اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده زبرا, پرده های برقی

نحوه محاسبه قیمت پرده زبرا

نحوه محاسبه قیمت پرده زبرا

نحوه محاسبه قیمت پرده زبرا

قیمت پرده زبرا مانند سایر تجهیزات مورد نیاز در ساختمان ها بر اساس فاکتورهای مختلفی تغییر می کند و به همین دلیل نمی توان نرخ ثابتی برای آنها ارائه داد.

اطلاع از عوامل موثر و تاثیرگذار بر قیمت این مدل پرده در نهایت می تواند به شما کمک کند تا انتخاب دقیق تری داشته و کیفیت و ارزان بودن را در کنار هم بدست آورید.

پرده برقی ؛ ارائه دهنده انواع پرده زبرا 2021 در ادامه به چند عامل مهم در تعیین قیمت پرده دستی و پرده برقی زبرا در طرح های مختلف اشاره خواهد نمود.

قیمت پرده زبرا بر اساس جنس

پرده زبرا نوعی پرده دو لایه می باشد که از پارچه و تور تشکیل شده و طرح های افقی تکرار شوند در آن باعث می شود تا روشنایی و میزان نور در محیط به خوبی تنظیم شود.

پارچه های به کار رفته در این پرده ها تنوع زیادی داشته و بر حسب سلیقه و شرایط محیطی و میزان روشنایی محیط نمونه های متعددی را انتخاب نمود.

یکی از مهم ترین مواردی که باعث میشود تا قیمت پرده زبرا تنوع داشته باشد، جنس پارچه های به کار رفته در آن است.

به عنوان مثال، پرده هایی که از جنس پارچه های ساده و کتان تهیه میشوند بسیار ارزان تر از پرده زبرا بامبو یا حصیری هستند.

 

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

پرده برقی مناسب برای دکوراسیون کلاسیک

از پرده برقی چه انتظاراتی دارید؟

نحوه محاسبه قیمت پرده زبرا

قیمت پرده زبرا پلیسه و ساده

پرده در اتاق و آشپزخانه تاثیر بسزایی بر جلوه و زیبایی محیط دارد و به همین دلیل طراحان همیشه به دنبال ایجاد تنوع در طرح و نوع پارچه های به کار رفته در آن می باشند.

از دیگر مواردی که می تواند بر قیمت پرده زبرا اثر داشته باشد، ویژگی های پارچه آن است. به طوریکه با مقایسه قیمت ها کاملا متوجه خواهید شد که نمونه هایی که از پارچه های پلیسه تهیه شده اند گران تر از نوع ساده خواهند بود.

لازم به ذکر است که نوع پلیسه به کار رفته برای پرده ها نیز با هم تفاوت داشته و به همین دلیل قیمت های آنها نیز با هم فرق دارد.

قیمت پرده زبرا طرح دار

در حالت کلی پارچه های به کار رفته در این پرده زبرا را می توان به دو گروه ساده و طرح دار تقسیم بندی نمود که در اغلب مواقع قیمت پرده های ساده ارزان تر از بقیه می باشند.

از جمله پرده های گران زبرا می توان به گزینه هایی اشاره نمود که در آنها از پارچه های طرح دار استفاده میشود. این پارچه ها دارای تنوع زیادی بوده و برخی از آنها طرح های چاپی داشته و در نمونه های بسیار زیبا و منحصر به فرد گلدوزی شده هستند.

به دلیل طولانی بودن فرآیند تولید پارچه های گلدوزی شده، قیمت پرده برقی زبرا که با این پارچه ها تهیه میشوند گران تر از نوع چاپی می باشند.

البته به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که هر چه طرح های گلدوزی شده روی این پرده ها بیشتر و شلوغ تر باشد، به همان نسبت نیز قیمت پرده برقی در نهایت گران تر خواهد بود.

قیمت بر اساس اندازه پرده زبرا

بدون شک هر چه پرده نصب شده بر روی پنجره مورد نظر دارای ابعاد بیشتری باشد، به همان نسبت نیز قیمت نهایی آن بیشتر خواهد بود.

در نحوه محاسبه قیمت این پرده های برقی ارتفاع در عرض پرده ضرب شد و متراژ نهایی آن بدست آمده و در نهایت با ضرب آن بر قیمت پارچه می توان به نرخ نهایی دست پیدا کرد.

نحوه محاسبه قیمت پرده زبرا

محاسبه قیمت بر اساس نوع پرده زبرا

علاوه بر تفاوت هایی که در جنس پارچه های به کار رفته در این پرده ها وجود دارد، عملکرد آنها نیز با هم تفاوت داشته و بر همین اساس نرخ های متفاوتی دارند.

به طوریکه می توان گفت ارزان ترین نوع پرده زبرا نمونه هایی هستند که باز و جمع شدن آنها دستی بوده و نوع برقی قیمت بیشتری دارد.

نوع موتور و قطعات جانبی نصب شده بر روی آنها نیز در تعیین قیمت ها نقش بسیار مهمی دارد و به همین دلیل نرخ پرده های برقی زبرا نیز با هم فرق دارند.

از گران ترین و البته پیشرفته ترین پرده های دابل شید می توان به پرده هوشمند اشاره نمود. این پرده ها به دلیل استفاده از سنسور و سایر قطعات و قابلیت تنظیم اتوماتیک آنها بر اساس شرایط محیط گران تر از سایر نمونه ها هستند.

مساله بسیار مهم دیگری که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، ارتباط قیمت پرده ها با وارداتی یا داخلی بودن آنها می باشد.

با توجه به اینکه اغلب پارچه های به کار رفته در این پرده ها وارداتی می باشند، به همین دلیل قیمت آنها متناسب با نوسانات نرخ ارز با تغییر مواجه میشود.

این مساله برای موتور و تجهیزات به کار رفته در پرده برقی زبرا و پرده هوشمند زبرا نیز وجود دارد و به شدت بر قیمت ها اثرگذار هستند. همچنین لازم به ذکر است که برند تولید کننده پرده و موتور نصب شده روی آن و غیره نیز می تواند بر قیمت ها تاثیر داشته باشد.

استعلام قیمت روز پرده زبرا

با توجه به موارد فوق ، عوامل بسیار زیادی بر قیمت این نوع پرده اثرگذار می باشد و به همین دلیل محاسبه آن می تواند با ابهاماتی برای مشتری مواجه باشد. علاوه براین، اغلب پرده های زبرا وارداتی می باشند و قیمت های آنها با نوسان زیادی روبرو می باشد.

به همین دلیل می توانید برای استعلام قیمت پرده زبرا دستی و برقی با پارچه های زبرا، پلیسه، گلدوزی، بابمو و غیره با کارشناسان فروش پرده برقی تماس بگیرید.

 

مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید : 

دلایل اهمیت آستری در پرده زبرا

پرده شید چیست و انواع مدل های شید؟

نحوه محاسبه قیمت پرده زبرا
خرید انواع پرده زبرا

پرده برقی یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع پرده شید ، دبل شید ، رومن و کرکره می باشد که تنوع بالا در محصولات آن شرایط را برای خرید آسان و انتخاب بهتر فراهم می کند.

برای خرید این پرده ها می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

لازم به ذکر است که برای انتخاب بهتر و متناسب با شرایط محیط مورد نظر، کارشناسان پرده برقی مشاوره رایگان قبل از خرید ارائه داده و تمام سوالات و ابهامات موجود درباره نحوه خرید و نصب و قیمت پرده زبرا و سایر انواع پرده را ارائه خواهند داد.

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =