اخبار, پرده اتوماتیک, پرده برقی, پرده های برقی, پرده هوشمند

پنجره هوشمند با پرده برقی باکیفیت

پنجره هوشمند با پرده برقی باکیفیت

پنجره هوشمند با پرده برقی باکیفیت

داشتن پنجره هوشمند با پرده برقی باکیفیت تحربه ی خوبی برای شما خواهد بود پس با خرید پرده برقی این تجربه ی جالب را از دست ندهید. در گذشته اگر به مهمانی افرادی می رفتید که ثروتمند بودند با پرده برقی روبه رو می شدید اما امروزه شما هم می توانید پرده برقی را برای خود سفارش دهید. پرده برقی یا  پرده برقی نامش را هر چه می خواهید بگذارید.

پرده برقی همان کارایی پرده های عادی را دارند اما مزایای بیشتری نسبت به پرده های عادی منازل دارند. برای مثال پرده برقی را به کمک یک ریموت کنترل می توان باز و بسته کرد اما پرده های عادی را تنها باید به کمک نیروی دست جابجا کرد.

همه ی افراد خانواده می دانند که باز و بسته کردن پرده چقدر سخت و زمان بر می باشد به این فکر کنید گیره در هنگام باز و بسته کردن قفل کند و شما آنقدر فشار آورید که گیره بشکند شما در این صورت مجبورید پرده را باز کنید گیره جدید را نصب کنید و دوباره پرده خود را وصل کنید دیدید چقدر زمان بر است.

اما پرده برقی این مشکل را به راحتی برای شما حل کرده است به کمک پرده اتوماتیک می توانید در کمترین زمان پرده خود را باز و بسته کنید بدون آن مشکلی برای پرده برقی شما رخ دهد. پرده اتوماتیک یک محصول جدید برای مالکان خانه یا اداره می باشد که از این قابلیت می توانند بیشترین استفاده را ببرند.

پنجره هوشمند با پرده برقی باکیفیت - پرده اتوماتیک

پرده برقی محافظ خانه ی شما

پرده برقی همان پرده اتوماتیک می باشد اما یک تفاوت خیلی کوچک دارند. پرده اتوماتیک در واقع یک پرده هوشمند می باشد. تصور کنید بیرون از خانه هستید اما یادتان رفته پرد خانه را باز کنید تا گل ها نور بخورند اگر پرده عادی داشته باشید نمی توانید کاری از پیش ببرید باید به خانه برگردید تا مشکل را حل کنید اما اگر پرده اتوماتیک داشته باشید می توانید به کمک وای فای مشکل را حل کنید اما چطور؟

پرده اتوماتیک به سیستم وای فای متصل است و شما می توانید بر روی تلفن همراه هوشمند خود نرم افزاری را نصب کنید به وای فای متصل شوید و پرده اتوماتیک را باز و بسته کنید.

یک دزد را تصور کنید می خواهد خانه ی شما را زیر نظر دارد وقتی که شما خانه نیستید وارد شود اما وقتی شما بیرون از خانه هستید می توانید طوری برنامه ریزی کنید که با تلفن همراه خود پرده اتوماتیک را باز و بسته کنید. پرده اتوماتیک این امکان را به شما می دهد هر زمان که خواستید از راه دور پرده خود را باز و بسته کنید. از مزایای پرده برقی نگذرید زیرا شما به کمک آن می توانید تمام مشکلات خود را به راحتی حل کنید.

 

مطالب پیشنهادی:

هزینه های نصب پرده برقی

انتخاب پرده برقی باکیفیت

پنجره هوشمند با پرده برقی باکیفیت - پرده هوشمند

زمان دادن به پرده برقی برای باز و بسته شدن

شما هم جز افرادی هستید که صبح ها به سختی از خواب بیدار می شوید و همیشه دیر به سر کار می رسید! خب شما این مشکل را به کمک پرده برقی می توانید به راحتی حل کنید. ساعت گوشی شما زنگ می خورد اما شما صبح از خواب بیدار نمی شوید چون پرده کشیده شده و فکر می کنید که هنوز هوا روشن نشده و به خواب ادامه می دهید در صورتی که صبح شده تنها پرده باعث تاریک شدن فضای اتاق شده است؟ شما می توانید پرده هوشمند را طوری برنامه ریزی کنید برای مثال صبح ساعت ۷ باز شود و نور به داخل بتابد و تابش نور باعث شود شما از خواب بیدار شوید و به موقع به سر کار خود برسید.

زمان دادن به پرده برقی برای باز و بسته شدن یکی دیگر از مزایای آن می باشد که به کمک آن دیگر لازم نیست نخ پرده را بگیرید و آن را باز بسته کنید به پرده ی خود زمان بدهید او خودش در زمان مشخص شده باز می شود و مشکل شما را به راحتی حل می کند.

با پرده برقی دیگر شما لازم نیست از کارفرمای خود حرف بشنوید. چی از این بهتر؟

 

در همین رابطه بخوانید:

پروژه پرده برقی شید

راهنمایی برای خرید پرده برقی

پنجره هوشمند با پرده برقی باکیفیت - قیمت پرده برقی
تبدیل پرده ساده منزل به پرده برقی

یکی از امکاناتی که پرده برقی برای شما در نظر گرفته است این است که شما به راحتی می توانید هر نوع پرده ای را که دارید تبدیل به پرده برقی کنید. این در صورتی است که باید این را در نظر داشته باشید هزینه ی شما تا چه حد کاهش پیدا می کند. شما می توانید بروید و پرده برقی بخرید و هم می توانید پرده خود را به پرده برقی تبدیل کنید.

قطعا وقتی بخواهید پرده ی خود را تبدیل به پرده برقی کنید هزینه هایتان تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. نگران نباشید پرده شما هر چقدر هم وزن زیادی داشته باشد باز می توان آن را تبدیل به پرده برقی کنید و به کمک موتور پرده های برقی آن را باز و بسته کنید. پنجره آشپزخانه، پنجره اتاق خواب و… را به راحتی می توانید تبدیل به پرده برقی کنید و تنها با یک ریموت کنترل تمام آن ها را باز و بسته کنید به این مورد فکر کنید که چقدر سرعت شما بالا می رود و به دیگر کارهایتان می توانید به راحتی رسیدگی کنید.

سفارش پرده برقی باکیفیت

برای هوشمند کردن پنجره ی خود می توانید با شرکت پرده برقی در تماس باشید. شرکت ما چندین سال تجربه توانسته پرده برقی را با کیفیت بالا تولید کرده و در اخیتار مشتریان خود قرار دهد. شرکت ما با تجربه ی بالایی که دارد به کمک مواد اولیه و استفاده از بهترین موتور برقی توانسته تولید پرده برقی را آغاز کند. اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که به دنبال پرده برقی برای خود هستید می توانید پرده برقی را برای خود سفارش دهید. برای سفارش پرده برقی از طریق  لینک زیر با ما در تماس باشید. 

 

نظر سنجی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 2 =