اخبار, پرده برقی

کاربردهای پرده برقی

کاربردهای پرده برقی

کاربردهای پرده برقی چیست؟

کاربردهای پرده برقی از دلایلی است که وجود پرده اتوماتیک را در هر نقطه ای محبوب کرده است.

از اولین کاربردهای پرده برقی میتوان به منازل اشاره کرد ، اکثر ما پرده هایی را برای پنجره نصب کرده ایم که دسترسی به آن سخت است و نمی توانیم به راحتی آن را جدا کنیم یا اینکه جابجایش کنیم که یکمی نور بیشتر به داخل بتابد. 

ار وقتی پرده برقی به بازار آمده است این مشکل را حل کرده است و شما می توانید به راحتی پرده را در هرجایی که خواستید نصب کنید و آن را جابجا کنید برای شستشو هم لازم نیست جداسازی صورت گیرد با دستگاه بخار به راحتی آن را تمیز کنید. 

همچنین وقتهایی هست که وقتی پرده را باز و بسته میکنیم از میله در می آید یا اینکه میل پرده به دلیل سنگینی پرده بعد از مدتی کج می شود خلاصه مشکلات زیادی وجود دارد که باعث می شود ما به پرده برقی روی بیاوریم. 

پرده برقی گزینه ی مناسبی برای جایگزین کردن پرده قبلی است. 

 

کاربرد پرده برقی در دکوراسیون چیست؟

از دیگر کاربردهای پرده برقی میتوان به دکوراسیون اشاره کرد. در نظر برخی از مشتریان پرده هوشمند موجب بهم ریختگی دکوراسیون منزل یا محل کار می شود. 

اما این نظر صد در صد اشتباه است. افرادی برای خرید پرده برقی اقدام می کنند که هدفشان تعویض دکوراسیون قدیمی است. 

پرده برقی به راحتی می تواند دکوراسیون قدیمی را به دکوراسیون مدرن و جذاب تبدیل کند. انواع پرده هوشمند موجب شده تا مشتریان به راحتی تصمیم بگیرند از چه نوع پرده ای استفاده کنند. 

دکوراسیون منزل یا محل کارتان هرچی که باشد به راحتی می توانید پرده برقی را طوری انتخاب کنید که تطبیق به آن محیط داشته باشد و نیازی نباشد دوباره دکوراسیون را به خاطر همخوانی با پرده تغییر دهید.

ابعادی که برای پرده برقی در نظر می گیرید براساس اندازه ی پنجره است تا بتوانید تمام سطح پنجره را بپوشانید. 

خلاصه که اگر پرده اتوماتیک را برای خانه ی جدیدتان انتخاب کنید و سفارش دهید بهترین کار را برای دکوراسیون مناسب منزلتان انجام داده اید. 

 

مطالب پیشنهادی : 

 

مزیت پرده برقی نسبت به پرده های ساده

خرید پرده برقی رومن

 

کاربردهای پرده برقی - پرده اتوماتیک

پرده بدون چروک با پرده برقی

معمولا وقتی پرده ها بسته می شوند چروک های زیادی در آن بوجود می آید و اینکه ممکن است تیزی درب پنجره به پرده گیر کند و پارگی زیادی در آن بوجود آورد. 

بنابراین می توانید برای رهایی از این مشکلات از پرده برقی استفاده کنید. برای بسیاری از ما آرزو شده است که وقتی پرده را می بندیم به صورت کاملا منظم روی هم بیفتد بدون اینکه چروکی ایجاد شود. اما این آرزو با وجود پرده های معمولا برآورده نمی شود. 

خودتان هم میدانید که وقتی پرده را با دست جمع میکنیم به هیچ وجه لایه های پرده روی همدیگر قرار نمی گیرد. 

وقتی از پرده برقی استفاده کنید آن را ببندید میبینید که لایه های جمع شده ی پرده به طور منظم روی هم قرار گرفته است و شکل زیبایی به پنجره می دهد. 

مشکلات دیگری هم که بیشتر ما با پرده دست و پنجه نرم میکنیم این است که در حین باز و بسته کردن پرده ممکن  است از ریل در بیاید یا اینکه در حین باز و بسته کردن گیر کند تمام این مشکلات فقط و فقط برای پرده های معمول رخ می دهد. 

پرده برقی را بدون اینکه این مشکلات را داشته باشد میتوانید تهیه کنید تا به راحتی و بدون نگرانی در حین باز و بسته شدنش استفاده کنید. 

با استفاده از پرده برقی هیچوقت چروکی در کار نخواهد بود. 

 

پنجره های بزرگ نیاز به پرده برقی دارند!

امروزه اگر به خانه های جدید دقت کنید پنجره های بسیار بزرگی دارند و باید برای پوشاندن پنجره از پرده هایی با طول بیشتر استفاده کنیم. 

اما به این موضوع فکر کرده اید که چگونه میخواهید آن را باز و بسته کنید؟ به نظر که خیلی سخت می شود وقتی میخواهیم آن پرده های بزرگ با وزن بالا را باز و بسته کنیم. 

این موضوع را میدانید که وقتی پرده طولانی تر شود صد در صد وزنش هم بیشتر می شود بنابراین خیلی سخت تر می توان آن را باز و بسته کرد.

وقتی دو یا سه بار میبینیم که خیلی سخت است آن را به صورت دستی باز و بسته کنیم ترجیح میدهیم خانه تاریک شود تا اینکه پرده را باز کنیم. 

اما این مشکل حل شدنی است چگونه؟ 

با نصب پرده برقی به راحتی می توانید این مشکل را حل کنید دیگر نیازی نیست با نیروی دستی پرده های بزرگ و سنگین را باز و بسته کنید. 

چراکه با وجود موتور پرده برقی به راحتی میتوانید با گوشی هوشمند یا ریموت آن را باز و بسته کنید. 

 

پیشنهاد مطالعه :

 

نصب پرده برقی برای انواع پنجره

 

هزینه خرید پرده برقی

 

کاربردهای پرده برقی - پرده هوشمند
از هر جایی پرده برقی را کنترل کنید!

فرقی نمی کند در کدام قسمت از خانه در حال انجام کاری هستید به راحتی می توانید پرده برقی را با کمک ریموت یا تلفن هوشمندتان باز و بسته کنید. 

مثلاً از اتاق به راحتی میتوانید پرده هوشمند داخل اتاق پذیرایی ببندید یا باز کنید. 

بعضی از شما مشتریان عزیز با داشتن سیستم هوشمند داخل خانه تان میخواهید پرده برقی را هم با آن سیستم تطبیق دهید این کار امکان پذیر است و اینکه میتوانید با دادن برنامه ای روزانه بدون اینکه نیاز باشد با ریموت یا تلفن همراه آن را باز و بسته کنید به طور اتوماتیک طبق همان برنامه باز یا بسته شود. 

همچنین میتوانید طبق ساعتی که به پرده میدهید در آن ساعت باز شود و در ساعت مثلا 6 عصر بسته شود. 

فکرش را بکنید برای بیدار شدنتان وقتی آفتاب طلوع می کند پرده برقی کنار میرود گرما و نور آفتاب روی صورت شما می افتد و به این شکل بیدار می شوید. 

پس هرجایی که باشید فرقی نمی کند پرده برقی را به راحتی تحت کنترل خود قرار دهید. 

 

همین حالا پرده برقی را سفارش دهید!

برای سفارش پرده برقی با قیمت مناسب و کیفیت بالا در هر مدل و طرحی که بخواهید می توانید با شرکت ما در ارتباط باشید. 

شرکت پرده برقی هر نوع پرده اتوماتیک که بخواهید را برای شما نصب و راه اندازی می کند. 

برای سفارش کافیست روی لینک زیر کلیک کنید. 

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =