اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده های برقی, پرده هوشمند

کدام پرده برقی برای دیوار طوسی مناسب‌اند؟

پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی

پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی

پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی را اگر به درستی انتخاب کنید می توانید فضایی با تعادل کامل بین راحتی و مد را برقرار کنید.

البته جای تعجبی هم ندارد که اکثر طراحان برای تزئین پنجره ها پیشنهاد می کنند پرده برقی با زمینه ی خاکستری و پارچه ای با بافت منحصربفرد را تهیه کنید. 

در وهله ی اول برای انتخاب پرده اتوماتیک و برقراری هارمونی مناسب با دیوار طوسی این است که باید به نوع پارچه و رنگ آن دقت کنید و برای جلوگیری از ناهماهنگی و تضاد شدید ، باید به همه جزئیات ، از تراکم و بافت گرفته تا رنگ و تزئین ، توجه کرد.

با این حال ، هیچ جای نگرانی در مورد خطر اشتباه وجود ندارد: طراحان در حال حاضر راه حل هایی برای هر سبک و رنگی را دارند.

اولین قدم برای انتخاب پرده برقی : در نظر گرفتن میزان روشنایی

در اولین قدم برای انتخاب پرده هوشمند مناسب باید میزان روشنایی را در نظر بگیرید. یعنی اینکه دیوارهای شما چه نوع طیف طوسی را دارند. 

اگر رنگ دیوارهای شما طیف طوسی تیره را دارد نباید رنگ پرده را طوری انتخاب کنید که اتاق شما میزان روشنایی لازم را داشته باشد و خیلی تاریک نشود. 

اگر هم می خواهید اتاق خوابتان میزان روشناییش کم باشد باز هم طیف انتخاب رنگ پرده اهمیت بسیار زیادی دارد و باید طوری در نظر گرفته شود که بتواند میزان روشنایی را تنظیم کند. 

اگر از پرده برقی رومن استفاده کنید به دلیل اینکه جنس پارچه ی آن کمی کلفت است به راحتی میتوانید همانطور که می خواهید میزان نور محیط را تنظیم کنید.

 

مطالب پیشنهادی :

ویژگی های خاص پرده برقی

بهبود سبک زندگی با پرده هوشمند

پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - پرده اتوماتیک

دومین مرحله انتخاب پرده هوشمند : انتخاب رنگ

بعد از این که تعیین کردید چه میزان نور را می خواهید در محیطتتان داشته باشید و نوع پرده برقی را انتخاب کردید الان به سراغ یک مرحله ی بسیار سخت میرویم اینکه چه رنگی را باید در نظر بگیریم؟

انتخاب رنگ در هر زمینه ای برای همه ی ما می تواند کار سختی باشد اما برای طراحان دکوراسیون اینطور نیست. 

برای اینکه کارتان راحت تر شود اول از همه طیف رنگ طوسی دیوارتان را همیشه در نظر داشته باشید و در همان طیف رنگی به دنبال رنگی مناسب برای پرده اتوماتیک بگردید. 

از مزایایی که رنگ طوسی برای شما ایجاد می کند این است که رنگ خنثی ای است و شما می توانید طیف رنگی روشن ، تیره و .. را برای پرده انتخاب کنید. 

 

پیشنهاد مطالعه : 

امکاناتی که با پرده برقی خواهید داشت

رنگ های گرم مناسب و ایجاد هارمونی با رنگ طوسی :

 

اگر می خواهید محیط از یکنواختی دربیاید اما همان طیف طوسی را هم حفظ کنید باید از رنگ های گرمی در همین تناژ استفاده کنید به رنگ های پیشنهادی زیر توجه کنید :

پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - رنگ 1
پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - رنگ گرم 2
پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - رنگ گرم 3
پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - رنگ گرم 5
پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - رنگ گرم 4
پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - رنگ گرم 6

رنگ های سرد هماهنگ با رنگ طوسی :

 

اگر هم می خواهید از رنگ های سرد برای برقراری هارمونی با رنگ طوسی دیوار ایجاد کنید می توانید از تناژ رنگ های زیر هر کدام که خواستید را انتخاب کنید :

پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - رنگ سرد 1
پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - رنگ سرد 2
پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - رنگ سرد 3
پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - رنگ سرد 4
پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - رنگ سرد 5
پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی - رنگ سرد 6
خرید پرده برقی با کیفیت از ما

تا اینجا متوجه شدیم که برای انتخاب پرده مناسب برای ایجاد هارمونی با دیوار طوسی باید چه مراحلی را پشت سر بگذارید و چه توناژ رنگ هایی مناسب هستند. 

در انتها می توانید برای خرید پرده برقی با کیفیت بالا که از الیاف و پارچه ی مناسب در تولید آن استفاده می شود از ما خریداری کنید. 

برای انتخاب پرده برقی ها برای نصب در اتاق ، آشپزخانه و یا هر جای دیگری می توانید از فروشگاه ما اقدام کنید اگر هم در زمینه ی انتخاب رنگ پرده مشکل دارید مشاورین ما به شما کمک خواهند کرد. 

برای سفارش و دریافت مشاوره در انتخاب پرده اتوماتیک می توانید با ما در ارتباط باشید در تمام مراحل سفارش و نصب همراه شما خواهیم بود. 

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =