اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده های برقی, پرده هوشمند

پرده برقی مناسب پنجره های بلند

پرده برقی مناسب پنجره های بلند

پرده برقی مناسب پنجره های بلند

پرده برقی مناسب پنجره های بلند در آپارتمان یا خانه شخصی می تواند نورپردازی عالی ، نمای عالی از پنجره را در اختیار شما قرار دهد و به عنوان یک تزئین تکرار نشدنی برای هر فضای داخلی باقی بماند.

پنجره های بلند نوعی مسئولیت را به صاحبان خانه تحمیل می کنند ، زیرا اولین چیزی که باید به آن فکر کنید ، انتخاب پرده برقی مناسب است.

نادیده گرفتن هارمونی رنگی و طرح مناسب آن هم برای پنجره ای با همچین ابعاد چشمگیری غیرممکن است و بنابراین برای یافتن پرده برقی مناسب پنجره های بلند وقت زیادی بگذارید.

قوانین انتخاب پرده اتوماتیک مناسب پنجره های بلند

 یک پنجره بزرگ یا یک ردیف پنجره روی کل دیوار بسیار چشمگیر به نظر می رسد. با این وجود ، چنین طراحی برجسته ای هنگام انتخاب پرده هوشمند مناسب نیاز به رویکرد خاصی دارد و طراحان دکوراسیون توصیه می کنند که این قوانین را رعایت کنند:

حتما شکل هر پنجره را در نظر بگیرید. شکل پنجره در بعضی موارد هم نوع مناسب پرده هوشمند و هم انتخاب میله پرده و لوازم جانبی را تعیین می کند.

از پروژه طراحی جذاب دکوراسیون خود غافل نشوید. اگر شما هرگز با انتخاب پرده های برقی برای پنجره های بزرگ سر و کار نداشته اید ، در هنگام انتخاب رنگ و بافت و همچنین اندازه پرده اتوماتیک ، خطر اشتباه وجود دارد.

به بیانی واضح تر این است که طراحی را به یک متخصص با تجربه بسپارید ، که نه تنها حداکثر گزینه های مناسب را ارائه می دهد بلکه قیمت پرده برقی و لوازم جانبی را نیز به درستی محاسبه می کند.

برای خرج کردن آماده باشید. کاملاً منطقی است که پنجره های مجلل به طراحی مناسب نیاز دارند.

حتی اگر تصمیم دارید از پرده عمودی استفاده کنید یا هر نوع پرده برقی دیگر ، به مقدار قابل توجهی پارچه احتیاج خواهید داشت و افزودن عناصر تزئینی مانند والان ها یا پارچه های پیچیده هزینه طراحی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

در بعضی موارد ، شما مجبور خواهید بود هزینه خدمات را برای نصب پرده هوشمند پرداخت کنید ، به خصوص اگر پنجره ها بیش از سه متر ارتفاع داشته و پرده های برقی بسیار سنگین باشند.

با این حال ، زیبایی نیاز به فداکاری دارد.

 

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

پرده برقی مناسب برای دیوار طوسی

پرده برقی مناسب پنجره های بلند - پرده اتوماتیک

ظاهر پرده اتوماتیک را درست انتخاب کنید!

همانطور که قبلاً ذکر شد ، اولین جنبه مهم در طراحی پنجره های بلند شکل آنهاست. در ادامه یک نمونه از مدل پنجره را ذکر میکنیم تا بتوانید پرده اتوماتیک مناسبی را انتخاب کنید.

پنجره هایی به شکل مستطیل
پنجره های بلند به شکل مستطیل در همه جا و در فضای داخلی منازل و محل کارها وجود دارند، از دکوراسیون به سبک کلاسیک و کاخ گرفته تا مینیمالیسم  و مدرن.

چنین شکل هندسی صحیح و دقیق از نظر طراحی مناسب ترین است ، زیرا اصولاً تقریباً با هر مدل پرده برقی سازگار است.

به عنوان مثال برای پنجره های بلند پرده شید دابل ، پرده لوردراپه ، پرده سیلوئت می تواند بسیار مناسب واقع شود. 

بازهم بستگی به سلیقه ی شخصیتان دارد که کدام نوع پرده هوشمند را انتخاب کنید. 

 

مطالب پیشنهادی :

بهبود سبک زندگی با پرده هوشمند

ویژگی های خاص پرده برقی

پرده برقی مناسب پنجره های بلند - پرده هوشمند
پرده برقی برای هر مدل پنجره ای قابل نصب است!

بله هر نوع پنجره با هر اندازه و هر طرحی که باشد پرده های برقی می توانند ظاهری جذاب را برای آن رقم بزنند طوری که وقتی خودتان نگاه می کنید صد در صد با نگاهی تحسن انگیز نگاه خواهید کرد. 

پرده اتوماتیک آنقدر مدل های جذاب و مدرن دارد که برای جذاب کردن دکوراسیون منزل و محل کار شما گزینه ی بسیار مناسبی است. اگر شک دارید که این مورد امکان پذیر نیست بهتر است یک بار امتحان کنید یا اینکه از پروژه های ما دیدن کنید تا متوجه شوید که چقدر می تواند موثر باشد. 

از همه مهمتر برای باز و بسته کردن پرده ی به آن بلندی و سنگینی دیگر نیروی دستی احتیاجی نیست با کمک ریموت و یا سیستم هوشمند منزلتان پرده را باز و بسته کنید. 

سفارش با کیفیت ترین پرده های برقی

برای سفارش با کیفیت ترین پرده برقی به هر شکل و طرحی ، با هر اندازه ای که خواستید شرکت پرده برقی در خدمات شماست. 

ما از اولین قدم سفارش تا آخرین مرحله ی نصب کنار شماییم پس نگرانی در این زمینه نداشته باشید. 

اگر هم نیاز به مشاوره داشتید تا بهترین پرده هوشمند را انتخاب کنید مشاوران تیم ما هستند تا به شما در این زمینه راهنمایی های لازم را بکنند. برای سفارش کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید. 

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 5 =