اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده زبرا

جدیدترین مدل پرده زبرا سه بعدی

جدیدترین مدل پرده زبرا سه بعدی

جدیدترین مدل پرده زبرا سه بعدی

جدیدترین مدل پرده زبرا سه بعدی با قیمت ارزان و طرح های متنوع را می توانید از مجموعه پرده برقی خریداری کنید.

این پرده ها دارای تنوع بسیار بالایی بوده و با طرح های مختلف قابل نصب در آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق کودک می باشند.

به دلیل ساختار کلی پرده زبرا و نحوه باز و بسته شدن آن، از این پرده ها می توان در محیط های مختلفی استفاده نمود، کافیست کمی درباره ویژگی های پرده زبرا سه بعدی اطلاعات داشته باشید.

گروه پرده برقی در ادامه جدیدترین مدل پرده زبرا سه بعدی را معرفی خواهد نمود.

پرده زبرا سه بعدی چیست؟

پرده زبرا یکی از بهترین نوع پرده های ساده مورد استفاده در محیط های مسکونی و اداری و کاری می باشد که از نظر کلی شبیه به پرده کرکره ای می باشند.

با این تفاوت که بدنه آنها تماما از پارچه بوده و مانند پرده های کرکره ای دارای تیغه های جدا از هم نمی باشند.

اصلی ترین تفاوت در این پرده ها در نوع و طرح پارچه به کار رفته در آنها می باشد و انواع مختلف ساده، طرح دار، گلدوزی شده و سه بعدی را می توان در این میان انتخاب نمود.

پرده زبرا سه بعدی نوع خاصی از این پرده ها می باشد که طرح های چاپ شده بر روی آنها سه بعدی هستند.

به دلیل سه بعدی بودن طرح، زیبایی و جلوه آنها منحصر به فرد بوده و می توان در با توجه به رنگ و طرح در محیط های مختلفی از آنها استفاده کرد.

توجه داشته باشید که پرده سه بعدی زبرا با سایر انواع این پرده ها از نظر ساختار و نحوه باز و بسته شدن هیچ تفاوتی ندارند.

جدیدترین مدل پرده زبرا سه بعدی

جدیدترین مدل پردهای زبرا سه بعدی اتاق خواب

یکی از اصلی ترین موارد کاربرد این پرده برقی ها در محیط اتاق خواب می باشد که نه تنها محیط را زیبا می کند، بلکه میزان نور برای تجربه استراحت و خواب کافی را با هم فراهم می نماید.

از جدیدترین مدل های پرده زبرا سه بعدی برای اتاق خواب می توان به نمونه هایی اشاره نمود که دارای طرح های گل و طبیعت هستند.

 

مطالب پیشنهادی:

کاربرد پرده رومن در دکوراسیون مدرن چیست؟

فضایی رمانتیک با پرده زبرا صورتی

مدل پرده زبرا سه بعدی اتاق کودک

از بهترین انتخاب ها برای اتاق بچه ها می توان به پرده های زبرا سه بعدی اشاره نمود که طرح های بسیار جذابی دارند.

با توجه به شرایط روحی کودکان و علاقه بسیار زیادی که به رنگ های شاد و شخصیت های کارتونی دارند، به همین دلیل می توان این پرده ها را در اتاق آنها نصب نمود.

علاوه بر زیبایی و جلوه بسیار خوبی که هر یک از مدل های پرده زبرا سه بعدی در محیط ایجاد می کنند، تنظیم نور و روشنایی آنها نیز شرایط را برای استراحت و خواب کافی کودکان فراهم می کند.

در انتخاب جدیدترین مدل های پرده زبرا سه بعدی برای اتاق کودکان، علاوه بر طرح کلی پرده  بهتر است به طیف رنگ آنها نیز توجه شود.

کودکان علاقه بسیار زیادی به رنگ های شاد دارند و پیشنهاد می کنیم متناسب با جنسیت آنها مدل ها و طرح های مناسب را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل پرده زبرا سه بعدی
مدل پرده زبرا سه بعدی سالن پذیرایی

در سالن پذیرایی بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا طرح های شیک و لوکس را برای وسایل مختلف از جمله پرده زبرا انتخاب کنند. به همین دلیل در این قبیل محیط ها پرده زبرا فانتزی کاربرد کمتری دارد و در مقابل می توان پرده سه بعدی با اشکال هندسی را انتخاب نمود.

این پرده ها که از نظر رنگ تنوع بالایی دارند، سازگار با سبک های مختلف چیدمان و دکوراسیون بوده و می توان برای خانه های مدرن و کلاسیک از آنها استفاده نمود.

علاوه بر اشکال هندسی، در نمونه های پرکاربرد پرده های سه بعدی زبرا می توان پرده هایی با طرح گل را نیز مشاهده نمود.

این طرح ها محیط سالن پذیرایی را شاد و پر انرژی می کنند و با توجه به سبک منزل و نوع و رنگ بندی وسایل موجود در آن می توان گزینه های متعددی را انتخاب کرد.

در همین رابطه بخوانید:

تفاوت پرده شید و پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا فانتزی آشپزخانه

جدیدترین مدل پرده زبرا سه بعدی

مدل پرده زبرا سه بعدی آشپزخانه

آشپزخانه از بخش های بسیار مهم در هر خانه می باشد و در انتخاب مدل و نوع پرده برای آن باید دقت بالایی داشت. اگر آشپزخانه شما دارای پنجره می باشد، بهتر است پرده هایی را برای آن انتخاب کنید که تاثیر منفی بر نور محیط نداشته باشند.

علاوه براین، زیبایی و رنگ بندی مناسب را نیز به خوبی در خود جای دهد تا بتواند محیطی بسیار آرامش بخش را فراهم نماید. با این تفاسیر، جدیدترین پرده زبرا سه بعدی می توانند انتخابی فوق العاده در این زمینه به شمار روند.

با توجه به شرایط موجود در آشپزخانه ها، از میان جدیدترین پرده زبرا سه بعدی می توان طرح هایی با اشکال هندسی، طبیعت و منظره را انتخاب نمود.

پرده هایی با طرح های طبیعت بیشترین کاربرد را برای این محیط ها دارند، چون آرامش بسیار خوبی را فراهم می کنند.

قیمت پرده زبرا سه بعدی

قیمت پرده زبرا در مرحله اول به جنس پارچه ها بستگی داشته و علاوه براین، دستی یا برقی بودن پرده، اندازه و ابعاد آن و داخلی یا وارداتی بودن نیز می تواند بر نرخ های آنها تاثیر زیادی داشته باشند.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم مراکزی را برای خرید پرده زبرا انتخاب کنید که بدون واسطه این پرده ها را ارائه می دهند.

جدیدترین مدل پرده زبرا سه بعدی

خرید جدیدترین پرده های زبرا سه بعدی

با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که پرده های زبرا به همراه دارند و تنوع بسیار بالایی که در آنها می توان مشاهده نمود، تقاضا برای خرید آنها زیاد است.

پرده برقی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده انواع پرده رومن، شید و زبرا و غیره می باشد که تنوع بسیار بالایی را در محصولات خود فراهم نموده است.

به طوریکه می توان جدیدترین مدل های پرده زبرا با طرح های سه بعدی اشکال هندسی، طبیعت و منظره و طرح های فانتزی و کارتونی را متناسب با شرایط نصب آنها از این مرکز خریداری نمود.

لازم به ذکر است که تمام محصولات این مجموعه بدون واسطه و با قیمت ارزان قابل ارسال به تمام نقاط ایران بوده و به منظور انتخاب بهتر، مشاوره رایگان قبل از خرید توسط کارشناسان پرده برقی ارائه می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی ها و قیمت و همچنین نحوه خرید هر یک از مدل های پرده سه بعدی زبرا می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شانزده =