اخبار, پرده برقی, پرده زبرا

پرده زبرا فانتزی آشپزخانه

پرده زبرا فانتزی آشپزخانه

پرده زبرا فانتزی آشپزخانه

پرده زبرا فانتزی آشپزخانه می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن محیطی منحصر به فرد و زیبا باشند که تنوع در طرح و رنگ آنها بسیار زیاد است. این پرده ها نه تنها از نظر نوع پارچه با هم تفاوت دارند، بلکه رنگ بندی بسیار زیادی برای آنها ارائه شده و به صورت دستی و برقی و حتی هوشمند قابل کنترل می باشند. پرده برقی در ادامه به انواع مختلف پرده های فانتزی زبرا برای آشپزخانه اشاره خواهد داشت.

پرده زبرا فانتزی آشپزخانه در رنگ های مختلف

یکی از مهم ترین مواردی که اغلب خانم ها در انتخاب پرده آشپزخانه به آن توجه دارند، رنگ و تناسب آن با کابینت ها می باشد.

به طوریکه در اغلب مواقع ترجیح می دهند رنگ پرده را با کابینت ست انتخاب کنند.

خوشبختانه تنوع در پرده های فانتزی آشپزخانه زبرا از نظر رنگ زیاد است و می توان متناسب با سلیقه و سبک مورد نظر گزینه های متعددی را انتخاب کنید.

از جمله مدل های پرطرفدار در میان انواع پرده زبرا آشپزخانه می توان به نمونه هایی اشاره نمود که دارای طرح های رنگی متعدد یا تصاویر چاپی هستند اشاره نمود.

این پرده ها که در اغلب مواقع از رنگ های شاد تشکیل شده اند باعث میشوند تا محیط آشپزخانه تان بسیار جذاب و پرانرژی شود.

با این انتخاب می توان شرایط را برای ایجاد روحیه مثبت و سرشار از انرژی برای افراد خانواده فراهم کنید.

به عنوان مثال، پرده زبرا با طرح های مورب و رنگی یا پرده های ساده با خط های رنگی افقی در طیف های مختلف همگی گزینه های ایده آلی هستند.

پرده زبرا فانتزی برای آشپزخانه مدرن

در خرید پرده زبرا لازم است به موارد متعددی توجه شود که از مهم ترین آنها، تناسب پرده با سبک چیدمان و وسایل انتخاب شده برای آشپزخانه می باشد.

این مساله در خرید پرده های فانتزی آشپزخانه زبرا نیز وجود دارد و نباید از آن غافل شد. به عنوان مثال، اگر آشپزخانه ای با سبک کلاسیک دارید، پرده زبرا فانتزی شاید گزینه خیلی خوبی نباشد، چون در این سبک ها بیشتر اصالت باید نمایش داده شود.

در مقابل، اگر آشپزخانه ای مدرن و امروزی دارید، شک نکنید که طرح های فانتزی می توانند انتخابی فوق العاده در این زمینه باشند.

با توجه به اینکه تنوع در پارچه های این پرده ها زیاد می باشد، به همین دلیل می توانید از طرح های چاپی فانتزی برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

البته پیشنهاد می کنیم در انتخاب طرح پرده ها دقت زیادی داشته باشید چون طرح های شلوغ با رنگ های زننده ممکن است خیلی زود چشم را خسته کند و آرامش مورد نیاز در آشپزخانه از بین خواهد رفت.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

قیمت پرده زبرا اتاق کودک

انواع پرده شید سفید برای پنجره

پرده زبرا فانتزی آشپزخانه
پرده زبرا فانتزی با رویه تور

در حالت کلی انواع مدل پرده برقی زبرا به صورت یک پرده دو لایه با طرح های افقی تاریک و روشن می باشند که نظم بسیار خوبی را در محیط بوجود می آورند.

نکته بسیار مهم اینکه، در چیدمان هر یک از وسایل و تجهیزات موجود در خانه و آشپزخانه محدودیت وجود ندارد و می توانید خلاقیت داشته باشید.

به همین دلیل برخی از نمونه پرده زبرا فانتزی آشپزخانه ممکن است علاوه بر پرده اصلی که صاف و دو لایه می باشد، یک لایه تور نیز روی آن نصب شود.

لایه تور برای این پرده ها جنبه تزئینی داشته و در یک گوشه از پرده جمع میشود.

برای بهتر شدن جلوه این پرده ها، بهتر است نوعی تضاد و کنتراست را بین این لایه زیرین و اصلی و تور ایجاد کنید.

به عنوان مثال، اگر پارچه پرده زبرا اصلی ساده می باشد، می توانید از تورهای طرح دار و رنگی برای لایه رویی استفاده کنید که نتیجه بسیار خوبی دارد.

دقت داشته باشید که در حالت کلی نباید از پارچه ها و طرح های خیلی شلوغ برای این پرده ها استفاده کنید، چون نتیجه خوبی را مخصوصا در آشپزخانه به همراه نخواهد داشت.

پرده برقی زبرا فانتزی

از پرطرفدارترین نمونه پرده های زبرا برای آشپزخانه می توان به پرده برقی اشاره نمود.

این پرده ها به دلیل قابلیت کنترل از راه دور طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. به همین دلیل انتخاب این پرده ها برای تمام خانه ها مخصوصا محیط هایی که افراد سالمند در آنها حضور داشته و براحتی نمی توانند پرده را با دست باز و بسته کنند، گزینه ای عالی خواهد بود.

پرده زبرا برقی و فانتزی قابل اجرا بر روی تمام انواع و مدل های پارچه بوده و محدودیتی در این زمینه برای آنها وجود ندارد.

البته لازم به ذکر است که پرده های برقی زبرا کمی گران تر از نوع دستی می باشد، اما عملکرد عالی و بدون صدای آن باعث شده است تا اغلب افراد این گزینه را ترجیح بدهند.

قیمت پرده زبرا فانتزی آشپزخانه

در تعیین قیمت این پرده ها چند عامل مهم نقش دارند که مهم ترین آنها، جنس پارچه می باشد.

هر چه این پارچه ها کیفیت بالاتری داشته باشند، به همان اندازه قیمت های ارائه شده برای آنها بیشتر می باشد.

علاوه بر این، پرده های دستی که با کشیدن نوار کنار آنها قابل کنترل و تنظیم هستند، بسیار ارزان تر از نوع برقی می باشد.

با توجه به اینکه اغلب پارچه های این پرده ها وارداتی می باشند، لذا پیشنهاد می کنیم برای استعلام قیمت پرده در اندازه و ابعاد مختلف با گروه پرده برقی در ارتباط باشید.

مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید :

مهمترین مزایا و معایب پرده رومن

پرده زبرا فانتزی آشپزخانه

خرید پرده های فانتزی زبرا آشپزخانه

در حال حاضر اغلب نمونه پرده های زبرا ارائه شده در بازار ساده می باشند و به ندرت طرح های فانتزی عرضه میشوند.

شرکت پرده برقی از جمله مراکز ارائه دهنده طیف گسترده ای از انواع پرده ها در طرح و رنگ و مدل های مختلف به صورت دستی و برقی بوده و می توانید نمونه های متنوع را متناسب با سبک آشپزخانه خود انتخاب و خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مدل پرده و استعلام قیمت و سایر موارد می توانید با کارشناسان فروش پرده برقی تماس بگیرید.

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =