکان پارچه هایی را انتخاب کنید که کمتر لک شده و با شستشوی ساده لک های روغن و گرد و غبار از روی آنها تمیز شوند.

پیشنهاد برای مطالعه:

بهترین مدل پرده رومن اتاق خواب

خرید پرده رومن رنگی در تبریز

رنگ تاثیر مستقیم بر احساسات افراد دارد و به همین دلیل تمام المان های اطرافمان باید با دقت انتخاب شوند. خوشبختانه در خرید پرده برقی رومن با طیف گسترده ای از رنگ ها روبرو خواهید بود.

برای انتخاب رنگ پرده بهتر است ابتدا به میزان فضای موجود در محیط نصب آنها دقت کنید. اگر فضای بزرگ با نور و روشنایی طبیعی خوبی دارید، از نظر رنگ بندی محدودیت نخواهید داشت.

در مقابل، اگر برای فضاهای کوچک با نور کم قصد خرید پرده را دارید، بهترین گزینه انتخاب پرده های روشن با طرح های ساده می باشد. هر چه رنگ پرده تیره تر و دارای طرح های شلوغ تری باشد، فضا تاریک و کوچک و نامرتب جلوه می کند.

خرید پرده رومن در تبریز - پرده برقی
خرید پرده رومن برای اتاق خواب

از دیگر موارد مهمی که بهتر است در خرید پرده رومن در تبریز مد نظر قرار دهید، نوع کاربرد و محل نصب می باشد. به عنوان مثال، اگر هدف خرید پرده برای اتاق خواب است، علاوه بر میزان فضا و روشنایی اتاق، باید به سبک چیدمان نیز توجه داشته باشید.

اگر اتاق خواب مدرن و کوچکی دارید، پرده های مسطح رومن با رنگ روشن را انتخاب کنید. اگر اتاق خواب بزرگ و کلاسیک دارید، پرده های آبشاری و اتریشی می توانند انتخاب های خوبی باشند.

طرح و رنگ بندی پرده رومن برای اتاق خواب را می توانید متناسب با سبک چیدمان و روتختی و دیوار و کفپوش انتخاب کنید.

خرید پرده رومن برقی در تبریز

پرده رومن در دو نوع برقی و دستی اجرا میشوند و از نظر قیمت با هم کاملا متفاوت هستند. برای افرادی که به دنبال پرده هایی با عملکرد آسان در میان پرده های رومن هستند، پرده برقی بهترین گزینه خواهد بود.

پرده برقی رومن دارای موتور الکتریکی بوده و با ریموت کنترل میشود. برای خرید پرده برقی رومن حتما به عملکرد موتور و روان بودن آن توجه داشته باشید. چون موتورهای نامرغوب به مرور با خرابی مواجه شده و سر و صدای آزاردهنده ای خواهند داشت.

خرید پرده رومن در تبریز با قیمت ارزان

گروه پرده برقی از جمله ارائه دهندگان این پرده ها در تبریز بوده و بدون واسطه و با قیمت ارزان محصولات خود را به فروش می رساند. این پرده ها در طرح و مدل های متنوع به صورت برقی و دستی ارائه شده و کیفیت تضمین شده دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه با کارشناسان پرده برقی تماس بگیرید.

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 2 =