اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده هوشمند

پرده برقی برای خانه هوشمند

پرده برقی برای خانه هوشمند - برقی

پرده برقی برای خانه هوشمند

پرده برقی برای خانه هوشمند بسیار ضروری است وقتی یک خانه ای هوشمند سازی شده باشد صد در صد باید همه ی اجزای آن هم به همین منوال باشد. 

بنابراین با نصب پرده برقی می توانید هوشمند سازی را تکمیل کنید و اینکه همه ی ما میدانیم وقتمان برای انجام کارهای تکراری مثل روشن و خاموش کردن چراغ ها ، باز و بسته کردن پرده ها  و… هدر می رود بنابراین با هوشمند سازی منزلتان دیگر لازم نیست روزانه این کارها را انجام دهید. 

اگر پرده اتوماتیک را نصب کنید به راحتی می توانید آن را کنترل کرده و با کمک یک ریموت یا سیستم هوشمند خانه تان از آن استفاده کنید. 

انواع مختلف پرده برقی برای خانه هوشمند

پرده برقی در انواع و اقسام مدل ها وجود دارد و هر کدام هم کارایی مختلفی دارند که بنا به سلیقه تان می توانید هر کدام که خواستید انتخاب کنید.

از انواع پرده های برقی می توان به پرده برقی شید که اکثراً در خانه ی هوشمند دوست و آشنایانتان دیده اید. 

پرده برقی شید دارای ظاهری ساده ولی در عین حال بسیار زیبا و لوکس است که می تواند به پنجره های خانه ی شما زیبایی خاصی بدهد. 

پرده برقی شید را به روش های مختلفی می توانید باز و بسته کنید ، به عنوان مثال برای خانه هایی که هوشمند نیستند با کمک ریموت و نرم افزار روی گوشی قابل کنترل است. 

ولی برای خانه هایی که هوشمند هستند می توانید آن را برنامه ریزی کنید که در یک ساعتی باز و یک ساعتی بسته شوند و در زمان هایی که شما در خانه حضور ندارید بسته بمانند. 

البته این روش کنترل برای انواع مختلف پرده برقی قابل اجراست و محدودیتی ندارد. از انواع دیگر پرده برقی میتوان به پرده ی پر مخاطب و محبوب سیلوئت اشاره کرد. 

پرده برقی سیلوئت به دلیل کارایی متفاوت و بسیار محبوبی که دارد در اکثر خانه ها و اتاق مدیران شرکت می توان آن ها را مشاهده کرد. 

مطالب پیشنهادی : 

سوالات متداول درباره پرده برقی

سیستم عملکرد پرده برقی چیست؟

پرده برقی برای خانه هوشمند - پرده های برقی

هزینه نصب و راه اندازی پرده هوشمند برای خانه هوشمند

هزینه ای که برای نصب و راه اندازی پرده هوشمند برای خانه هوشمند باید پرداخت کنید بستگی به عوامل مختلفی دارد که شامل موارد زیر می شود : 

👈 مدل پرده برقی 

👈 اندازه پرده

👈 روش کنترل پرده اتوماتیک 

👈 پارچه پرده هوشمند

👈 نوع موتور پرده برقی

تمام موارد بالا بر روی قیمت پرده اتوماتیک شما موثر است و ممکن است قیمت پرده برقی دوستتان با شما متفاوت باشد. 

برای اینکه نصب و راه اندازی پرده هوشمند برای خانه ی هوشمند شما مناسب باشد باید با شرکتی در ارتباط باشید که تخصصش در این زمینه باشد و بتواند هم هزینه ی مناسب و هم کیفیت بالایی به شما عرضه کند. 

ممکن است نصب و راه اندازی پرده برقی برای خانه های هوشمند کمی سخت باشد به همین منظور باید از شرکتی کمک بگیرید که در این زمینه حرفه ای باشد و بتواند به راحتی نصب و راه اندازی را انجام دهد. 

صرفه جویی در انرژی با نصب پرده برقی

با نصب پرده برقی می توانید به راحتی در مصرف انرژی روزانه ای که خودمان متوجه ی آن نیستیم صرفه جویی کنیم. 

تبدیل خانه ی ساده به خانه ی هوشمند اولین قدم برای صرفه جویی در انرژی است که میتوانید عملکرد تجهیزات هوشمند منزلتان را کنترل کنید و به راحتی آن ها را در هر زمان که احتیاج نداشتید خاموش یا فعال کنید. 

برای نصب پرده برقی برای خانه ها هوشمند بهتر است صرفه جویی در مصرف انرژی را تکمیل کنید. 

همه ی ما بدون اینکه متوجه باشیم تلویزیون روشن مانده ، چراغ های اتاق ها روشن است بدون این مصرفی هم داشته باشیم انرژی مصرف می شود و اینکه قبض آخر ماه وقتی برایمان می آید تعجب میکنیم و اعتراض داریم که چرا آنقدر زیاد شده است وقتی فکر کنید میبینید که بیشتر روز ها بدون اینکه متوجه باشید اتلاف انرژی صورت گرفته است. 

صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از نصب پرده برقی به عنوان اولین قدم برای شما عزیزان است تا این کار را به نحو احسنت انجام دهید. 

حتی اگر خانه های ساده ای دارید میتوانید با نصب پرده برقی هم منزلتان را زیباتر کنید هم اینکه در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. 

پیشنهاد مطالعه : 

خانه متفاوت با پرده برقی

قابلیت های پرده برقی

پرده برقی برای خانه هوشمند - پرده هوشمند
برای نصب پرده برقی همین حالا اقدام کنید!

تمام وسایل هوشمند که در زندگیمان استفاده میکنیم بیشتر برای این است که آسان تر زندگی کنیم و تنها با لمس یک دکمه از تلفن هوشمندمان کنترل پرده ها را به دست بگیریم. 

سیستم هوشمند برای پرده برقی در خانه های هوشمند و مدرن این گونه است که در طول روز پرده ها باز می مانند و وقتی به دمای منزلتان به همان دمای ایده آل شما رسید پرده ها بسته می شوند. 

با اینکار شما می توانید در مصرف انرژی سیستم گرمایشی و سرمایشی بهترین عملکرد را داشته باشید و قبض های آخر ماه را با لبخند رضایت نگاه کنید. 

برای سفارش پرده اتوماتیک در انواع و اقسام مختلف می توانید با بهترین شرکت ، شرکت پرده برقی در ارتباط باشید. 

برای سفارش پرده هوشمند مورد نظرتان و استعلام قیمت کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =