اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده زبرا

پرده زبرا مناسب دیوار آبی

پرده زبرا مناسب دیوار آبی

پرده زبرا مناسب دیوار آبی

پرده زبرا مناسب دیوار آبی یک سری ایده ها و قوانین دارد که باعث می شود تا شما بتوانید به آن دکوراسیون ایده آل مورد نظرتان برسید. 

رنگ آبی یکی از اغواکننده ترین ، تسکین دهنده ترین و مرموزترین رنگها است. از رنگ پر جنب و جوش و طراوت موج کارائیب گرفته تا عمق مسحور کننده مخمل گرگ و میش زمستان ، طیف سایه های آبی تنوعی را القا می کند.

در ادامه یکسری موارد جهت انتخاب پرده برقی مناسب با دیوار آبی رنگ ذکر میکنیم که آن ها را حتما مطالعه کنید.

قوانین اساسی پرده زبرا با دیوار آبی

مهم نیست که برای کدام اتاق با دیوارهای آبی تصمیم به خرید پرده زبرا دارید. رنگ آبی از رنگ های سخت و “دمدمی مزاج” است و بنابراین باید همه موارد را در نظر گرفت.

طراحان مدت زیادی است که قوانین انتخاب پرده زبرا برای دیوارهای آبی را تدوین کرده اند و ما مطمئن هستیم که این قوانین برای شما مفید خواهد بود.

با استفاده از رنگ همرنگ نترسید : 

 پرده اتوماتیک آبی رنگ که دقیقاً با رنگ دیوارها مطابقت دارند ، خسته کننده نیستند و زیاد هم نیستند. و این یک توجیه کاملا منطقی دارد: سایه های بیش از حد روشن و سنگین این رنگ معمولاً به عنوان پس زمینه استفاده نمی شوند. پس می توانید با خیال راحت از پرده زبرا به همین رنگ آبی استفاده کنید.

انتخاب رنگ روشن تر یا تیره تر : انتخاب با شماست. در این حالت ، ما در مورد پرده زبرا آبی در برابر دیوارهای آبی صحبت می کنیم. می توانید چند سایه روشن یا تیره تر ایجاد کنید و به همان اندازه هارمونی برقرار شود.

روی رنگهای روشن یا خنثی تمرکز کنید. یک راه حل خوب و انکارناپذیر برای یک اتاق آبی می تواند رنگ هایی مانند سفید و کرم ، خاکستری و بژ ، ماسه و عاج ، طیف وسیعی از سایه های قهوه ای ، نقره ای و طلایی ، خردل و سفالی ، فیروزه و نعنایی باشد. لطفا توجه داشته باشید: انتخاب فقط رنگهای سرد ضروری نیست – آبی نسبت به رنگ های گرم بسیار جذابتر است.

پرده زبرا مناسب دیوار آبی - پرده برقی زبرا

از پرده زبرا طرح دار می توان استفاده کرد؟

سوال مهم دیگری که بسیاری را نگران می کند این است که می توان از پرده زبرا طرح دار همراه با دیوارهای آبی استفاده کرد؟

طراحان هیچ مانعی در این مورد نمی بینند. با این حال ، آنها توصیه می کنند از طرح هایی استفاده کنید که از طیف رنگی دو یا سه رنگ بیشتر در آن استفاده نشده باشد.

یک نکته جالب: اگر هنوز هم می خواهید از طرحی استفاده کنید که سه طیف رنگی دارد ، باید با رنگ دیوارها هماهنگ شود – این ترکیب رنگی به طور قابل توجهی می توان هارمونی بسیار مناسبی را ایجاد کند. 

از اینکه می توانید از پرده هوشمند طرح دار هم برای دیوار آبی رنگی منزلتان استفاده کنید طیف انتخاب گسترده شده است و می توانید بهترین را برای پنجره های منزلتان انتخاب کنید. 

پرده زبرا مناسب دیوار آبی - پرده برقی
با استفاده از هر طیف رنگی دیوار منزلتان پرده زبرا با کیفیت انتخاب کنید!

اگر می خواهید منزلتان زیبا با دکوراسیون جذاب باشد پرده زبرا با هارمونی رنگی جذاب می تواند بهترین مورد باشد. 

پرده زبرا با رنگ بسیار زیبای آبی می تواند هارمونی بسیار جذابی را ایجاد کند. پرده برقی زبرا با توجه به طبف رنگ مناسبی که دارد به راحتی هارمونی جذابی را ایجاد خواهد کرد. 

اگر می خواهید پرده زبرا زیبایی منزل یا محل کارتان را تکمیل کنید بهتر است از قوانینی که در بالا ذکر کردیم پیروی نمایید. 

جهت خرید پرده برقی زبرا از شرکت ما کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و مشاوره ی تخصصی در این زمینه دریافت کنید. 

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =