اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده های برقی, پرده هوشمند

قیمت پرده هوشمند چقدر است؟

قیمت پرده هوشمند چقدر است؟

قیمت پرده هوشمند چقدر است؟

پوشش پنجره ها در اکثر خانه ها پرده ها هستند. در انواع مختلف، طرح ها و رنگ های متفاوت، پرده ها یک راه حل عالی برای پوشاندن پنجره ها و ایجاد یک فضای خوب برای زندگی و کار شما هستند. در حالیکه مکانیسم عملکرد پرده هوشمند برای انواع پنجره به وسیله سیم و نخ است. اما شما میتوانید را های مختلف دیگری را هم برای کنترل پرده در اختیار داشته باشید. مانند ریموت بی سیم و برنامه کنترل از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها. 

پرده هوشمند چیست ؟

خانه های مدرن به سرعت در حال نصب پرده هوشمند هستند تا بتوانند از فناوری هوشمند آن استفاده کنند. این تکنولوژی نه تنها زندگی را برای شما آسان تر میکند، بلکه ایمن و کارآمد نیز هست.

برای مطابقت با سایر لوازم هوشمند در خانه باید پرده های برقی را به موتور مجهز کرد تا آسان و راحت حرکت کند. همانطور که از نام آن پیداست، موتور برقی برای بالا و پایین بردن پرده ها نیاز است. 

اکنون شما میتوانید با استفاده از ریموت و تنها با لمس یک دکمه از راه دور پرده ها را حرکت دهید و دیگر نیازی به نخ ها و ریسه ها نخواهید داشت. هر بار که بخواهید پرده ها را باز کنید، دیگر لازم نیست زنچیر را بکشید و در عوض میتوانید با پرده برقی خود از راه دور از هر جا که هستید تنها با ریموت آنرا کنترل نمایید. 

قیمت پرده هوشمند چقدر است؟ - پرده هوشمند

موتور برقی پرده هوشمند چیست ؟

پرده های برقی یک نسخه هوشمندانه از پرده های معمولی هستند که با موتور برقی کار میکنند. با پیشرفت فناوری هایی مانند هوش مصنوعی و استفاده از موتورهای برقی، شما دیگر هیچ محدودیتی در استفاده از وسائل هوشمند ندارید. 

دسترسی آسان به اینترنت، امکان کنترل وسیله های برقی را آسان تر کرده و میتوانید به صورت شبکه ای و هوشمند تمام وسیله ها را همزمان کنترل نمایید. پرده هوشمند هم از این قاعده مشتثنی نیست. 

کنترل موتور برقی اما تنها به ریموت کنترل محدود نمیشود و برای کنترل پرده ها دیگر نیاز به لمس آنها نخواهد بود. شما میتوانید به معنای واقعی از هرجایی که هستید و حتی بیرون از منزل پرده ها را کنترل کنید. با استفاده از تلفن هوشمند یا از طریق تبلت بدون هیچ مشکلی امکان کنترل پرده برای شما وجود خواهد داشت. 

علاوه بر این دستگاه های هوشمند این روزها میتوانند تا زمانیکه در یک شبکه به هم وصل هستند، همزمان با هم کنترل کرد. این بدان معنی است که میتوانید کارهایی مانند روشن و خاموش کردن خودکار چراغ های هوشمند و بالا و پایین رفتن پرده ها و … را همزمان انجام دهید.  همچنین میتوانید برای باز و بسته شدن پرده ها به آنها برنامه دهید تا در زمان دلخواه و مورد نیاز شما باز و بسته شوند. 

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه هوشمند :

پرده هوشمند برای خانه های هوشمند
مزیت نصب انواع پرده برقی

قیمت پرده هوشمند چگونه تعیین میشود ؟

از آنجا که پرده هوشمند کاملا هوشمند و مدرن است، مقید به استفاده از موتور برقی می باشد. اگر میخواهید بدانید که قیمت پرده هوشمند چقدر است ؟ باید به نوع موتور آن توجه کنید. 

دامنه قیمت پرده های برقی با توجه به این مورد و برند موتور مورد استفاده متفاوت می باشد. برای انواع مدل ها هم میتوان موتورهای مختلفی را نصب کرد که بر اساس وزن و اندازه پرده ها متفاوت هستند.  از این رو نمیتوان قیمت دقیقی برای پرده هوشمند تعیین کرد.

بدیهی است که قیمت پرده های برقی بسیار متفاوت خواهد بود و از علاوه بر این باید هزینه نصب را هم در نظر گرفت. ما متیوانیم این کار را تنها پس از درج فاکتورهای دیگر انجام دهیم و هزینه نهایی را تعیین کنیم. 

عواملی مانند تعداد پرده هایی که برای نصب نیاز دارید، ظرفیت موتور مورد نیاز برای پرده ها و انتخاب مواد و متریال پرده ها و هزینه سفارشی سازی در صورت لزوم، همه آنها در قیمت پرده هوشمند تاثیر دارند. 

از این رو برای به دست آوردن قیمت نهایی باید متریال و مواد مورد نظر برای پرده و مدل آن را هم در نظر گرفت. هزینه موتور پرده برقی متفاوت است و میتواند برای هر مشتری بر اساس مدل آن فرق کند. 

پویایی زندگی مدرن با ایجاد تغییر در زندگی راحت تر و ایمن تر برای همه تغییر میکند. راه حل های هوشمند به گونه ای طراحی شده است که با اقدامات ایمنی پیشرفته کارایی فضای زندگی شما را بیشتر کند و خانه را لوکس تر و راحت تر جلوه دهد. 

اگر هزینه خرید پرده اتوماتیک را ارزیابی میکنید باید گفت که سرمایه گذاری برای خرید این محصول یک سرمایه گذاری است و یک راه حل برای زندگی مدرن و راحت است. 

قیمت پرده هوشمند چقدر است؟ - فروشگاه پرده برقی
چرا به نصب پرده هوشمند نیاز داریم ؟

پرده هوشمند به دلیل کارایی خودکار باعث بهبود راندمان انرژی میشود. این پرده ها میتوانند با سایر دستگاه های هوشمند و سنسورهای خانگی در تعامل باشند و هم افزایی ایجاد کنند. به این ترتیب در مصرف انرژی صرفه جویی میشود.

همچنین نصب پرده های برقی به شما این امکان را میدهد تا از کنترل پرده با نخ و ریسه راحت شوید و این ایمنی را برای کودکان و حیوانات خانگی نیز فراهم میکند. عملکرد پرده ها در این حالت راحت تر است. 

ویژگی هایی مانند کنترل بی صدا، قابل برنامه ریزی بودن و مانیتورینگ از راه دور و همچنین قابلیت ضد سرقت برای پرده هوشمند، به خانه شما آرامش میدهد. این مزیت سارقین را از محل زندگی شما دور نگه میدارد. 

برای آرامش بیشتر در تعطیلات، پرده هوشمند به شما این امکان را میدهد تا از هر جا که هستید به راحتی انرا کنترل کنید و زمان باز و بسته شدن آنرا تعیین نمایید. به گونه ای به نظر خواهد رسید که کسی در خانه است. 

پرده های هوشمند دیگر فقط یک وسیله لوکس و دور از دسترس نیستند بلکه محصولی واقعی و کارآمد اند که با نصب برای انواع پنجره میتوانند کارایی محیط را افزایش دهند. 

با گسترش فناوری استفاده از این پرده ها، قیمت آن به مرور کاهش خواهد یافت و تعداد بیشتری از مردم از این فناوری استفاده خواهند کرد. مردم میتوانند در خانه ای زندگی کنند که بخشی از آن یا تمام وسیله ها هوشمند باشد. 

کالاهای اصلی و مصرفی روزانه مانند یخچال و اجاق گاز، چراغ ها و سیستم روشنایی، سیستم تهویه مطبوع و درب ها و پنجره ها، همه چیز قابل برنامه ریزی و کنترل است و به راحتی از راه دور امکان کار با آن ها وجود دارد.  

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 10 =