اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده های برقی, پرده هوشمند

نصب پرده هوشمند در خانه هوشمند

نصب پرده هوشمند در خانه هوشمند

نصب پرده هوشمند در خانه هوشمند

با محبوبیت روز افزون نصب پرده هوشمند در خانه هوشمند، استفاده از این محصول بیش از گذشته باب شده است. پوشاندن پنجره ها با پرده های مدرن و کارکرد اتوماتیک میتواند لیستی از مزایا در خانه های هوشمند به همراه داشته باشد. از زیبایی تا امنیت خانه را میتوانید با نصب این پرده های تامین کنید. 

همه ما حداقل یکبار با مشکل باز و بسته کردن پرده ها روبه رو بوده ایم. اما راحتی همان چیزی است که نصب پرده هوشمند برای شما به ارمغان می آورد. توانایی تنظیم پرده ها بدون حرکت اضافی و تنها با فشردن یک دکمه از روی ریموت میسر خواهد شد. این باعث صرفه جویی در زمان و انرژی برای شما میشود. به ویژه برای خانه های بزرگ و نورگیر و پنجره هایی که با سختی دسترسی همراه هستند. 

با نصب این پرده ها دیگر سر و صدا و درد سر کشیدن طناب ها را ندارید و مجبور نیستید زاویه دقیق را برای پرده ها به سختی تنظیم کنید. در مورد این پرده ها مزایای زیادی وجود دارد که راحتی در عملکرد یکی از آن ها است. 

پرده های برقی ایمن تر هستند. به ویژه برای کسانی که در خانه فرزند کوچک یا حیوان خانگی دارند. همانطور که میدانید طناب آویز برای کودکان خطرناک است و میتواند کشیده شدن آن باعث خراب شدن پرده هم بشود. پس حذف طناب ها برای تنظیم پرده میتواند به نفع شما باشد. 

پرده هوشمند به شما کمک میکند تا خواب بهتری هم داشته باشید. پوشش برای پنجره ها به دلایلی منجر به خواب بهتر میشود. برای افرادی که تا به حال از پرده های هوشمند استفاده نکرده اند، تجربه خوابیدن در اتاقی که به طور خودکار تاریک و روشن میوشد، متفاوت خواهد بود. میتوانید ریتم باز و بسته شدن پرده ها را خودتان تنظیم کنید. پس میتوان برای زمان بیدار شدن، باز شدن پرده ها را تنظیم کرد.

نصب پرده هوشمند در خانه هوشمند - پرده های برقی

امنیت در منزل با پرده های برقی

نصب پرده هوشمند در خانه هوشمند باعث میشود تا حریم خصوصی شما حفظ شود. زمانیکه خورشید غروب میکند و چراغ های داخل خانه را خاموش میکنید، دید داخل منزل شما از بیرون افزایش می یابد. با تنظیم پرده ها روی تایمر میتوانید به محض غروب خورشید مطمئن باشید که پنجره ها پوشیده خواهند شد. همچنین بسته به نوع پرده و تیرگی آن میتوانید پوشش خاص برای پنجره را انتخاب کنید. 

امنیت ملک شما در حالیکه از خانه دور هستید با نصب پرده اتوماتیک افزایش می یابد. با استفاده از اتوماسیون خانه های هوشمند میتوانید در حالیکه از منزل دور هستید، پرده ها را تنظیم کنید. میتوان زمان باز و بسته شدن پرده ها را با تلفن همراه تنظیم کرد و در مسافرت، این گونه به نظر برسد که شما داخل منزل هستید. 

میتوانید زمان باز و بسته شدن پرده های برقی را با زمان ورود و خروج خودتان تنظیم کنید و یا با روشن و خاموش شدن چراغ ها در منطل زمان بندی نمائید. 

علاوه بر همه این ها نصب پرده های هوشمند به صرفه جویی در مصرف انرژی به شما کمک زیادی میکند. در پایان ماه خواهید دید که میازن هدر رفت انرژی و هزینه آن کمتر بوده و دمای خانه با وجود این پرده ها تنظیم میشود. 

تاثیری که نصب این پرده ها در برابر تابش آفتاب دارند میتواند مانند یک عایق عمل کند و میزان مصرف انرژی را در خانه شما تنظیم نماید. گذتشه از جذابت ظاهری که این پرده ها دارند، ارزش ملک شما با نصب یک وسیله هوشمند بیشتر خواهد شد. پوشش پرده اتوماتیک برای منزل شما یک مزیت نسب به سایر خانه ها محسوب میشود. 

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

سیستم عملکرد پرده برقی چیست؟
ویژگی های متفاوت پرده برقی

نصب پرده هوشمند در خانه هوشمند - پرده برقی

دکور خانه با پرده هوشمند

با پوشاندن پنجره ها به وسیله پرده هوشمند میتوانید آسان تر و بهتر از فرش ها و اثاثه و لوزام در منزل مراقبت کنید. پوشش پنجره ها باعث میشود تا نور به صورت فیلتر شده وارد خانه شود و دیرتر شاهد رنگ و رو رفتگی مبل ها و اثاثه خواهید بود. 

همچنین میتوانید این پرده ها را با هر نوع سبک و پوششی داشته باشید. تنظیم پرده برای بسته شدن در زمان زیاد بودن نور میتواند محافظ خوبی برای وسیله ها باشد. 

پوشش پرده های برقی تنها برای خانه های هوشمند نیست و میتوانید برای اتاق ها، آمفی تئاتر ها، دفاتر کار و … این پرده ها را داشته باشید. این پرده های هوشمند به آسانی فضای استراحت شما را بهبود میبخشند و از شما در برابر آفتاب و نور زیاد و سرما محافظت میکنند. 

همچنین محافظ خوبی در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند و با وجود آنها در برابر اشعه های مضر آفتاب در امان خواهید بود. اگر میخواهید در اوج تابستان با خیال راحت در اتاق استراحت کنید سایه های پرده برقی میتواند این امکان را به آسانی در اختیار شما بگذارد. 

خورشید توانایی گرما بخشیدن فوق العاده ای دارد. در کنار این یک اتاق با نور ملایم میتواند رمانتیک تر و بهتر باشد. پس با لمس یک دکمه از روی ریموت میتوانید فضای دلخواه خود را بسازید. 

همچنین روی پرده های هوشمند امکان ایجاد سینمای خانگی برای شما وجود دارد. میتوانید از انها به عنوان پرده نمایش استفاده کنید و یک صفحه بزرگ نمایش تصویر داشته باشید. برای این کار هب یک پروژکتور و پرده هوشمند نیاز دارید. 

نصب پرده هوشمند در خانه هوشمند - پرده اتوماتیک

خرید پرده هوشمند

زندگی امروز استفاده از تکنولوژی هوشمند را ضروری کرده است. شما میتوانید برای منزل و اتاق کار خود پرده های هوشمند را داشته باشید تا زندگی را آسان تر و بهتر کنید. شما میتوانید همچنین انواع پرده های سنتی و کلاسیک را به یک پرده مدرن و هوشمند تبدیل نمائید. این کار با نصب موتور برقی امکان پذیر است. 

اگر به فکر خرید پرده هوشمند هستید و یا میخواهید پرده های قدمی خود را به یک پرده جدید و برقی تبدیل کنید، با همکاران ما در فروشگاه پرده برقی در ارتباط باشید. ما آماده مشاوره و اعلام قیمت به شما خواهید بود تا زندگی مردن و جدیدی را تجربه کنید. برای تماس از دکمه های داخل صفحه استفاده کنید. 

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =