اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده زبرا, پرده هوشمند

فضایی رمانتیک با پرده زبرا صورتی

پرده زبرا صورتی

فضایی رمانتیک با پرده زبرا صورتی

پرده زبرا صورتی بدون شک بهترین انتخاب برای داشتن فضای بسیار آرامش بخش و رمانتیک می باشد که در بخش های مختلف منزل و حتی محیط های کاری می توان از آنها استفاده نمود.

این پرده ها قابل استفاده در محیط هایی با سبک های مختلف دکوراسیون بوده و ملاحت و آرامش آنها بی بدیل خواهد بود.

پرده برقی در ادامه به چند مورد از بهترین پرده های زبرا صورتی اشاره خواهد داشت و نکات مهم در خرید و انتخاب آنها برای آشپزخانه، اتاق کودک و اتاق خواب و غیره را ارائه خواهد داد.

پرده زبرا صورتی برای اتاق خواب

تمام ما انسان ها به دنبال فضایی بسیار آرام هستیم برای استراحت و خوابیدن برای از بین بردن خستگی و از بین بردن انرژی های منفی که در طول روز دریافت کرده ایم.

به همین دلیل است که در طراحی داخلی و دکوراسیون توجه بسیار زیادی به اتاق خواب میشود و علاو بر نوع وسایل، رنگ بندی را در راس قرر می دهند.

پرده برقی زبرا که دارای دو لایه پارچه و آستر می باشد، نور بسیار خوبی را در چنین محیطی فراهم می کند و به همین دلیل کاربرد زیادی در این اتاق خواب پیدا کرده است.

پرده های زبرا در رنگ بندی های متنوعی در بازار موجود می باشند و می توان با هر سبک و سلیقه و خواسته گزینه های مناسب را انتخاب نمود.

یکی از بهترین انتخاب ها برای این محیط پرده زبرا صورتی می باشد، چون به شدت بر آرامش محیط اثرگذار است.

از نظر روانشانسی هر یک از رنگ ها تاثیر خاصی را بر احساسات افراد میگذارد و به همین دلیل باید آنها را با دقت در فضاهای مختلف به کار برد. صورتی رنگ آرامش، عشق و بخشش بوده و در طیف های مختلف روشن و تیره می توان از آنها استفاده نمود.

علاوه بر حس آرامشی که پرده زبرا صورتی به همراه دارد، این پرده ها را می توان به آسانی با روتختی و دیوار و کفپوش و سایر وسایل موجود در اتاق ست کرد.

به همین دلیل از نظر جلوه ظاهری نیز در سطح بالایی قرار گرفته و شک نکنید که انتخاب خوبی خواهید داشت.

 

مطالب پیشنهادی:

تفاوت پرده شید و پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا فانتزی آشپزخانه

پرده زبرا صورتی

اتاق خواب دخترانه با پرده زبرا صورتی

همیشه رنگ صورتی به عنوان یک نماد دخترانه یاد میشود و سازگاری بسیار خوبی با روحیات دختران در گروه های سنی مختلف دارد.

به همین دلیل می توان از انواع پرده زبرا با رنگ صورتی در اتاق کودک دخترانه استفاده نمود. پیشنهاد می کنیم برای اتاق دختران کمی در مورد پرده های طرح دار نیز جستجو کنید تا گزینه هایی را خریداری نمایید که طرح های جذاب صورتی داشته باشند.

از انتخاب های بسیار خوب برای اتاق کودکان می توان به پرده زبرا پلیسه با صورتی بسیار ملیح اشاره نمود که فضایی فوق العاده را بوجود می آورد.

این مساله مخصوصا در شرایطی اهمیت بیشتری پیدا می کند که اتاق تان کمبود فضا داشته و نور طبیعی نیز در آن کم باشد.

با این انتخاب می توان نور را به خوبی به فضای اتاق دعوت کرد و به دلیل روشن بودن رنگ صورتی فضا بزرگتر دیده میشود.

پرده زبرا صورتی
پرده های زبرا صورتی طرح دار برای آشپزخانه

اگر قصد دارید از این پرده ها برای آشپزخانه استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم حتما ابتدا به جنس پارچه و قابلیت شستشوی آن توجه داشته باشید.

چون پرده های نصب شده در آشپزخانه به دلیل وجود نم و رطوبت و ذرات روغن و چربی معلق در هوا خیلی زود لک میشوند.

لذا باید پرده هایی را انتخاب کنید که براحتی قابل شستشو باشند. پس از انتخاب جنس مناسب برای این پارچه ها، در نهایت باید به رنگ و طرح آنها توجه داشته باشید که در این مرحله چند فاکتور مهم مد نظر قرار میگیرد.

میزان فضای موجود در آشپزخانه چقدر است؟ آیا نور محیط در سطح مطلوبی است؟ رنگ کابینت ها و دیوار و کفپوش و میز و صندلی ها چیست؟ آیا سبک دکوراسیون خاصی را برای آشپزخانه خود انتخاب کرده اید؟

پس از پاسخ دادن به این سوال ها در نهایت می توانید تصمیم بگیرید که آیا پرده زبرا صورتی برای اشپزخانه تان خوب است یا خیر؟

برای آن دسته از افرادی که تمایل زیادی به رنگ صورتی دارند، پرده های طرح دار می توانند انتخاب خوبی باشند. لک های کوچک ایجاد شده روی این پرده ها کمتر دیده میشود و به همین دلیل می توان از آنها در آشپزخانه استفاده نمود.

پرده زبرا صورتی را با چه رنگی ست کنیم؟

برای داشتن فضایی عالی و بدون نقص لازم است اصول و قوانین را در همه زمینه ها مد نظر قرار دهید. به عنوان یکی از مهم ترین اصول باید ببینید که آیا پرده زبرا با رنگ صورتی برای خانه شما مناسب است یا خیر؟

علیرغم مزایا و جلوه بسیار زیادی که این پرده ها دارند، ممکن است انتخاب آنها برای برخی از محیط ها کاملا اشتباه باشد. لذا پیشنهاد می کنیم ابتدا بررسی کنید که هر یک از انواع پرده های زبرا صورتی را با چه رنگی باید ست کنید؟

از بهترین ترکیب رنگ هایی که برای این پرده ها می توان انتخاب کرد، صورتی و طوسی، صورتی و مشکی، صورتی و آبی، صورتی و سفید و صورتی و کرم، صورتی و سبز می باشند.

به عنوان مثال، پرده های زبرا صورتی و سفید برای آشپزخانه های مدرن و اتاق خواب بزرگسالان و کودکان بسیار زیبا خواهد بود. در مقابل، اگر کودک دختر و پسر اتاق مشترک دارد، می توانید ترکیب صورتی و آبی را برای پرده زبرا اتاق آنها در نظر بگیرید.

از نمونه های بسیار پرطرفدار در این زمینه می توان به پرده های سبز و صورتی اشاره نمود که در اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانه می توان از آنها استفاده نمود.

این مدل پرده زبرا را می توان با پارچه های ساده و پلیسه و طرح دار اجرا کرد و رنگ آنها را با مبلمان و فرش و دیوار و کابینت ها ست کرد.

 

در همین رابطه بخوانید:

مهمترین مزایا و معایب پرده زبرا

قیمت پرده زبرا اتاق کودک

خرید پرده زبرا ارزان قیمت در رنگ های متنوع

علاوه بر طرح و رنگ، کیفیت این پرده ها از بیشترین اهمیت برخوردار می باشد و باید بتوان به تلفیقی از آنها دست پیدا کرد.

پرده برقی این فرصت را برایتان فراهم نموده است تا از میان دنیای گسترده ای از پرده ها بهترین ها را با ارزان ترین قیمت خریداری نموده و درب منزل دریافت کنید.

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =