اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده های برقی, پرده هوشمند

محبوب ترین نوع پرده برقی

محبوب ترین نوع پرده برقی

محبوب ترین نوع پرده برقی

پرده زبرا را می توان مجبوب ترین نوع پرده برقی دانست اما چرا؟ امروزه با تولید پرده های برقی کمتر کسی به فکر خرید پرده های ساده برای خانه یا محل کار خود است.

اگر از انواع پرده های ساده مطلع باشید به خوبی می دانید که پرده زبرا محبوب ترین نوع پرده های ساده به حساب می آیند. با گذشت زمان و تولید پرده های برقی ، پرده زبرا هم برقی شد!

می توان گفت پرده های زبرا از همان اول محبوب بودند زمانی که نوع برقی آن تولید شد محبوبیت بیشتری میان مشتریان پیدا کرد. پرده برقی زبرا به دلیل این که از دو نوع پارچه تولید شده است می تواند در کنترل نور کمک بیشتری به صاحب خود کند.

با یک مثال این موضوع را به شما توضیح خواهیم داد! البته این مثال را در ادامه مطلب خواهید خواند پس همراه ما باشید و این مطلب مفید را به هیچ عنوان از دست ندهید.

محبوب ترین نوع پرده برقی - پرده برقی

کنترل نور را به پرده زبرا بسپارید!

در این بخش مثالی می زنیم که متوجه شوید که کنترل نور به کمک پرده زبرا به چه صورت انجام می شود!

همانطور که در بالا گفته شد پرده های زبرا از دو نوع پارچه در رنگ های مختلف تولید شده است! پارچه اولی عموما رنگ روشن و پارچه دوم رنگ تیره تری دارد. زمانی که شما پارچه را به کمک ریموت کنترل بر روی هم قرار دهید هیچ نوری به داخل خانه یا محل کار نفوذ نحواهد کرد و این یعنی خانه تاریک خواهد بود.

زمانی که پارچه ها بر نیمه یک دیگر قرار داشته باشند نور به صورت نصفه وارد محیط موردنظر خواهد شد و زمانی که پارچه ها در راستای یک دیگر قرار نداشته باشند نور به طور کامل محیط را روشن خواهد کرد. کنترل نور تنها توسط پرده اتوماتیک زبرا امکان پذیر است که می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

محبوب ترین نوع پرده برقی - سفارش پرده زبرا

محافظت از خانه به کمک پرده زبرا

یکی از کمک های دیگری پرده زبرا به صاحبان خود می کند در زمینه ی محافظت است. همانطور که می دانید پرده ها در کنار زیبایی که به محیط خود می دهند از محیط موردنظر شما نیز محافظت کنند.

اگر می خواهید که پرده ای را انتخاب کنید که از نظر محافظت نیز مناسب باشد پیشنهاد ما به شم انتخاب پرده زبرا است. با پرده زبرا می توانید به راحتی در برابر عوامل مختلف از لوازم خانه همچنین افراد خانواده محافظت کنید. یکی از کمک هایی که پرده زبرا به شما می کند در زمینه ی جلوگیری از سرفت لوازم است.

زمانی که شما در خانه حضور نداشته باشید می توانید به پرده هوشمند زمان بدهید تا باز و بسته شود در این صورت سارقین تصور می کنند در خانه حضور دارید و بیخیال ورود به خانه می شوند. پرده زبرا می تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند برای این کار تنها کافیست برای خرید آن اقدام کنید.

سفارش پرده زبرا در کیفیت بالا

برای سفارش پرده زبرا می توانید با شرکت پرده برقی در ارتباط باشید. شرکت ما تولید کننده انواع پرده برقی در کیفیت بالا می باشد. برای سفارش پرده زبرا بر روی لینک زیر کلیک کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفت =