پرده برقی اسکرین خورشیدی

پرده سان اسکرین و چیزهایی که راجع به آن باید بدانید

پرده اسکرین

یکی از مشکلاتی که در اغلب خانه‌های آفتاب‌گیر وجود دارد، اشعه‌های مضر خورشید است. اگر پرده را باز بگذارید، جلوی این اشعه‌ها گرفته می‌شود، اما در این صورت، نور کافی به محیط نمی‌تابد. این در حالی است که مشکل شما با استفاده از پرده‌های سان اسکرین حل می‌شود. در واقع، پرده سان اسکرین پارچه‌ای است که روی پنجره شما را می‌پوشاند و می‌تواند مقدار کافی نور را از خود عبور دهد.
این پرده‌ها می‌توانند تا هشتاد درصد جلوی عبور نور شدید و اشعه‌های مضر خورشید را بگیرند. این به معنای آن است که شما می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های تنظیم دما در خانه خود نیز صرفه‌جویی کنید. همچنین با استفاده از این پرده‌ها دید شما به طور کامل از بین نمی‌رود و فضا تاریک نمی‌شود. در ادامه متن با ما همراه باشید تا به جزئیات بیشتری از این محصول بپردازیم.

پرده سان اسکرین

کاربرد پرده های سان اسکرین

پرده سان اسکرین

پرده‌های رول سان اسکرین پارچه‌های مشبکی هستند که برای جلوگیری از ورود نور شدید خورشید و اشعه‌های مضر آن استفاده می‌شوند. نور شدید خورشید به مبلمان و وسایل شما آسیب می‌زنند و امواج آن‌ها برای سلامتی شما مضر هستند. مهم‌ترین مزیت این پارچه‌ها از بین نرفتن کامل دید است.
پرده سان اسکرین باعث می‌شود شما هنوز هم بتوانید فضای بیرونی را مشاهده کنید. این در حالی است که از بیرون فضای داخلی خانه شما دیده نمی‌شود، مگر این که برقی را روشن کنید. این یک مزیت بزرگ است که هم‌زمان با دریافت مناسب نور خورشید، حریم شخصی خود را در خانه خواهید داشت.

تفاوت پرده‌های سان اسکرین و پرده‌های بلک اوت

زمانی که به فکر تغییر دکوراسیون خانه‌تان می‌افتید، گزینه‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد. این تنوع زیاد ممکن است شما را گیج کند و به اشتباه بیندازد. اگر به فکر کم کردن نور خانه باشید، پرده‌های بلک اوت و سان اسکرین به شما پیشنهاد می‌شوند. اما این دو محصول چه فرقی با یکدیگر دارند؟
در پرده‌های سان اسکرین از یک پارچه توری استفاده می‌شود که سوراخ‌هایی برای عبور نور دارد. این پرده جلوی عبور نور شدید خورشید و اشعه‌های مضر را می‌گیرد و در عین حال، دید شما را به طور کامل از بین نمی‌برد، اما در پرده‌های بلک اوت کاملاً جلوی ورود نور گرفته می‌شود. این پرده‌ها برای اتاق‌هایی مناسب هستند که می‌خواهید کاملاً تاریک باشند. پرده‌های بلک اوت می‌توانند تا حد زیادی جلوی هدر رفت گرما و سرما را نیز بگیرند.

نکاتی برای خرید پرده سان اسکرین

پرده‌های سان اسکرین چه فایده‌ای برای شما دارند؟
بهتر راه برای حفاظت از خود و خانه‌تان در مقابل اشعه UV، سرمایه‌گذاری روی پوشاندن پنجره‌ها است. یک پنجره بدون پرده اجازه می‌دهد 40 تا 50 درصد از اشعه مضر خورشید وارد خانه شود. شما با استفاده از پرده سان اسکرین می‌توانید تا 97 درصد از اشعه UV ورودی به خانه خود را حذف کنید و این به سلامت خود و وسایلتان کمک می‌کند. با نصب این پرده حرارت ورودی به خانه قابل تنظیم است و انعکاس نور روی تلویزیون یا صفحه کامپیوتر کمتر می‌شود.
پرده‌های رول سان اسکرین از نوعی پی وی سی خاص ساخته شده‌اند که در برابر اشعه UV مقاومت زیادی دارند. شدت نور عبوری از آن کم است و البته دید کامل را از بین نمی‌برد. پرده سان اسکرین را می‌توان با هر محیطی تطبیق داد و در هر اتاقی از خانه قابل استفاده است.

چرا به جای پرده‌های سان اسکرین از پارچه‌های فیلتر نور استفاده نکنیم؟
شاید نام پارچه‌های فیلتر نور به گوشتان خورده باشد. گاهی در پرده‌ها از این پارچه استفاده می‌شود تا جلوی عبور نور را بگیرد، اما با نصب چنین پرده‌هایی شما کاملاً دید خود را از دست می‌دهید. اگر پنجره‌های محل زندگی شما منظره زیبایی ندارند، می‌توانید از این نوع پرده استفاده کنید.
اما اگر دوست دارید از منظره بیرون نیز بهره‌مند شوید، پرده سان اسکرین گزینه بهتری برای شما است. این پرده در کنار عبور دادن مقدار نور کم و فیلتر کردن اشعه‌های مضر، منظره بیرون را از بین نمی‌برد، البته شما می‌توانید برای زیبایی بیشتر، این پرده را با پرده‌های پارچه‌ای در کنار هم استفاده کنید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پرده‌ها می‌توانید به وب‌سایت سایبان متین مراجعه کنید و از کارشناسان این مجموعه کمک بخواهید.

پرده اسکرین

تنوع طرح و رنگ در پرده‌های سان اسکرین

آیا رنگ پارچه تفاوتی ایجاد می‌کند؟
رنگ پارچه انتخابی شما می‌تواند نتیجه‌ای را که بعد از نصب می‌گیرید، مشخص کند. در ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید. برای مثال؛ اگر می‌خواهید اتاقتان زیاد تاریک نشود، رنگ‌های روشن‌تر گزینه بهتری برای شما هستند، البته زمانی که شدت تابش نور از بیرون شدید است، به سختی می‌توانید از رنگ‌های روشن منظره بیرون را ببینید.

سایر مزایایی که استفاده از پرده‌های سان اسکرین خواهد داشت
شما می‌توانید با انتخاب نوع طرح و رنگ مورد نظر خود، پرده‌های سان اسکرین را با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ کنید و به این ترتیب، دستتان برای انتخاب نوع پارچه مناسب برای هر فضا باز خواهد بود. در تمام محیط‌های مسکونی، تجاری، اداری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و … از پرده‌های سان اسکرین استفاده می‌شود. به علاوه، این پرده‌ها مزایای دیگری نیز دارند که شامل موارد زیر هستند:
• پرده‌های سان اسکرین دارای طرح و ساختی هستند که تا حد زیادی جلوی ورود نور شدید خورشید به خانه را می‌گیرند. این امر باعث می‌شود که در کنار داشتن نور طبیعی و منظره بیرون از خانه، حریم شخصی خود را داشته باشید. این در حالی است که در انتخاب طرح و رنگ گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارند.
• امکان تنظیم میزان نور ورودی در هر ساعتی از روز وجود دارد. می‌توانید با کمک اهرم‌های در نظر گرفته شده رول‌ها را جابه‌جا کنید. این به معنای آن است که می‌توانید با تغییر اهرم، شدت ورود نور را افزایش یا کاهش دهید.
• امکان به کار بردن موتور و خودکار کردن پرده سان اسکرین وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور پرده را بالا و پایین ببرید. این قابلیت برای پنجره‌هایی که دسترسی آسانی ندارند یا خانه‌هایی که در آن‌ها افراد سالمند زندگی می‌کنند، یک مزیت بزرگ است.

پرده اسکرین

مزایای استفاده از پرده‌های سان اسکرین
کلام آخر
یکی از گزینه‌هایی که در انتخاب پرده به شما پیشنهاد می‌شود، پرده‌های سان اسکرین هستند. این پرده لایه‌ پارچه‌ای و مشبکی است که تا حد زیادی جلوی ورود نور شدید خورشید به خانه را می‌گیرد. همچنین اشعه‌های مضر نور خورشید را تا 90 درصد کاهش می‌دهد. شما با کمک این پرده می‌توانید شدت نور ورودی به محیط را تنظیم کنید.
پرده سان اسکرین در عین کاهش شدت نور، دید شما به بیرون را محدود نمی‌کند. این در حالی است که از بیرون خانه محیط داخلی آن دیده نمی‌شود و حریم شخصی شما حفظ می‌شود. تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ این محصول باعث می‌شود بتوانید این پرده را با هر دکوراسیونی تطبیق دهید. برای خرید پرده‌های سان اسکرین از وب‌سایت سایبان متین دیدن کنید. این مجموعه متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا تجربه یک خرید لذت‌بخش را در خاطر خود ثبت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هفت =